Vettefan XDmeanzick skrev:är de bara jag tycker de verkar som att rrx original rör e högvarvigt ?
Min moppe drar fan hypers i starten

dragen plugg bara

HAHAH XDmeanzick skrev:helt ärligt ?Rabxorzz skrev:Vettefan XDmeanzick skrev:är de bara jag tycker de verkar som att rrx original rör e högvarvigt ?
Min moppe drar fan hypers i starten( eller SP kittat iaf )
dragen plugg barasom henry skrev ngn gång. "Risk för dumförklaring av sig själv nu"
najsRabxorzz skrev:HAHAH XDmeanzick skrev:helt ärligt ?Rabxorzz skrev: Vettefan XD
Min moppe drar fan hypers i starten( eller SP kittat iaf )
dragen plugg barasom henry skrev ngn gång. "Risk för dumförklaring av sig själv nu"
Jaao, den tog Graafs RRX på ett Skövde meet
Dom första metrarna alltså
underliggande = mk spRakaRör skrev:Vad skulle ni köpa för trim rör till en drd pro malossi '08?![]()
(utseende-mässigt,axx,topfart etc)
mvh
chifen skrev:underliggande = mk spRakaRör skrev:Vad skulle ni köpa för trim rör till en drd pro malossi '08?![]()
(utseende-mässigt,axx,topfart etc)
mvh
Överliggande = polini forrace 2, perfekt om du dessutom vill uppgradera din motor senare
polinit är ett midrace/upper midrace system som lirar finfint med originalcyllen. Ger bättre effekt än med gianelli 2-T enligt mig och dem jag kört mot och de som provat mopeden min under tiden jag hade 50cc och inga andra mods. Röret är snarlikt sp och ger en lite bättre effekt, men den skillnaden är inte stor och valet av rör mellan dem är mer en smaksak och prestandan skilljer inte mycket.kallepalle skrev:polinit är lite väl kraftigt för 50 cylinder
sätsa hellre på ett mhr supermoto replica om du ska ha överliggande. det funkar även bra till 70cc sport
Struntprat och önsketänkande. SP röret går precis lika bra till Originalcylinder. Dom har precis samma effektkurva och är utvecklade för samma ändamål. Visste du att Polini gjorde Forrace2 pga det fanns(finns) en stor efterfrågan på överliggande SP? Varför skulle dom då ändra effekten?chifen skrev:
polinit är ett midrace/upper midrace system som lirar finfint med originalcyllen. Ger bättre effekt än med gianelli 2-T enligt mig och dem jag kört mot och de som provat mopeden min under tiden jag hade 50cc och inga andra mods. Röret är snarlikt sp och ger en lite bättre effekt, men den skillnaden är inte stor och valet av rör mellan dem är mer en smaksak och prestandan skilljer inte mycket.
Arrow avgasystem!kallepalle skrev:Derbilia skrev:Arrow 100% bäst!!!
ehhh och vad menar du med det?