Har Twostrokerider tappat stinget ? :/

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Glennish
Farsans gamla zündapp

Har Twostrokerider tappat stinget ? :/

Inlägg av Glennish »

Hejsan, ville bara påpeka och fråga er ifall ni också tycker att TSR har börjat tappa stinget? Känns som ända sen ProTeam slutade så har det blivit ganska tyst här på sidan :( Inget illa menat, men det känns som om guiderna börjar dö ut, och det endast kvarstår reportage om ens det ? :( Ville bara höra vad nu tycker, om ni tkr detsamma ? :)

Mvh Glenn Burlin
Dracen skrev:
KoNG skrev:Han är lite vilsen bara
Men du är ju vilsen om du inte märker vad som händer!
haha big lol
Användarens profilbild
Frukt Soda
Svårstartad skrothög

Inlägg av Frukt Soda »

precis :(
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Re: Har Twostrokerider tappat stinget ? :/

Inlägg av chifen »

Glennish skrev:Hejsan, ville bara påpeka och fråga er ifall ni också tycker att TSR har börjat tappa stinget? Känns som ända sen ProTeam slutade så har det blivit ganska tyst här på sidan :( Inget illa menat, men det känns som om guiderna börjar dö ut, och det endast kvarstår reportage om ens det ? :( Ville bara höra vad nu tycker, om ni tkr detsamma ? :)

Mvh Glenn Burlin
tycker det började lite innan proteam också. i början var det en mycket härligare gemenskap på denhär sidan, men allt efter som sidan börjar bli större och större så blir det ju lite mindre gemenskap då det är en massa nya personer och mycket mer att hålla koll på.

guider finns det redan så mycket av, men om ni vill ha fler så är det ju bara att skriva en request på någon guide eller om ni behöver hjälp med något, det är ju fördelen med att sidan växer, det kommer mer expertis hit iaf ;) har ju trots allt kommit 8 guider/reportage sedan i söndags bara så tycker inte det är dött på just den fronten.

tycker det har blivit rätt dåligt med trådar som inte hålls till topic, mods som säger till och styr upp iaf. kanske skulle behövas en till moderator nu efter att proteam är borta och medlemsantalet är högre? eller vad tycker ni?
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen

Inlägg av Gl3nn »

chifen skrev:
Glennish skrev:Hejsan, ville bara påpeka och fråga er ifall ni också tycker att TSR har börjat tappa stinget? Känns som ända sen ProTeam slutade så har det blivit ganska tyst här på sidan :( Inget illa menat, men det känns som om guiderna börjar dö ut, och det endast kvarstår reportage om ens det ? :( Ville bara höra vad nu tycker, om ni tkr detsamma ? :)

Mvh Glenn Burlin
tycker det började lite innan proteam också. i början var det en mycket härligare gemenskap på denhär sidan, men allt efter som sidan börjar bli större och större så blir det ju lite mindre gemenskap då det är en massa nya personer och mycket mer att hålla koll på.

guider finns det redan så mycket av, men om ni vill ha fler så är det ju bara att skriva en request på någon guide eller om ni behöver hjälp med något, det är ju fördelen med att sidan växer, det kommer mer expertis hit iaf ;) har ju trots allt kommit 8 guider/reportage sedan i söndags bara så tycker inte det är dött på just den fronten.

tycker det har blivit rätt dåligt med trådar som inte hålls till topic, mods som säger till och styr upp iaf. kanske skulle behövas en till moderator nu efter att proteam är borta och medlemsantalet är högre? eller vad tycker ni?
Håller fullständigt med dehär :)
Användarens profilbild
Bredmar
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Bredmar »

Ja måste bara ha lite vettiga saker att skriva om... ge mig lite bra ideér så kan jag skriva lite guider :)

annars håller ja med om att de har blivit lite dött här... jag ska snart med sluta om några månader... Håller på med teorin på körkortet.
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Jag tycker absoult att forumet håller på att dö ut...

Lågsäsong ?

Haha nej jag har ingen anning ..

Vi saknar proteam helt enkelt ?

In med en ny FOLKKÄR moderator och inga fler patraskt !

TACK
swedma
Svårstartad skrothög

Inlägg av swedma »

Kom gärna med kreativa förslag till oss på redaktionen- har ni tex någon moderator som skulle kunna ersätta vår efterlängtade PROTEAM
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Den som ersätter behöver inte ha hyperförmågor den ska vara social osv.

