Typ samma som i Haninge, här kan man köra bakhjul förbi polisen men de bryr sig inte ett skit :SRangad skrev:Kör inte som en idiot, där jag bor i sollentuna skiter polisen i moppar. Dem vet att dem inte hinner ikapp
1: Kör lugnt och generellt lagligt.oscaee skrev:hur undviker man polisen bäst o inte lock till sig dom i onödan?
G-son skrev:1: Kör lugnt och generellt lagligt.oscaee skrev:hur undviker man polisen bäst o inte lock till sig dom i onödan?
2: Se till att moppen verkar vara laglig - så tyst som möjligt, allt lyse fungerar, blinkers används o.s.v.
Så länge du inte drar uppmärksamhet till dig kommer dom normalt sett inte stoppa dig om dom inte är ute specifikt för att ha kontroller och du råkar köra rakt förbi.
Dra på vänster backspegel? Ser mer original ut även om det är lite fultoscaee skrev:G-son skrev:1: Kör lugnt och generellt lagligt.oscaee skrev:hur undviker man polisen bäst o inte lock till sig dom i onödan?
2: Se till att moppen verkar vara laglig - så tyst som möjligt, allt lyse fungerar, blinkers används o.s.v.
Så länge du inte drar uppmärksamhet till dig kommer dom normalt sett inte stoppa dig om dom inte är ute specifikt för att ha kontroller och du råkar köra rakt förbi.
jag har bögläppen kvar och regplåt och en tnt 12a Sen har jag zx-r rör lättare vikter o dragen vring, sen blinkers ifram kvar också har inte framstänka eller bakspeglar men så länge jag bara kör lungt o fint så borde de väll gå bra?