Olivers CH MHR Hyper 10dec

Här kan du visa upp ditt projekt som inriktar sig på cross och supermotard. Inga frågor i detta forum!

Någon som vill se ett mer seriöst projekt??

självklart
91
87%
Kanske
5
5%
NEJ absolut inte
9
9%

Antal röster: 105

Användarens profilbild
Franken
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av Franken »

fan va grymm den blev med MHR motorn :D
Användarens profilbild
Ch-racer
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Ch-racer »

moppe galen skrev:jävlar vad fin hur mycket vill du ha för den :wink:
Myyyyckeee!!! :twisted:

Franken: haha japp den blrv grymt fin och går som satan :twisted: :D 8)
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
Bild

Ch racing WSM80 -05
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Ser fram emot filmen !
Nyxorzz
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

ReijuMrx skrev:Ser fram emot filmen !
ja med :wink:
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
tompa_
Farsans gamla zündapp

Inlägg av tompa_ »

riejumannen skrev:
ReijuMrx skrev:Ser fram emot filmen !
ja med :wink:
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Sjukt nice! :D
f.d TSR-Crew
Aerox08
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aerox08 »

Fan va najjs 8) Ser fram emot filmen
MabaJakob
Elmoped

Inlägg av MabaJakob »

Nice projekt :) , kolven såg inte så gooo ut naaaj ;)
Peter.liindgren
Svårstartad skrothög

Inlägg av Peter.liindgren »

helt seriöst vill inte låta som årets moppe fucko @ tsr. men jag tror nog att han kan fått upp den i iaf 90+ med prorace och förgasare.
för jag körde samma setup i sommras, Och jag maxxade min moppe på en Jävligt lång raksträcka i borås / minst 400M och jag han bara precis växla upp till 6:an och då gick de fort så med rätt inställd förgasare medvind och jävligt pissenödig så lätt 90+ iaf!
fast då hade jag 13-53;) och kan filma det e samma racksträcka som den här fast den fortsätter jävligt långt:P http://www.youtube.com/watch?v=BzbpQRdD ... re=related
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Peter.liindgren skrev:helt seriöst vill inte låta som årets moppe fucko @ tsr. men jag tror nog att han kan fått upp den i iaf 90+ med prorace och förgasare.
för jag körde samma setup i sommras, Och jag maxxade min moppe på en Jävligt lång raksträcka i borås / minst 400M och jag han bara precis växla upp till 6:an och då gick de fort så med rätt inställd förgasare medvind och jävligt pissenödig så lätt 90+ iaf!
fast då hade jag 13-53;) och kan filma det e samma racksträcka som den här fast den fortsätter jävligt långt:P http://www.youtube.com/watch?v=BzbpQRdD ... re=related
med prorace ? ne, jag tror på dej ;) Men med sp är väll de också möjligt om du inte ligger i motvinden :P Men de kom ju jag nästan upp i med urpluggat och original drevning i en härlig medvind så (på mätarn då) ^^ klart de går med sp.
Peter.liindgren
Svårstartad skrothög

Nej sp tvivlar jag stark på;) jag hade det när jag köpte min moppe den gjorde bara 65 ärliga:P men sen provade vi mitt pr på en polares Senda me allt orginal och 80 munstycke den varva inte ur:P men prorace rör går bra till orginal fast tråkigt att köra endå;)
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Peter.liindgren skrev:Nej sp tvivlar jag stark på;) jag hade det när jag köpte min moppe den gjorde bara 65 ärliga:P men sen provade vi mitt pr på en polares Senda me allt orginal och 80 munstycke den varva inte ur:P men prorace rör går bra till orginal fast tråkigt att köra endå;)
hahaha, å därför är röret dåligt ? Sp går helt klart bättre till original cylindern eftersom prorace är gjord för en hyper setup. Sen så passar prorace röret bara på pr cylindern om du inte moddar förstås :roll:
Peter.liindgren
Svårstartad skrothög

jasså du och vad är sp gjord för då;) sp cylindern prorace passar på sendor me orginal cylinder, och jag tycker inte sp är ett dåligt rör, gillar det inte bara. men visst helt klart bättre till En moppe me bara effekt rör.
bara att det ser bättre ut än prorace, gillar ej att prorace ligger så nära svingen, så kommer nog byta till ett överliggande Prorace!
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Ne, nu fattar jag inte vad du snackar om. Sp är avstämd för sp cylindern och den är väll midrace ungefär. Men bättre med midrace rör till original cylindern än hyper rör :P Fast skitsamma ;) Vi ska inte skräpa ner hans vackra projekt.. och de är mycke möjligt att röret passar. Jag har litat för mycke på vad hemsidorna skriver antar jag :roll:
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

Peter.liindgren skrev:helt seriöst vill inte låta som årets moppe fucko @ tsr. men jag tror nog att han kan fått upp den i iaf 90+ med prorace och förgasare.

han hade top performance 74cc med 11hk innan han böt till hyper motorn, så ja den gick i 90+^^
Skriv svar