Noobsaker ngn polare har sagt :D

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

heh, fatta inte heller den :lol: vänstra e ju också broms på scootrar. eller va de det som va de roliga ? :roll:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen

Inlägg av Gl3nn »

meanzick skrev:heh, fatta inte heller den :lol: vänstra e ju också broms på scootrar. eller va de det som va de roliga ? :roll:
jo altså de roliga va ju gubben som sa att de var konan (kopplingen)
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Gl3nn skrev:
meanzick skrev:heh, fatta inte heller den :lol: vänstra e ju också broms på scootrar. eller va de det som va de roliga ? :roll:
ahaa :D hahaa
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Bredmar
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Bredmar »

HAHAHAHA Jag har det roligaste! Min före detta kompis gillar tydligen att ljuga... Ja är itne kompis emd han längre för han är för trög för mig :D

han är medlem här på tsr. sök på speed_man. klicka på galleri, så säger han att han har en speedfight som går typ 140km/h med 17,2 förgasare! :D HAHAHAHAHAHAHA

Han är för tjock för att den ens ska gå i 55km/h :D
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

hahaha :D
Tillhör mille!
Användarens profilbild
peil_ts
Elmoped

Inlägg av peil_ts »

haha en riktigt hälig tråd :lol:
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

kan även bjuda på en tabbe som jag själv gjorde för ett tag sen som inte är självklart för alla :)

polaren frågade om min kolv på puchen var jackad och jag tog upp den och kollade på sidan av den :lol: inte ovanpå eller undersidan.
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Gl3nn skrev:[
hahahahah, pappa ska låta proffsig 8)
Nyxorzz
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

min farsa sa att nån han kändes son bytte ljuddämpare på sin moppe och den gjorde 110 :lol:
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

eddhedd skrev:var en häromdan som ville porta sitt rör
var ju även här på tsr som fråga hur man porta kröken, hans farsa hade tydligen gjort de på sin fs1a å nu ville han dra sin farsa så han ville med göra de. :lol:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Asså. Jag garvar ihjäl, så jävla bra tråd! :lol:
f.d TSR-Crew
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

meanzick skrev:
eddhedd skrev:var en häromdan som ville porta sitt rör
var ju även här på tsr som fråga hur man porta kröken, hans farsa hade tydligen gjort de på sin fs1a å nu ville han dra sin farsa så han ville med göra de. :lol:
röret går att porta, du vet det va? :lol: headersen på röret kan ha metallskägg osv och då filar man upp det (portar). Man brukar rätt ofta porta grenröret på bilar för att få upp effekten ;)

nog för att det knappt händer på moppar över huvudtaget eftersom det inte behövs då det inte är något grenrör som inte överense stämmer med med avgasporten men det går att porta avgassystem. Även om han va ute och cyklade så går det, och det görs :wink:
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Sendarajder
Varnad

Inlägg av Sendarajder »

såg en annons på blocket där det stod baotian säljes den är orginal just nu och går i 75km/h men eftersom det är en 4-taktare är dom extremt lätta att trimma ännu mer utan att byta ut något :D
Användarens profilbild
Ville-katana.R
Elmoped

Inlägg av Ville-katana.R »

haha :lol: Idag i skolan frågade jag en polare som är väldigt "moppe kunnig" vad han hade för förgasare på sin Cpi sm , han ba jag tror att de är en 30 förgasare orginal på cpi men jag å farsan drog på 32 nyligen, sen fråga jag va han hade för munstycke på,, han ba jag har orginal på men jag ska byta till 140 munstycke , man fick med de när man köpte moppe tydligen :lol:
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Ville-katana.R skrev:haha :lol: Idag i skolan frågade jag en polare som är väldigt "moppe kunnig" vad han hade för förgasare på sin Cpi sm , han ba jag tror att de är en 30 förgasare orginal på cpi men jag å farsan drog på 32 nyligen, sen fråga jag va han hade för munstycke på,, han ba jag har orginal på men jag ska byta till 140 munstycke , man fick med de när man köpte moppe tydligen :lol:
hahaha :D
Tillhör mille!
luddemuregard
Kinaraket

