:!:Tjenare, jag lämna min moppe på lagning hos asiengrossiten!(Derbi Senda sm 02), jag lämna in den ganska långt innan sommarlovet och den är fortf, på lagning:O
Moppen har varit inne på lagning 2 gånger på rad hos samma verkstad, troligen har dom inte bytt topplockspackningen första gången och typ bara täppt igen den med nått packnings medel. men asså det har varit massor med problem nu på slutet som med t.e.x. tempgivaren, termostatern och massor med grejjer som dom troligen har hittat på, för temrmostater hade jag bytt ut själv ett tag innan lagningen men dom säger att den var gammal och massor med skit.
dom vågade inte säga att dm skulle på semester i 2v så min farsa ar tvuungen att åka dit och snacka med dom o skit, assså så mkt problem för topplockspackningnen som jag hade kunnat laga själv om jag hade haft tid. SÅ ETT TIPS,
LÄMNA INTE IN DN MOPPE PÅ LAGNING HOS ASIENGROSSISTEN:!: !!!!!
Moddad skrev:Kunde inte låta bli att garva åt namnet ;(
Men detta ska nog ligga under Bra & Dåligt - delen
Hoppas du får tillbaka den så du kan lämna den till nån som arbetar med annat än baotian
du borde skriva lämna in den till nån som inte ens kan arbeta med baotian,,, jag tycker jätte synd om dig du borde nästan stämma dom typ
Men hallå nu utegår direkt bara efternamnet, det MÅSTE inte betyda att dom behöver vara dåliga, Ta som exempel Repair shop som är duktiga, Tänk nu om dom byte namn till "ngt utländsk som nu påstår" då är dom med och andra ord dåliga?
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
mhm, jag håller med dej om vad du säger om namnet. men jag var nu på asiengrossisten igår och så kommer samma ord som man får varje gång, "dom skickade fel delar till oss" och massor med skit!!!!. asså dom e fan sämst i värden, GRR jag vart så sur att jag hade lust att köpa en bazzoka och spränga bort stället, han ljuger hela tiden VAD E HAN PROBLEM! HAN E FAN DUM I HUVVUDET!!!!!! Jag blir fan galen utan min moopppe!!!!!! asså shiit! nu sa han att den skulle vara klar på ca torsdag så vi får se asså!!!
jespert skrev:mhm, jag håller med dej om vad du säger om namnet. men jag var nu på asiengrossisten igår och så kommer samma ord som man får varje gång, "dom skickade fel delar till oss" och massor med skit!!!!. asså dom e fan sämst i värden, GRR jag vart så sur att jag hade lust att köpa en bazzoka och spränga bort stället, han ljuger hela tiden VAD E HAN PROBLEM! HAN E FAN DUM I HUVVUDET!!!!!! Jag blir fan galen utan min moopppe!!!!!! asså shiit! nu sa han att den skulle vara klar på ca torsdag så vi får se asså!!!
oscch hårda ord Bazzoka och allt
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Grabben har rätt! Bara att ge upp! Jag och en kompis köpte var sin fyrhjuling av dom kontant. Dom sa att alla delar finns på lager mm mm.
Inte skit fanns på lager, dryga som få att prata med! Riktiga j***la Idi**ter! Aldrig mer! Dessutom finns dom på www.svartalistan.se
direkt länk! http://www.svartlista.se/shopping-butik ... alvar.html
Jag signar ut slut!
PS. Dom har alltid sagt att saker och ting ordnar sig och skyllt på andra bla sina leverantörer att inga delar finns att tillgå. Sen skriver dom att dom har en anställd i Kina som kontrollerar att allt fungerar som det skall. Dom borde sparka honom/henne och sedan sig själva!
Kan du inte gå dit och bara hämta moppen och göra allt hemma ? Om dom säger att du inte får eller måste betala så kan du ju säga att du snackar med polisen . eftersom dom varit med på svartalistan och troligtvis är buffel och båg så lär dom ju inte vilja de . Och eftersom dom antagligen inte gjort nått på moppen (?) så kan dom ju inte ta betalt .
millegustafsson_ skrev:Kan du inte gå dit och bara hämta moppen och göra allt hemma ? Om dom säger att du inte får eller måste betala så kan du ju säga att du snackar med polisen . eftersom dom varit med på svartalistan och troligtvis är buffel och båg så lär dom ju inte vilja de . Och eftersom dom antagligen inte gjort nått på moppen (?) så kan dom ju inte ta betalt .
Låter mycket pålitligt!
Gör som Gustafsson säger.
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
millegustafsson_ skrev:Kan du inte gå dit och bara hämta moppen och göra allt hemma ? Om dom säger att du inte får eller måste betala så kan du ju säga att du snackar med polisen . eftersom dom varit med på svartalistan och troligtvis är buffel och båg så lär dom ju inte vilja de . Och eftersom dom antagligen inte gjort nått på moppen (?) så kan dom ju inte ta betalt .