Dock så har jag personligen inget förslag.
Användarens profilbild
wildhorse
Kinaraket

Inlägg av wildhorse »

Är inte jag folkkär eller? 8)
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Gl3nn skrev:
chifen skrev:

Mvh Glenn Burlin

De låter bra, då får ja ta o bli moderator då ;)

Haha nerå skoja bara..... Skulle inte ens vilja..... Men ja håller me, åtminstone två pålitliga moderatorer till! Henry har ja personligen inte sett till på ett ta, inte holman o mekanikern på jättelänge och kong hänger väl i så gott han kan.....

Tycker Marcus RRX kan få bli trådränsare ( moderator ^^ ) ;)
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
henric92
Henke!

Inlägg av henric92 »

för typ 1 halvår sen så var det hela tiden fetta guider så man lärde sig mecka och fixa sin moppe, nu är det bara tråkiga meningslösa reportage...
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Håller med chifen!
detta började lite innan proteam slutade..
känns som att fler oseriöst folk har blivit medlemmar!!
tsr behöver struktur och allerta (stavning?) moderatorer som kan styra upp sidan ! :)
Nyxorzz
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

MarcusRRX skrev:Den som ersätter behöver inte ha hyperförmågor den ska vara social osv.

Dock så har jag personligen inget förslag.
inte hyperförmågor möjligen, men kunnig om motorer och mopeder i största allmänhet och veta vad man snackar om, annars funkar det inte att styra upp ett mopedforum.

social och trevlig kommer man helt klart långt med, ingen gillar en liten suris som bara stänger ner en tråd utan att förklara varför. tycker att om man stänger ner en tråd för det redan finns en samlingstråd så länkar man till den tråden och stänger efter det iaf, min åsikt iaf.

varför inte ta upp en tråd om några som ni tycker vore lämpliga sedan väljer vi ut några av dem, runt 5st kanske? som alla får rösta på som de tycker är lämpligast som moderator. om det blir så, så är det ingen idé att bara kompisrösta för att vara "schysst" det är ni och forumet som får det sämre om vi inte får en mod som är kapabel till att sköta sig, kom ihåg det ;)
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen

Inlägg av Gl3nn »

swedma skrev:Kom gärna med kreativa förslag till oss på redaktionen- har ni tex någon moderator som skulle kunna ersätta vår efterlängtade PROTEAM
Jag tycker Rabx skulle bli moderator :) han är mycket på forumet o hjälper många och värkar va en trevlig typ :)
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

ingen gillar en liten suris som bara stänger ner en tråd utan att förklara varför..
.....
Nyxorzz
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen

Inlägg av Gl3nn »

Haha nerå skoja bara..... Skulle inte ens vilja..... Men ja håller me, åtminstone två pålitliga moderatorer till! Henry har ja personligen inte sett till på ett ta, inte holman o mekanikern på jättelänge och kong hänger väl i så gott han kan.....

Du glömde allt alex aka POJKEN han har man inte sätt till på evigheters evigheter
:) [/quote]
Användarens profilbild
yamaharidermana
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av yamaharidermana »

LITE GUIDER ? kong har ju gjort massa med guider på sista tiden .
Audi Quattro RS4
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

Fast nu är det så att det är vi i styrelsen som ska välja vem som blir moderator. Ni kan alltså inte rösta fram någon. Men ni kan gärna lägga fram förslag på personer ni kan tänka er passa som moderator så ser vi över det.

I dags läget kan jag bara se en Lämplig kandidat på forumet dock.
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Henry skrev:Fast nu är det så att det är vi i styrelsen som ska välja vem som blir moderator. Ni kan alltså inte rösta fram någon. Men ni kan gärna lägga fram förslag på personer ni kan tänka er passa som moderator så ser vi över det.

vem då?
vi på forumet borde få vara med och tycka till om kommande moderator.
Nyxorzz
Holman
F.D Moderator

Inlägg av Holman »

bensinskalle skrev:
Gl3nn skrev:
chifen skrev: tycker det började lite innan proteam också. i början var det en mycket härligare gemenskap på denhär sidan, men allt efter som sidan börjar bli större och större så blir det ju lite mindre gemenskap då det är en massa nya personer och mycket mer att hålla koll på.

Jag synns inte till, pga att jag har fullt upp med mitt egna ju.

