Vart får NI era pengar ifrån?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
moppepojk
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppepojk »

david96 skrev:
AnneWeckis skrev:
david96 skrev:bara jag som har typ bensin på 1000+ i månaden ? :S
ont säljer gt occh får mitt studiebidrag sen säljer man lite annat här och där :)
Hur kan du klara dig på den summan.... Per MÅNAD!!
va fattar inte ? min bensin/olja är runt 1000+ så hela sttudiebidraget och lite de jag tjänar går de till de sen :) så är de inte mycke mera ^^
tänkte jag också att alla tankade billigt :o Crossen tankar jag för 400kr veckan +olja
epan vill ha 1000kr veckan den med, och sedan moppen vill inte ha så mycket då jag inte åker så mycket då det är tråkigt
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

haha men jag kör baraa moppe och tänker 1000+ ^^
kan ju itne precis säga att jag kör miljövänligt men fan vad ni andra måste ligga på låga varv ;)
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres

Inlägg av aerox-sami »

just nu lever man på 0kr i månaden :lol:

kan fan inte göra något :cry:
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
Henke
Thug life aint easy

Inlägg av Henke »

Betalar allting själv, förutom försäkringen på mopeden.
Får mitt barnbidrag och ska betala saker såsom kläder och så, men jag har valt det själv, innan fick jag 500 i månaden och så betalade mamma och pappa kläder och så fick man fickpengar ibland, inser nu att jag gjort en dålig affär.
Knallhatt.

"MoppeKillen97: men om man kör 30 moppe utan regskylt då går dom på det eller?"
Mura skrev:jag får rännskita av päron cider :D <3
Bild
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

vettefan varifrån mina pengar regnar in och vart de går... på endag kan jag bränna 200kr sen då jag är pank har jag på 2 dagar 1000kr....
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

Får väl runt 12000kr per månad med studiebidrag inräknat, sen går runt 4000kr bort för diverse fonder/aktier varje månad, mobilräkning etc.. Sparar man då resten några månader blir det en fin summa och då var det inga problem att lägga ner pengarna på moppen som jag gjorde :lol:

/E; Jaha, vart jag får dom ifrån.. Det är ett arv, fått det sen jag var 16 och kommer få det fram tills jag är 21!
Användarens profilbild
AnneWeckis
Scooter Bitch

Inlägg av AnneWeckis »

2stroke skrev:Får väl runt 12000kr per månad med studiebidrag inräknat, sen går runt 4000kr bort för diverse fonder/aktier varje månad, mobilräkning etc.. Sparar man då resten några månader blir det en fin summa och då var det inga problem att lägga ner pengarna på moppen som jag gjorde :lol:
Thats the way i like, Boy.
Varför leta pengar när det finns i överflöd :roll:
Ride i't like Like you stole i't
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

AnneWeckis skrev:
2stroke skrev:Får väl runt 12000kr per månad med studiebidrag inräknat, sen går runt 4000kr bort för diverse fonder/aktier varje månad, mobilräkning etc.. Sparar man då resten några månader blir det en fin summa och då var det inga problem att lägga ner pengarna på moppen som jag gjorde :lol:
Thats the way i like, Boy.
Varför leta pengar när det finns i överflöd :roll:
Haha precis, man måste ju kunna leva gott! :wink:
Användarens profilbild
Riejuman
Gasres

Inlägg av Riejuman »

får 300 i månaden typ till att spara men sen så får jag bensin kläder och allt annat också av föräldrarna. :D
Skriv svar