13/52 gillar jag.fått allt att funka nu, har fått upp den i 100 med sjukt ax. Har 14/70 drevning och undrar vad som skulle passa best nu till min nya setup??
Japp som aerox e värst i glädjemätare, aprilia ditech visar ju 110km/h när man ligger i 90km/h ärliga.drayper skrev:HeheDeathtrip2k skrev:fått allt att funka nu, har fått upp den i 100 med sjukt ax. Har 14/70 drevning och undrar vad som skulle passa best nu till min nya setup??går max 80-90 ärliga
Glädjemätare=)
Har mätt med en sån skylt som visar hastigheten, sånna som vv brukar smälla upp på vägarna, har mätt med bil med. Måste bara byta drev nu. Har bytt hastighetmätar wire. men det kanske inte fixar glädie mätning. ingen aning. Iaf så undrar jag om det va 100mm centrum hål på 01orna, isåfall köper jag nog http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... b=0&page=2drayper skrev:HeheDeathtrip2k skrev:fått allt att funka nu, har fått upp den i 100 med sjukt ax. Har 14/70 drevning och undrar vad som skulle passa best nu till min nya setup??går max 80-90 ärliga
Glädjemätare=)