Inlägg av luddemuregard »

Inget slår en gång när en i min klass skulle dra ploppen i avgasröret :D
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
lule
Kinaraket

Inlägg av lule »

de va en gång en kille på skolan som körde dit för första gången och så frågade jag varför han hade sm däck på crossfälgar och då så svarade att det heter supermotard däck och att han inte viste vad sm däck va för någoting och att han fick mer fäste på grus me dem.
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER

Inlägg av perre92 »

haha en i min klass säger att en Baotian inte går att trimma :twisted: hahahahaha
tomt
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

När jag satt o snacka på Skype me några polare så bjöd dom in en tjej, osså då frågade en
-Vet du vad CS är?
Hon svara ganska snabbt,
-Nej, jag kollar inte på det!

XD
Bild
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER

Inlägg av perre92 »

kom på nå riktigt roligt som en kompis sa härom dan, han ba jag fick prova en Derbi moppe igår på luva, jag ba okej vare kul? han ba ja dom går seriöst 100 typ orginal! ja ba äru dum eller? han ba nej seriöst den gjorde de! hur mkt ska vi sätta? hahahaha
tomt
Sendarajder
Varnad

Inlägg av Sendarajder »

perre92 skrev:haha en i min klass säger att en Baotian inte går att trimma :twisted: hahahahaha
de e ju fan sant typ dom e ju fan rent jävla omjöliga jävla riskokare pallar fan inte med doms ljud heller man kan fan höra dom susande ljud på 100mils avstånd
Användarens profilbild
klingeee
Svårstartad skrothög

Inlägg av klingeee »

haha, tjänade 50 spänn häromdan me :D kompisen skulle provköra moppen (Derbi Senda) o sa att de va lungt, han hade kört flera gånger innan o så... men ja ville inte riktigt, för ja var inte säker men då betalade han mejj 50 spänn, så då gick ja me på det ;) men iaf så hoppar han upp på moppen o det första han frågar är?

-De e väl så på den här me att Växelpetaren är på höger sida och fotbromsen på vänster?

Ja började ju bara skratta lite :P men lät han testa moppen ändå ... o så fick han ju kärringstopp typ... 5 gg o så gick ja fram o fråga om han höll i kopplingen ordentligt?

-Va e koppling?

HAHHAhA, länge sen man fick sejj ett sånt skratt :lol:
livsfilosofin : att köra scooter är som att knulla en 90-årig gammal kärring med alzheimers och åderbråk ;)
Användarens profilbild
XZeroxz
Elmoped

Inlägg av XZeroxz »

Vi har en riktig idiot i min stad här e bara några saker han har gjort.
Snackade moppar med en idioten helt plötsligt sa han -Jag förstår inte varför inte Andreas tar bort sin variatorring på sin Yamaha DT50MX, Andreas är en polare till både han och mig.
Denna killen har också varit jagad av typ 30 snut bilar + snuthojjar och allt var det va ute i landet, ska också säga att vår stad har sammanlagt 3 bilar ink civil.
Han kör en sym jet med tk och till vissa säger han att den går i 80 andra 100 andra 140 osv sen kom vi överens att jag skulle få köra den nästa gång vi sågs men då hade han tydligen "trimmat ner den så den bara gick i 70" :wink:, var och varannan dag berättar han att han ska byta den mot det och det och det, olika saker varje dag typ men hitils har inget hänt på snart ett år, han har ideer den här killen vill jag lova. Han ville också slåss för jamica mot Sveige. Haha skulle kunna fortsätta hur länge som helst.
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

