najs jag updaterade mig nyss till en audi a8 rekkomenderar starkt en såda bra pris och bra effekt mässigt
har nu 500hk 600nm men den hade haft mycket mer om jag inte nyss uppgraderat till nivå 4 på garaget
Har jämnt 600 hk men har delar så jag skulle få mer ur den men då kan jag inte köra 402 m har dessutom garaget fullt uppgraderat så nu sparar man till delar istället :D
najs jag updaterade mig nyss till en audi a8 rekkomenderar starkt en såda bra pris och bra effekt mässigt
har nu 500hk 600nm men den hade haft mycket mer om jag inte nyss uppgraderat till nivå 4 på garaget
Har jämnt 600 hk men har delar så jag skulle få mer ur den men då kan jag inte köra 402 m har dessutom garaget fullt uppgraderat så nu sparar man till delar istället :D
kör du fortfarande a6 ? jag tycker du skall byta till a8 och sen trimma den till 600hk och massa nm sen mycke fäste och aerodynamik sparrar till garage uppgradering nu men de e fan svindyrt
förresten hur snabbt kör du på mantorp dragracing 402 meter då ?
najs jag updaterade mig nyss till en audi a8 rekkomenderar starkt en såda bra pris och bra effekt mässigt
har nu 500hk 600nm men den hade haft mycket mer om jag inte nyss uppgraderat till nivå 4 på garaget
Har jämnt 600 hk men har delar så jag skulle få mer ur den men då kan jag inte köra 402 m har dessutom garaget fullt uppgraderat så nu sparar man till delar istället :D
kör du fortfarande a6 ? jag tycker du skall byta till a8 och sen trimma den till 600hk och massa nm sen mycke fäste och aerodynamik sparrar till garage uppgradering nu men de e fan svindyrt
förresten hur snabbt kör du på mantorp dragracing 402 meter då ?
Kör juh med a8 rekordet är nånting på 17 sekunder tycker det är ganska dåligt så vad kan man göra för att få bättre tid?
MinikeV skrev:
Har jämnt 600 hk men har delar så jag skulle få mer ur den men då kan jag inte köra 402 m har dessutom garaget fullt uppgraderat så nu sparar man till delar istället :D
kör du fortfarande a6 ? jag tycker du skall byta till a8 och sen trimma den till 600hk och massa nm sen mycke fäste och aerodynamik sparrar till garage uppgradering nu men de e fan svindyrt
förresten hur snabbt kör du på mantorp dragracing 402 meter då ?
Kör juh med a8 rekordet är nånting på 17 sekunder tycker det är ganska dåligt så vad kan man göra för att få bättre tid?
bättre fäste bättre aerodynamik och mindre vikt + mycket nm . 17 s gjorde jag med min gammla a6a på 400hk
a8an är inte riktigt lika snabb fast den har mer motor och exakt samma delar antar att den har väldigt dåligt med fäste och aerodynamik orginal :/
fax110 skrev:
kör du fortfarande a6 ? jag tycker du skall byta till a8 och sen trimma den till 600hk och massa nm sen mycke fäste och aerodynamik sparrar till garage uppgradering nu men de e fan svindyrt
förresten hur snabbt kör du på mantorp dragracing 402 meter då ?
Kör juh med a8 rekordet är nånting på 17 sekunder tycker det är ganska dåligt så vad kan man göra för att få bättre tid?
bättre fäste bättre aerodynamik och mindre vikt + mycket nm . 17 s gjorde jag med min gammla a6a på 400hk
a8an är inte riktigt lika snabb fast den har mer motor och exakt samma delar antar att den har väldigt dåligt med fäste och aerodynamik orginal :/
A8:an är väldigt tung också men ååh läggde ut min honda s2000 i misstag med ett rör jag inte skulle sälja för 7000 kostar 34 000 ny :( tänkte sätta den på 20 000 nånting men trycke på skapa auktion för snabbt
MinikeV skrev:
Kör juh med a8 rekordet är nånting på 17 sekunder tycker det är ganska dåligt så vad kan man göra för att få bättre tid?
