Gilera stalker vev o lager

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
Juppe
Extra Varnad

Gilera stalker vev o lager

Inlägg av Juppe »

Jo tjena, jag ska klyva motorn på min stalker och tänkte att byta vev på samma gång. Är det bara vevlager och packboxar man behöver vid bytet eller är det något mer man ska slänga i kundvagnen?

Sen om dom här lagren passar till den här veven, Svar uppskattas!
/Juppe

http://twostroke.se/product.asp?product=34627
http://twostroke.se/product.asp?product=7922
Användarens profilbild
Rexxy
King of the street

Inlägg av Rexxy »

Köp inte dom lagerna. Överpris som f*n. Räcker med SKF lager för 200kr.
Juppe
Extra Varnad

Inlägg av Juppe »

Rexxy skrev:Köp inte dom lagerna. Överpris som f*n. Räcker med SKF lager för 200kr.
Kan du linka packboxar och passande lager så vore du snäll? :)
Juppe
Extra Varnad

Inlägg av Juppe »

Den som linkar lager+ packboxar får en puss! snällaaaaa
Användarens profilbild
TheFlyingFin
Kinaraket

Inlägg av TheFlyingFin »

Rexxy skrev:Köp inte dom lagerna. Överpris som f*n. Räcker med SKF lager för 200kr.
Alltså är det bullshit att köpa svindyra lager och packboxar eller kan man gå in i lagerbutiken och säga åt dem att slänga upp ett par C4 lager på bordet och få för 10% av priset på tex några Malossi lager eller nåt?

Har länge funderat över detta. Har lite svårt att tro att just tex malossi gör egna lager.
Bild

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Användarens profilbild
Rexxy
King of the street

Inlägg av Rexxy »

TheFlyingFin skrev:
Alltså är det bullshit att köpa svindyra lager och packboxar eller kan man gå in i lagerbutiken och säga åt dem att slänga upp ett par C4 lager på bordet och få för 10% av priset på tex några Malossi lager eller nåt?

Har länge funderat över detta. Har lite svårt att tro att just tex malossi gör egna lager.
Japp, oftast är det helt vanliga SKF kullager som dom sätter sitt eget märke på.

Jag köper mina lager direkt ifrån Momentum här i Västerås, som säljer riktiga SKF lager, brukar kosta mig 200kr för två st.
Skriv svar