XZeroxz skrev:Vi har en riktig idiot i min stad här e bara några saker han har gjort.
Snackade moppar med en idioten helt plötsligt sa han -Jag förstår inte varför inte Andreas tar bort sin variatorring på sin Yamaha DT50MX, Andreas är en polare till både han och mig.
Denna killen har också varit jagad av typ 30 snut bilar + snuthojjar och allt var det va ute i landet, ska också säga att vår stad har sammanlagt 3 bilar ink civil.
Han kör en sym jet med tk och till vissa säger han att den går i 80 andra 100 andra 140 osv sen kom vi överens att jag skulle få köra den nästa gång vi sågs men då hade han tydligen "trimmat ner den så den bara gick i 70" :wink:, var och varannan dag berättar han att han ska byta den mot det och det och det, olika saker varje dag typ men hitils har inget hänt på snart ett år, han har ideer den här killen vill jag lova. Han ville också slåss för jamica mot Sveige. Haha skulle kunna fortsätta hur länge som helst.
haha, vissa går ju lura lättare än andra :lol:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

klingeee skrev:haha, tjänade 50 spänn häromdan me :D kompisen skulle provköra moppen (Derbi Senda) o sa att de va lungt, han hade kört flera gånger innan o så... men ja ville inte riktigt, för ja var inte säker men då betalade han mejj 50 spänn, så då gick ja me på det ;) men iaf så hoppar han upp på moppen o det första han frågar är?

-De e väl så på den här me att Växelpetaren är på höger sida och fotbromsen på vänster?

Ja började ju bara skratta lite :P men lät han testa moppen ändå ... o så fick han ju kärringstopp typ... 5 gg o så gick ja fram o fråga om han höll i kopplingen ordentligt?

-Va e koppling?

HAHHAhA, länge sen man fick sejj ett sånt skratt :lol:
hahahhahah pålitlig snubbe :lol:
Nyxorzz
Användarens profilbild
Victor
Svårstartad skrothög

Inlägg av Victor »

ja kan ju berätta lite om en kille här i kalmar som e helt blåst rent ut sagt :P

en gång så berättade han att han hade en vråltrimmad moppe som gick i 140 så ja frågade vad han hade för setup och han bara va?
ja bara setup ? / trim?
han bara ahaaaa, jag har sånt där avgastrim eller avgaseffekt eller effektavgasare, å ja bara effektrör? han bara jaa det heter det,
så frågade ja va han hade för rör å han bara "det bästa" hmm tänkte jag och skulle skoja med han så ja bara: har du ett dellorto 12,5mm rör eller?
å han bara jaa om det e det som e de bästa?
ja kunde ju inte hålla mig så ja började skratta men sen så frågade ja om det var orange och blått å han bara jaa :P asså shieeett! :P

på hans 13 års dag så sa han att han drach 3 liter sprit å 3 flak öl, och sen så åkte han till stockholm med sin pappa och sen så hade han sex me victoria silverstedt å sen så åkte han till new york å hade sex med pamela andersson och sen så körde han sin pappa kompis kompis f1 bil i 320 k/h helt själv, hahah mytarn :D
Användarens profilbild
kinamoppe-mannen
Svårstartad skrothög

Inlägg av kinamoppe-mannen »

dirt skrev:En kompis sa så här till en kille:
-är det där en 125:a ?
-ja
-okej, hur många kubik är den på?
Fan va ja garva när han sa de :lol:
hahahah xD klockren!
Användarens profilbild
Becca
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av Becca »

har en polare som är lite oversize, iaf en dag kom hon fram till mig i matsalen o så sa hon

hon: du becca vill du veta en sak?
jag: aa?
hon: jag var precis hos doktorn...
jag: vad sa dom?
hon: jag har cancer..
jag:VA?!! är du seriös?
hon: aa, jag har haft ett tumör i magen i 3 år nu utan att doktorn har märkt det. Det har blivit så stor som en vollyboll.. det är därför jag är så tjock.
jag: eeh? va?
hon: aa så jag ska operera mig på lördag..
jag: eeh, vollyboll? lördag? okej lycka till

.... några dagar senare..

hon: Becca , jag ska åka skidor på fredag:D
jag: eh , du ska ju operera dig på lördag?
hon: eeh nej det blev öndrat...

hon är även känd att vara en myttare sen många år tillbaka men det här tog fan priset xD
Senast redigerad av Becca den 4 november 2008, 13:30, redigerad totalt 1 gånger.
my name is Yourea, Yourea Fag.
derbi_anders
Elmoped

Inlägg av derbi_anders »

