Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
röret går att porta, du vet det va?meanzick skrev:var ju även här på tsr som fråga hur man porta kröken, hans farsa hade tydligen gjort de på sin fs1a å nu ville han dra sin farsa så han ville med göra de.eddhedd skrev:var en häromdan som ville porta sitt rör
hahahaVille-katana.R skrev:hahaIdag i skolan frågade jag en polare som är väldigt "moppe kunnig" vad han hade för förgasare på sin Cpi sm , han ba jag tror att de är en 30 förgasare orginal på cpi men jag å farsan drog på 32 nyligen, sen fråga jag va han hade för munstycke på,, han ba jag har orginal på men jag ska byta till 140 munstycke , man fick med de när man köpte moppe tydligen
de e ju fan sant typ dom e ju fan rent jävla omjöliga jävla riskokare pallar fan inte med doms ljud heller man kan fan höra dom susande ljud på 100mils avståndperre92 skrev:haha en i min klass säger att en Baotian inte går att trimmahahahahaha
haha, vissa går ju lura lättare än andraXZeroxz skrev:Vi har en riktig idiot i min stad här e bara några saker han har gjort.
Snackade moppar med en idioten helt plötsligt sa han -Jag förstår inte varför inte Andreas tar bort sin variatorring på sin Yamaha DT50MX, Andreas är en polare till både han och mig.
Denna killen har också varit jagad av typ 30 snut bilar + snuthojjar och allt var det va ute i landet, ska också säga att vår stad har sammanlagt 3 bilar ink civil.
Han kör en sym jet med tk och till vissa säger han att den går i 80 andra 100 andra 140 osv sen kom vi överens att jag skulle få köra den nästa gång vi sågs men då hade han tydligen "trimmat ner den så den bara gick i 70", var och varannan dag berättar han att han ska byta den mot det och det och det, olika saker varje dag typ men hitils har inget hänt på snart ett år, han har ideer den här killen vill jag lova. Han ville också slåss för jamica mot Sveige. Haha skulle kunna fortsätta hur länge som helst.
hahahhahah pålitlig snubbeklingeee skrev:haha, tjänade 50 spänn häromdan mekompisen skulle provköra moppen (Derbi Senda) o sa att de va lungt, han hade kört flera gånger innan o så... men ja ville inte riktigt, för ja var inte säker men då betalade han mejj 50 spänn, så då gick ja me på det
men iaf så hoppar han upp på moppen o det första han frågar är?
-De e väl så på den här me att Växelpetaren är på höger sida och fotbromsen på vänster?
Ja började ju bara skratta litemen lät han testa moppen ändå ... o så fick han ju kärringstopp typ... 5 gg o så gick ja fram o fråga om han höll i kopplingen ordentligt?
-Va e koppling?
HAHHAhA, länge sen man fick sejj ett sånt skratt
haha, men först skrev du att hon skulle operera sig på fredagBecca skrev:har en polare som är lite oversize, iaf en dag kom hon fram till mig i matsalen o så sa hon
hon: du becca vill du veta en sak?
jag: aa?
hon: jag var precis hos doktorn...
jag: vad sa dom?
hon: jag har cancer..
jag:VA?!! är du seriös?
hon: aa, jag har haft ett tumör i magen i 3 år nu utan att doktorn har märkt det. Det har blivit så stor som en vollyboll.. det är därför jag är så tjock.
jag: eeh? va?
hon: aa så jag ska operera mig på fredag..
jag: eeh, vollyboll? lördag? okej lycka till
.... några dagar senare..
hon: Becca , jag ska åka skidor på fredag:D
jag: eh , du ska ju operera dig på lördag?
hon: eeh nej det blev öndrat...
hon är även känd att vara en myttare sen många år tillbaka men det här tog fan priset xD
haha xDwildhorse skrev:Kommer ihåg när en polare var 100% säker på att varitator ringen satt i avgasröret
du en 82cc med trimkam och lite mer, de låter inte som en baotian längrehyosungsf50 skrev:de e ju fan sant typ dom e ju fan rent jävla omjöliga jävla riskokare pallar fan inte med doms ljud heller man kan fan höra dom susande ljud på 100mils avståndperre92 skrev:haha en i min klass säger att en Baotian inte går att trimmahahahahaha