Har inte dragit någon riktig vurpa, endast 2 gånger på blött gräs
Men jag tar en liten närapåattvurpa-historia iallafall!
Var ute och körde en vanlig mysig fredag/lördagkväll inne i stan, lekte runt på bakhjulet och hade bara allmänt skoj. Kör vanligt, är vid hamnen där det är massa som går mellan olika ställen, till & från krogar osv så tar det väldigt lugnt. Får en 740 bakom mig, uppenbarligen så var ju föraren under 20 iallafall. 2-3 hundra meter bort så ska jag svänga vänster och den där jäveln i 740in kör väldigt nära mig, men jag kör ju inte alls fort så hoppades på att han inte skulle köra in i mig när jag skulle svänga bara. precis innan jag svänger vänster så ser jag att bilfan inte bromsat så höll fast mig hård som satan och hoppades bara på att han inte krockade in i tolvan, han var inte ens en halvmeter från tolvan
Historien slutar inte där, vägen jag svängde in på är en väg där det inte kör mycket bilar alls + den är rak så hade ju tänkt att köra bakhjul där. Efter att ha kört i ett par minuter så ser jag att jäveln kommer från andra hållet, jag har vänt om så nu kör han ju emot mig och jag drar upp på trottoaren och jäveln börjar jaga mig typ. Har inte så mycket minne om hur jag körde när han ''jagade'' mig men jag var iallafall på samma väg hela tiden.
Börjar köra lite bakhjul igen och då kommer jäveln framför mig, på min sida av vägen kör han. Jag kör nu på bakhjulet, så långt till höger som möjligt och är ungefär en halvmeter från hans backspegel medans han gasar på.
Blev en ganska lång text av allt beskrivande men fyfan vad rädd jag blev båda gångerna han höll på att krocka med mig