Mvh Patrik
R.I.P Kruse - R.I.P DooD
2007-07-05 - 2008-05-10
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

yamaharidermana skrev:LITE GUIDER ? kong har ju gjort massa med guider på sista tiden .
ja och jag :D och jag och kong ska nu dra upp lite guider nu på helgen men skulle jag funka som en mod.... nä skoja jag är inte så aktiv på grund av så mycket hemma göra, oftast inne på kvällarna kanske då och då på dan men men :P
kolla gjärna mina projekt :D

Rieju drac 50cc PF RACING GPS 98,10km/h just nu http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49442

suzuki pv 50

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49228
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

Henry skrev:Fast nu är det så att det är vi i styrelsen som ska välja vem som blir moderator. Ni kan alltså inte rösta fram någon. Men ni kan gärna lägga fram förslag på personer ni kan tänka er passa som moderator så ser vi över det.

de va ungefär det jag menade, så vi kan välja fram några som vi tycker är mest lämpliga, därmed rösta fram vilka vi tycker är mest lämpliga och inte i sig göra dem till mods utan mer lägga fram som passande förslag.

Bmw e34 Fix & Renovering
T-J
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av T-J »

man kan inte tappa något som man aldrig har haft
Powerered by BRL
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

En eller fler nya aktiva mods skulle nog göra susen ;) De vore nog fint att rösta fram nåra kandidater ;) sen om dom inte duger när dom väl blivit mods då äre ju bara o kasta ut igen om dom inte sköter sig ^^

Btw sorry alex att ja glömde dig :P
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
yamaharidermana
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av yamaharidermana »

Moddad va det han hette tror jag han är riktigt säker kan det mesta om cross mopeder . han skulle bli perfa
Audi Quattro RS4
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

yamaharidermana skrev:Moddad va det han hette tror jag han är riktigt säker kan det mesta om cross mopeder . han skulle bli perfa
Han pladdrar för mycket om det han inte kan dock är han en social och trevlig kille .

Chifen tycker jag har grymm kunskap och även visar ha grymm social förmåga

Såg bensinskalle inlägg nu , haha jovisst trådrensare det var något nytt !

Mvh
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Mvh Glenn Burlin
stämmer :) men de får inte bli en alt för seriös sida där man bara får säga något om man verkligen behöver. :P inte allt för sträng men man kan ju banna sånna som ossi å stalker_freak m.m :D hoppas ngn fattar vad jag menar :lol:
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

MarcusRRX skrev:
yamaharidermana skrev:Moddad va det han hette tror jag han är riktigt säker kan det mesta om cross mopeder . han skulle bli perfa
Han pladdrar för mycket om det han inte kan
Mvh
:< Äh kan väl stämma, hade ju fel på polini for race's effektkurva ;)
Är ju här för att lära sig :roll: Om jag fick säga vad jag tycker man ska ha för kriterier så är det väl mainly att man är aktiv och inte bara kopierar vad 20 pers redan skrivit samt att man har kunskap. Finns många jättekunniga som skulle vara perfekta moderatorer om de var lite mer aktiva :roll:
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Moddad skrev:
MarcusRRX skrev:
Han pladdrar för mycket om det han inte kan
Mvh
:< Äh kan väl stämma, hade ju fel på polini for race's effektkurva ;)
Är ju här för att lära sig :roll: Om jag fick säga vad jag tycker man ska ha för kriterier så är det väl mainly att man är aktiv och inte bara kopierar vad 20 pers redan skrivit samt att man har kunskap. Finns många jättekunniga som skulle vara perfekta moderatorer om de var lite mer aktiva :roll:
Det var ingen kritik moddad !

Hade inte varit något fel att se dig som moderator..

Du har kunskapen.
T-J
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av T-J »

dracpojken @ moderator yeah

tror inte ja är så mkt aktiv
Powerered by BRL
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

T-J skrev:dracpojken @ moderator yeah

tror inte ja är så mkt aktiv

De kan ju vara vårat nyhetsankare om du vill? =)

"Hoho"
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

vi kan väll även börja de här med att alla sitter inne å myser i natt-tråden eller chatten ikväll ? ;)
Användarens profilbild
maximannen
Gasres

Inlägg av maximannen »

Tycker att chifen skulle passa som moderator :D han är aktiv och hjälper många
Bild
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER

Inlägg av perre92 »

Bensinskallen tkr jag ska vara modd!!!
tomt
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

bensinskallen å chiefen skulle vara bra :P antar att dom blir mer aktiva om dom blir modds så de är väll inte så mycke å tänka på.
Låst