ramnummerSlumpen skrev:Hej, behöver hjälp fort !! hahaha lite dålig fråga kanske xD vad på en yamaha neos är de som har ett serie nummer ? Jag vet att alla rammar har det men vad mer ? JAG BEHÖVER HJÄLP FORT :O
är de allt och ärdu helt säkerT-J skrev:ramnummerSlumpen skrev:Hej, behöver hjälp fort !! hahaha lite dålig fråga kanske xD vad på en yamaha neos är de som har ett serie nummer ? Jag vet att alla rammar har det men vad mer ? JAG BEHÖVER HJÄLP FORT :O
motornummer
vafan på min moppe står de nummer överall till och med på blinkers glasenDracen skrev:väldigt kul skämt!mt5a_stunt skrev:de finns förgasar numer cyllinder numer å allt me för om du byter cylinder till orginal då igen om den andra skärt måste du skicka in de numret till väg verket xD
skämt å sido men bara dom numren ja vet
Det är tillvärkningsnummerhyosungsf50 skrev:vafan på min moppe står de nummer överall till och med på blinkers glasenDracen skrev:väldigt kul skämt!mt5a_stunt skrev:de finns förgasar numer cyllinder numer å allt me för om du byter cylinder till orginal då igen om den andra skärt måste du skicka in de numret till väg verket xD
skämt å sido men bara dom numren ja vet