vicke xX SMT skrev:bara för att du fick en varning eller?
a åch han RÄZER passar inte inn i racer
testa mnf så ser vi om 1dag då du kommer gråtande över att din moppe tine e en razer
jag är i Stockholm
Bar gud kan döma mig!
Så jag tycker ni ska sluta med å vara på mig med det för det är för jävla jobbigt å läsa det varje dag! Speciellt då det kommer från folk som inte ens kan hälften av vad jag kan när det kommer till moppar!
Lite där av att jag har tänkt å byta forum lite för jag e tröt på ala omogna haters!
jag hatar dig inte börjar bara fli lite småirriterad bara för att du har kungen som visningsbild
Jag undrar en till sak vad är det för skillnad på en orginal cylinder och en trimcylinder (50cc), nu tänker jag alltså på vad det är som gör att trimcylindern ger mer effekt eftersom att den inte har större kubik. Är den enda skillnaden portningen då eller?
Fem Myror är fler än fyra elefanter
Swe2FX skrev:Om jag har förståt det rätt så börja den gå dåligt när moppen välte? :O
AndersoNN skrev:Vält den åt andra hållet o se om de blir bättre?!
Swe2FX skrev:Jag undrar en till sak vad är det för skillnad på en orginal cylinder och en trimcylinder (50cc), nu tänker jag alltså på vad det är som gör att trimcylindern ger mer effekt eftersom att den inte har större kubik. Är den enda skillnaden portningen då eller?
Swe2FX skrev:Jag undrar en till sak vad är det för skillnad på en orginal cylinder och en trimcylinder (50cc), nu tänker jag alltså på vad det är som gör att trimcylindern ger mer effekt eftersom att den inte har större kubik. Är den enda skillnaden portningen då eller?
Vet inte men det är inte värt att köpa en 50 sport utan man ska hellre porta original cylindern hos nått proffs för då kan du få en riktigt stor effektökning till skillnad från en sportis
Swe2FX skrev:Jag undrar en till sak vad är det för skillnad på en orginal cylinder och en trimcylinder (50cc), nu tänker jag alltså på vad det är som gör att trimcylindern ger mer effekt eftersom att den inte har större kubik. Är den enda skillnaden portningen då eller?
Andra kanaler,colv samt högre komp
Aha men går det att modifiera orginal cylinder till det? borde väl gå?
Mattyyy skrev:Vet inte men det är inte värt att köpa en 50 sport utan man ska hellre porta original cylindern hos nått proffs för då kan du få en riktigt stor effektökning till skillnad från en sportis
Jo förstod det
Fem Myror är fler än fyra elefanter
Swe2FX skrev:Om jag har förståt det rätt så börja den gå dåligt när moppen välte? :O
AndersoNN skrev:Vält den åt andra hållet o se om de blir bättre?!
Swe2FX skrev:Jag undrar en till sak vad är det för skillnad på en orginal cylinder och en trimcylinder (50cc), nu tänker jag alltså på vad det är som gör att trimcylindern ger mer effekt eftersom att den inte har större kubik. Är den enda skillnaden portningen då eller?
Andra kanaler,colv samt högre komp
Aha men går det att modifiera orginal cylinder till det? borde väl gå?
Mattyyy skrev:Vet inte men det är inte värt att köpa en 50 sport utan man ska hellre porta original cylindern hos nått proffs för då kan du få en riktigt stor effektökning till skillnad från en sportis
Jo förstod det
Asså kompen kan du ju inte ändra i en org cylinder. men visst kan du porta den osv kan bli bättre då dom oftast saknar brygga
Aha men går det att modifiera orginal cylinder till det? borde väl gå?
Mattyyy skrev:Vet inte men det är inte värt att köpa en 50 sport utan man ska hellre porta original cylindern hos nått proffs för då kan du få en riktigt stor effektökning till skillnad från en sportis
Jo förstod det
Asså kompen kan du ju inte ändra i en org cylinder. men visst kan du porta den osv kan bli bättre då dom oftast saknar brygga
Ah okej då blev man lite smartare idag också då
Fem Myror är fler än fyra elefanter
Swe2FX skrev:Om jag har förståt det rätt så börja den gå dåligt när moppen välte? :O
AndersoNN skrev:Vält den åt andra hållet o se om de blir bättre?!
Aha men går det att modifiera orginal cylinder till det? borde väl gå?
Mattyyy skrev:Vet inte men det är inte värt att köpa en 50 sport utan man ska hellre porta original cylindern hos nått proffs för då kan du få en riktigt stor effektökning till skillnad från en sportis
Jo förstod det
Asså kompen kan du ju inte ändra i en org cylinder. men visst kan du porta den osv kan bli bättre då dom oftast saknar brygga
Klart man kan ändra kompet
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever