[BANNAD] På twostrokerider mopedforum facebook

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Xefsan
Elmoped
Inlägg: 78
Blev medlem: 2 maj 2015, 08:52

[BANNAD] På twostrokerider mopedforum facebook

Inlägg av Xefsan »

Tjena nu är det så att jag blev bannad på själva forumet på facebook då jag antagligen la upp att jag sökte moped fick ingen varning gick bara in en dag och så såg jag att jag blivit bannad. :( Skulle admin kunna pma mig så kan jag skriva mitt namn. Har försökt nå admin på facebook utan lycka :/
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Re: [BANNAD] På twostrokerider mopedforum facebook

Inlägg av Persson97 »

Xefsan skrev:Tjena nu är det så att jag blev bannad på själva forumet på facebook då jag antagligen la upp att jag sökte moped fick ingen varning gick bara in en dag och så såg jag att jag blivit bannad. :( Skulle admin kunna pma mig så kan jag skriva mitt namn. Har försökt nå admin på facebook utan lycka :/
Fb grupperna är ganska röriga överlag. Eller de var iallafall det när jag var med i dem. Hur många medlemmar som helst och alldeles för få admins gör också att misstag som att posta köp och säljsnack i gruppen som inte är avsedd för det kan leda till att du blir utslängd från gruppen.
Somsagt så är det väldigt få admins på grymt många medlemmar. Det går inte att hålla kolla på alla och ge varningar osv.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
G-son
King of the street
Inlägg: 4115
Blev medlem: 6 februari 2008, 23:31
Ort: Vimmerby

Inlägg av G-son »

Vanligaste anledningen till att man blir utkastad är att man använder memes, dom är strikt förbjudna där (för att det spårar ur när hundra moppepojkar vill vara häftiga och lägga in en "ska du me till biltema"-meme när någon vill ha ett seriöst svar på en fråga).
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
gilerahjärnan
Varnad
Inlägg: 1518
Blev medlem: 13 december 2012, 19:35
Ort: Betongen

Inlägg av gilerahjärnan »

den facebook sidan är rena skiten, speciellt när lennart försöker vara facebook hitler :wink:
Användarens profilbild
TheFlyingFin
Kinaraket
Inlägg: 1053
Blev medlem: 18 juli 2013, 10:18
Ort: Karleby

Inlägg av TheFlyingFin »

gilerahjärnan skrev:den facebook sidan är rena skiten, speciellt när lennart försöker vara facebook hitler :wink:
Han kan väl inte vara det mera eller har något annat hänt sedan "skandalen"?
Bild

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Xefsan
Elmoped
Inlägg: 78
Blev medlem: 2 maj 2015, 08:52

Inlägg av Xefsan »

Ja men det är så svårt o hitta här på forumet
Skriv svar