Går inte att säga hur mycket effekt du kommer att tjäna på det, speciellt inte utan att veta vilket rör det handlar om.
Sedan så
måste du sätta i ett större huvudmunstycke.
Vilken storlek kan ingen tala om för dig heller utan där får man prova sig fram.
Men ett tips är att börja med ett som är riktigt stort, låt säga cirka 20 storlekar större än det som du redan har i just nu.
Om den då låter "böööh" som om den drunknar när du gasar så kan du då konstatera att den har ett för stort huvudmunstycke, kanon!
Då sänker du, sakta men säkert med cirka 2 storlekar i taget tills det att den slutar att "blöddra" vid gaspådrag.
Sedan så får du experimentera lite mellan där den blöddrar lite grann och ingenting alls.
Kom ihåg att man hellre har ett huvudmunstycke som är något för stort än ett som är för litet, är det för litet så får den får lite soppa samt olja som är i bensinen, bensinen hjälper till att kyla och oljan är där för att smörja cylinderloppet.
Då kommer den att bli varmare än den klarar av att kyla ner.
Och vad händer med järn när det blir varmt? - Jo, det expanderar (blir större).
Så kör du med ett för litet huvudmunstycke så finns risken att den nyper (pga värme), har du otur så skär den ihop, vilket kan bli riktigt dyrt.
Enbart pga att den går för varmt.
Så ha hellre ett som är något för stort än ett som är för litet!