bättre fäste bättre aerodynamik och mindre vikt + mycket nm . 17 s gjorde jag med min gammla a6a på 400hk
a8an är inte riktigt lika snabb fast den har mer motor och exakt samma delar antar att den har väldigt dåligt med fäste och aerodynamik orginal :/
A8:an är väldigt tung också men ååh läggde ut min honda s2000 i misstag med ett rör jag inte skulle sälja för 7000 kostar 34 000 ny :( tänkte sätta den på 20 000 nånting men trycke på skapa auktion för snabbt
auch surt :& tror inte a8an är mycket tyngre än a6an tror jag. med mina delar (inget lättningspaket) är min a8a lättare än min gamla a6a orginal så det beror nog inte på de
fax110 skrev:auch surt :& tror inte a8an är mycket tyngre än a6an tror jag. med mina delar (inget lättningspaket) är min a8a lättare än min gamla a6a orginal så det beror nog inte på de
Amen 1700 kg är ändå ganska mycket som hondan ja la ut på auktion nu väger 1300 kg nånting så den är lätt men fast jag hade 515hk i den så fick jag sämre tid på 402m men den ön med a8:an
fax110 skrev:auch surt :& tror inte a8an är mycket tyngre än a6an tror jag. med mina delar (inget lättningspaket) är min a8a lättare än min gamla a6a orginal så det beror nog inte på de
Amen 1700 kg är ändå ganska mycket som hondan ja la ut på auktion nu väger 1300 kg nånting så den är lätt men fast jag hade 515hk i den så fick jag sämre tid på 402m men den ön med a8:an
Btw kan du inte buuda högt på min honda? :D:D
när tar auktionen slut ? har 1k nu
ska nöta mantorp dragrace så jag kan nog få upp priset lite på den
Senast redigerad av fax110 den 17 februari 2010, 16:02, redigerad totalt 1 gånger.
fax110 skrev:auch surt :& tror inte a8an är mycket tyngre än a6an tror jag. med mina delar (inget lättningspaket) är min a8a lättare än min gamla a6a orginal så det beror nog inte på de
Amen 1700 kg är ändå ganska mycket som hondan ja la ut på auktion nu väger 1300 kg nånting så den är lätt men fast jag hade 515hk i den så fick jag sämre tid på 402m men den ön med a8:an
MinikeV skrev:
Amen 1700 kg är ändå ganska mycket som hondan ja la ut på auktion nu väger 1300 kg nånting så den är lätt men fast jag hade 515hk i den så fick jag sämre tid på 402m men den ön med a8:an
måste bara spara ihop pengar först vad har du för ranking nu då ?
rankingen keffar riktigt mkt tex om ni tittar på sida 1 så går den till 40 och kollar man på sida 2 börjar den på 21 och dom som är 21-40 på sida på är inte samma som dom på sida 1 . alltså keffar det till som fan det som är problemet med rankingt systemet det blir konstigt hella vägen
måste bara spara ihop pengar först vad har du för ranking nu då ?
rankingen keffar riktigt mkt tex om ni tittar på sida 1 så går den till 40 och kollar man på sida 2 börjar den på 21 och dom som är 21-40 på sida på är inte samma som dom på sida 1 . alltså keffar det till som fan det som är problemet med rankingt systemet det blir konstigt hella vägen
Jo och om du ser uppe i högra hörnet på din rank så har du en helt annan om du kollar på topplistan som min rank uppe i högra hörnet är 154 nu men i topplistan är jag rank 94
måste bara spara ihop pengar först vad har du för ranking nu då ?
rankingen keffar riktigt mkt tex om ni tittar på sida 1 så går den till 40 och kollar man på sida 2 börjar den på 21 och dom som är 21-40 på sida på är inte samma som dom på sida 1 . alltså keffar det till som fan det som är problemet med rankingt systemet det blir konstigt hella vägen
Jo och om du ser uppe i högra hörnet på din rank så har du en helt annan om du kollar på topplistan som min rank uppe i högra hörnet är 154 nu men i topplistan är jag rank 94
vad heter du i spelet ?
och va fan ha hänt ska inte mantorp dragracing vara 402 meter ? det står 2402 för mig :O kan svära på att det var 402 meter senast igår
fax110 skrev:
måste bara spara ihop pengar först vad har du för ranking nu då ?
rankingen keffar riktigt mkt tex om ni tittar på sida 1 så går den till 40 och kollar man på sida 2 börjar den på 21 och dom som är 21-40 på sida på är inte samma som dom på sida 1 . alltså keffar det till som fan det som är problemet med rankingt systemet det blir konstigt hella vägen
Jo och om du ser uppe i högra hörnet på din rank så har du en helt annan om du kollar på topplistan som min rank uppe i högra hörnet är 154 nu men i topplistan är jag rank 94
vad heter du i spelet ?
och va fan ha hänt ska inte mantorp dragracing vara 402 meter ? det står 2402 för mig :O kan svära på att det var 402 meter senast igår