Hur många mil på ett UNGEFÄR håller en Stage6 sport pro 70cc cylinder om den är rätt inställd med munstycke, vikter, fjädrar. Och om de sitter en originalförgasare???
Ge mig ett litete "hum" hur många mil dom håller/brukar hålla? ! TACK:D
Brothers

Tänkte bara för en på forum.moppenet.com skrev att om man typ kör full gas och med rätt inställd så håller den bara dryga 100 mil och om den är felinställd så kan den hålla 100 mil om man har tur :/ stämmer de??????Moddad skrev:Kan hålla mer än 1000 ml om du sköter om den bra, kör på bra olja osv.
Nej, nej. Bara du kör in den rätt och kör på fin olja.brothers skrev:Tänkte bara för en på forum.moppenet.com skrev att om man typ kör full gas och med rätt inställd så håller den bara dryga 100 mil och om den är felinställd så kan den hålla 100 mil om man har tur :/ stämmer de??????Moddad skrev:Kan hålla mer än 1000 ml om du sköter om den bra, kör på bra olja osv.
Brothers
Tackar!brothers skrev:Tack Holma!!!ska rösta på dig, för jag bor å luleå också
![]()
Kan du vara jätte snäll om du vill och länka en kolv, packningar och kolvringar som är likadana som följer med till stage6 sport pro 70cc cylindern fast som går att köpa lösa?
P.S Är packningarna samma som kolvringarna eller är de 2 helt olika saker???
Brothers
Ursäkta, menade "blivande" setup.brothers skrev:Tjooo HoLmA;b
setup:
aerox -08
org.cylinder
org.förgasare
org.tändstift
org.variator ( för tillfället )
Yasuni z rör
gula fjädrar
org.tryckfjäder
org. vikter 5.5g ( för tillfället )
munstycke strl 74
urpluggad org. luftbox
Den piskar ändå på i 80 knyck+ jag har inte ställt in den rätt än heller ;p
Vad tror du den skulle maxa med en stage6 sport pro 70cc cylinder och org. förgasare? ^^ bra axx???
går den bra att köra med org.förgasare förästen ??? ^^
Vilken setup haru själv då? ;b
Brothers