Jag har helt glömt hur cdin ska sitta vilka kablar som ska sitta vart :/ och det står inte vilken som ska sitta vart! SÅ kan någon vara snäll och ta en bild på sin CDI box och det runt omkring har en Rieju RRX tack på förhand
Totte skrev:Jo klart där står , Jag kan färgerna men fick fulständigt blackout nu
Menar det jag kunde dem innan tog tom kort på dem innan jag tog isär men sen pajja mobilen haha lite drygt läge jag har nu inte som har en rrx som kan gå ut och knäppa några bilder ?=)
Neep vadå? Och om jag inte kommer ihog fel så är det en dubbel grön längs ner sen en grön till sen en vit och sen en röd längs upp tror jag lr så var det tvärtom så den dubbla var längs upp :S
luddemuregard skrev:Neep vadå? Och om jag inte kommer ihog fel så är det en dubbel grön längs ner sen en grön till sen en vit och sen en röd längs upp tror jag lr så var det tvärtom så den dubbla var längs upp :S
Hehe okej ne det var någon som sa det =P att ni hade klämt kylarslangen så att den skar lol
Rieju_RRX skrev:Jag vet inte vart cdin sitter har inte hitta den:P Säger du vart den är så kan jag ta kort på den..Jag har min kvar:P
Den sitter under tanken =) ta kort runt om alla sladdar massa kort så kan du adda min msn credf_wike@hotmail.com och skicka , tack på förhand mvh Wiktor
Rieju_RRX skrev:Jag vet inte vart cdin sitter har inte hitta den:P Säger du vart den är så kan jag ta kort på den..Jag har min kvar:P
Den sitter under tanken =) ta kort runt om alla sladdar massa kort så kan du adda min msn credf_wike@hotmail.com och skicka , tack på förhand mvh Wiktor
När vi redan är inne på ämnet Rieju och CDI-boxar så tänkte jag fråga hur man stryper en CDI ? Har en MRX , borde vara samma grej väl ?
Tack på förhand,grabbar ! och tjejer
It´s better to die on your feet than live on your knees ..
Dinhoe skrev:När vi redan är inne på ämnet Rieju och CDI-boxar så tänkte jag fråga hur man stryper en CDI ? Har en MRX , borde vara samma grej väl ?
Edit ; Vilka sladdar man ska klippa / sätta samman alltså , vill helst inte lägga ut ca 500 kr på en trim box !
Dinhoe skrev:När vi redan är inne på ämnet Rieju och CDI-boxar så tänkte jag fråga hur man stryper en CDI ? Har en MRX , borde vara samma grej väl ?
varför ska du strypa din cdi? Och detta har inte ens med saken att göra det är hur man kopplar in en cdi och all el runt omkring
Edit ; Vilka sladdar man ska klippa / sätta samman alltså , vill helst inte lägga ut ca 500 kr på en trim box !
Aha hur man tar BORT strypningen menar du skriv det då
Aha hur man tar BORT strypningen menar du skriv det då
Hehe,my bad ! Någon som har någon aning om hur man tar bort strypningen ? Tack