Då lämnar man cylindern till mig så låter jag min kompis pontalito porta den...neme3 skrev:mm har en polare med en keeway och hans gör typ bara 60 med effektrör men det är för att utblåset på cylindern är strypt , :S

Då lämnar man cylindern till mig så låter jag min kompis pontalito porta den...neme3 skrev:mm har en polare med en keeway och hans gör typ bara 60 med effektrör men det är för att utblåset på cylindern är strypt , :S
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
hahah där jag bor vinter uppehåller man inte xDCPI_Aragon_50 skrev:hur ska jag vinteruppehålla moppen? ska jag tömma bensinen och oljan och sånt? och vad ska jag göra för att den ska va i skick till sommaren, berätta gärna va jag ska göra å hur jag gör de som att tömma oljan
man kan ju alltid hålla ner fötterna i svängar. själv tycker ja de e mkt roligare å köra på vintern än på sommarn. bensinen kan du tömma genom att dra ur bensinslangen från förgasaren å bara låta den rinna ut i en dunk elr liknande. samma mad oljanCPI_Aragon_50 skrev:hur tömmer man bensinen och hur tömmer man oljan?, e de inte för halt för att köra i vintern när snön kommit ?
kör du med separat oljetank så koppla bort sen och häll ut skiten, rengör slangarna, gör rent tanken sätt tillbaka !CPI_Aragon_50 skrev:hur tömmer man bensinen och hur tömmer man oljan?, e de inte för halt för att köra i vintern när snön kommit ?
gahahah sorry att ja fick skrattanfall men lät bara roligt.. klart de är halt man måste ha lite teknik när man kör på vinter typ aldrig använda bromsarna elr ah iaf inte framsbroms hårt .. själv bromsar jag aldrig ist för att bromsa så gasar ja o ställar som f-nCPI_Aragon_50 skrev:hur tömmer man bensinen och hur tömmer man oljan?, e de inte för halt för att köra i vintern när snön kommit ?