det är så att min aerox går i ca 60 med mig på som väger 50kg. jag vet inte vad det är som har gort det för jag har inte bytt eller ändrat någonting på mopeden så den är helt orginal. är det normalt att mopeder går fortare än 51 som är lagligt orginal?? och vad kan jag göra åt det ( hur kan jag få ner den några km/h??? en sak till det är om polisen testar den och får se att den går i 60 och dom inte hittar trimm eller annat kan dom ge böter ändå?? tacksam för svar
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Aerox_pimp skrev:det är så att min aerox går i ca 60 med mig på som väger 50kg. jag vet inte vad det är som har gort det för jag har inte bytt eller ändrat någonting på mopeden så den är helt orginal. är det normalt att mopeder går fortare än 51 som är lagligt orginal?? och vad kan jag göra åt det ( hur kan jag få ner den några km/h??? en sak till det är om polisen testar den och får se att den går i 60 och dom inte hittar trimm eller annat kan dom ge böter ändå?? tacksam för svar
OM dem inte sett dig köra så kan dem inte ge böter.. om dem hittar trimm så tar dem det men om den går för fort utan attd em sett dig köra så åker ditt körkort i max 2 år men skulle tippa på et halvår på de eller inget alls.. Men den böter man får om man kör trimmat är olovlig körning men om dem inte sett dig kört så är de lugnt =)