Becca skrev:har en polare som är lite oversize, iaf en dag kom hon fram till mig i matsalen o så sa hon

hon: du becca vill du veta en sak?
jag: aa?
hon: jag var precis hos doktorn...
jag: vad sa dom?
hon: jag har cancer..
jag:VA?!! är du seriös?
hon: aa, jag har haft ett tumör i magen i 3 år nu utan att doktorn har märkt det. Det har blivit så stor som en vollyboll.. det är därför jag är så tjock.
jag: eeh? va?
hon: aa så jag ska operera mig på fredag..
jag: eeh, vollyboll? lördag? okej lycka till

.... några dagar senare..

hon: Becca , jag ska åka skidor på fredag:D
jag: eh , du ska ju operera dig på lördag?
hon: eeh nej det blev öndrat...

hon är även känd att vara en myttare sen många år tillbaka men det här tog fan priset xD
haha, men först skrev du att hon skulle operera sig på fredag :D jävligt skön bortförklaring till att va tjock iaf :wink:
Användarens profilbild
Becca
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av Becca »

[quote="Derbi_anders"]
haha, men först skrev du att hon skulle operera sig på fredag :D jävligt skön bortförklaring till att va tjock iaf :wink:[/quote]

ändrat ;) haha skrev lite fel ;)
Användarens profilbild
Becca
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av Becca »

[quote="Derbi_anders"]
haha, men först skrev du att hon skulle operera sig på fredag :D jävligt skön bortförklaring till att va tjock iaf :wink:[/quote]

ändrat ;) haha skrev lite fel ;)
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator

Inlägg av KoNG »

wildhorse skrev:Kommer ihåg när en polare var 100% säker på att varitator ringen satt i avgasröret :lol:
haha xD
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
RiejuForce
Farsans gamla zündapp

Inlägg av RiejuForce »

Kan nämna en skoj sak :wink: skulle sälja min aprilia sr50 till nån kille i bromma. han och hans pappa dök upp då provkörde sonen sen skulle pappan provköra de första han frågar är var e bakbromsen? Jag ba den sitter där vid din vänster hand han ba aha jag trodde de var fotbroms på dom här :D
DanneWalle
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DanneWalle »

Kul tråd detta :) Kan också bidra lite :D

Kompis: Min syrra har fått ny moppe!
Jag: Fett nice! Men det är väl inget kinaskit? ;)
Kompis:Neej absolut inte!
Jag: Vad är det för moppe då?
Kompis: Eeh, vet inte vad den heter..
Jag: Ok, (drar några exempel).
Kompis: Aaa, exakt en sån var det (Aprilia)
Jag:Nice, då får jag kolla på den när vi kommer hem till dig?
Kompis: Aaa, självklart!

Senare hemma hos honom...
Jag: Men det där är ju ingen Aprilia!?
Kompis: Nehe, jag trodde det. Vad är det då?
Jag: Det där är ju en Baotian!?
Kompis: Aha...
Jag: Du sa ju att det inte var nåt kinaskit?
Kompis: Det är det ju inte!
Jag: Va? :S Baotian är ju värsta kinaskiten!?
Kompis: Nej, jag kan bevisa. Vi går och frågar min pappa!

Sen gick vi upp och fråga hans pappa... Då vart han GANSKA ägd när hans pappa sa att jag hade rätt, det var en kinamoppe...

Men nu säger han att han iaf inte ska få någon kinaskit, han ska få VILKEN MOPPE HAN VILL, men vi får se hur det blir med det... ;)
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

hyosungsf50 skrev:
perre92 skrev:haha en i min klass säger att en Baotian inte går att trimma :twisted: hahahahaha
de e ju fan sant typ dom e ju fan rent jävla omjöliga jävla riskokare pallar fan inte med doms ljud heller man kan fan höra dom susande ljud på 100mils avstånd
du en 82cc med trimkam och lite mer, de låter inte som en baotian längre :twisted:
kolla gjärna mina projekt :D

Rieju drac 50cc PF RACING GPS 98,10km/h just nu http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49442

suzuki pv 50

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49228
Skriv svar