ville bara komma med ett litet "roligt" tillägg.
jo, det var såhär. idag så var jag uppe på Flying Eagle i Växjö, där jag köpte moppen. Vi sa som det var att toppen var sprucken & att jag hade skruvat in den ventil- skruven för hårt, och vi skyllde litegranna på materialfel. Men surtanten som var där uppe sa "NEJ, SÅ FORT DU HAR PILLAT PÅ DEN SÅ ÄR DET INGEN GARANTI, UNGJÄVEL", så vi fick ta & beställa en ny topp för 750 :- .
och arbetet för att sätta fast toppen kostar 550 :- /h, så om det tar en timme (?) att byta toppen för dem så kommer det kosta mig sammanlagt 1300 :-, då man nästan heldre lägger pengarna på en helt ny cylinder & byter den själv? Men jaja, nu är toppen beställd, får den på fredag.
Men det "roliga" med det hela är ju att..
Jag har samma jävla problem med att den inte går riktigt! vafna
jag vill ABSOLUT inte skylla på henric92, det var mitt egna fel att jag var så dum att skruva åt skiten för hårt, men det är ändå ganska ironiskt att ett sånt här inlägg kostar.. 1300 :-
henric92 skrev:jag var ute å kolla min cpi ang. bilden, det ser lika dant ut på min men min var mer inskruvad typ Razz förstår du? jag tror det är någon sort av dump ventil