Du kan ladda ner dom riktiga versioner på piratebay och dom sidornapatrikmmm skrev:jag har AVG free för 30 dagar vet någon vart men an få tag på AVG som man har hela tiden elr grattis asså
skogen_swe skrev:jag kör på ad-awareden är skrämande allti när den har sökt klart om man har hög volym
Installera drivrunter du fick med eller ladda ner dom på deras hemsida>NOS< skrev:hejsan... jag ska byta processor men jag vet inte hur man installerar den.. satte först dit den men inget hände så jag kollade o då så skulle man visst uppdatera biose... ngn som vet hur/var man gör de?
perre92 skrev:va menas de när de blir så här när jag försöker packa upp me winrar? hur ska jag göra för att få de fungera?
http://img90.imageshack.us/img90/5931/n ... sssmc5.jpg
Kan lova dej att AVG är sämre. Kör på f-secure. Har inte haft ett ända virus men den har rensat hur mycke som helstjippsadipp skrev::O dubbelpost på moddad :O
^^
Jag vill bara säga: Norton SUUUUUUUUUUGEEEER , AVG (#*FREE*#) rules
Norton suger bajs, ja har haft de sedan ja fick datorn för tre år sen, och ja har fått tusentals virus o skitDedär jävla programmet kostar bara grymt me pengar o förstör bara för datorn..... Tur att ja fick tips om AVG för min dator var riktigt nära att kollapsa ^^
de du kan göra är att du stoppar in en windows skiva (eller omformateringskiva) för ja hoppas att du har så den bootar från cd först? isf så e de ba omformatera skiten, då borde de funka sen. (de behöver du inge tangentbord fö, däremot en mus) och om du inte har så att musen funkar eller att du inte har så den bootar från cd föst, så kan du prova med att nollställa cmos. (en liten jumper som sitter på moderkortet) ofta en röd liten irriterande sak. om de inte funkar så vettefan vad som kan funka...Moddad skrev:AVG funkar jättebra jämfört med alla andra virusskydd jag använt
Svara på min fråga och få en kaka nu
kanske är så nuModdad skrev:AVG funkar jättebra jämfört med alla andra virusskydd jag använt
Svara på min fråga och få en kaka nu
men omg, f.secura tar ju crackade filer som virus om man inte ställer om den ffsmeanzick skrev:kanske är så nuModdad skrev:AVG funkar jättebra jämfört med alla andra virusskydd jag använt
Svara på min fråga och få en kaka numen för några år sedan när polaren använde de så funkade de inte alls. den visade att han inte hade några virus men när han bytte till f-secure hade han flera styckna
nej dåkallepalle skrev:men omg, f.secura tar ju crackade filer som virus om man inte ställer om den ffsmeanzick skrev:kanske är så nuModdad skrev:AVG funkar jättebra jämfört med alla andra virusskydd jag använt
Svara på min fråga och få en kaka numen för några år sedan när polaren använde de så funkade de inte alls. den visade att han inte hade några virus men när han bytte till f-secure hade han flera styckna
Formatera datorn...sven-fala skrev:tja har ett litet problem men våran dator.
när man startar datorn så kommer ju den svarta sidan med vit text fram som vanligt, men sen när den ska gå vidare så dör datorn och startar om och så kommer den svarta sidan med vit text igen och sen kommer "starta i felsäkert läge rutan upp och sen startar datorn som vanligt fast datum och klockan är nollställt, blir alltid "1 januari 2002 kl 00:00"
Någon som vet vad det kan vara för fel?
kom helt plötsligt och varken virusprogrammet (avast) eller ad awere hittar något mysko
kan ha blivit ngt fel i en windowsfil, så prova formatera om densven-fala skrev:tja har ett litet problem men våran dator.
när man startar datorn så kommer ju den svarta sidan med vit text fram som vanligt, men sen när den ska gå vidare så dör datorn och startar om och så kommer den svarta sidan med vit text igen och sen kommer "starta i felsäkert läge rutan upp och sen startar datorn som vanligt fast datum och klockan är nollställt, blir alltid "1 januari 2002 kl 00:00"
Någon som vet vad det kan vara för fel?
kom helt plötsligt och varken virusprogrammet (avast) eller ad awere hittar något mysko
När man skapar sidor så kan man skapa en sida som man ska använda IE och andra Mozilla. Och TSR är nog avsedd för att användas med IE som standard webbläsare.klingeee skrev:ja har ett litet problem.. Jag har båda Mozilla Firefox o Internet Explorer på datan, o ja använder helst FireFox... men när ja ska logga in på TSR så funkar det inte med FireFox, men det funkar med Explorer.. Vf funkar det inte att logga in med FIreFOx? :S
Tycker att AVG Free är både bra och gratis , så jag tycker du kan testa det ett tag.TobbaN skrev:Tja, har nyss installerat om till Windows Ultimate 64bit.
Nu saknas virusprogram. Vad kan ni rekommendera?
Vill inte att det ska sega ner.
Och vill inte att det ska fucka upp alla spel
Tack på förhand