Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Får nog låta bli blom idéen ändå..
tänk er att ni köper tjejen blommor, hon blir skitglad och man börjar mysa eller nått, sen tål man inte blommorna man köpt till henne..
säger väll som såhär, när näsan rinner och ögonen vattnas är man lika osexig som man tror ;)
Användarens profilbild
jespersallvik
Elmoped
Inlägg: 107
Blev medlem: 5 januari 2013, 11:52

Inlägg av jespersallvik »

vafan kör inte på nåt nån säger här skulle jag säga! du får ju om du vill men de är så klassiska saker och tjejer vill va speciella så köp nåt du själv kommer på! kanske lite svårt men tänk efter! jag ska köpa kanske nån tröja eller nå kläder iafall, heatz kanske kan bekräfta att tjejer inte vill ha de klassiska om hon nu hänger kvar på denna tråd. (dom blir nog glada för vad som men tror dom blir gladare när du valt exakt själv)
duke 125 leovince, om någon har en billig slider till salu så pm:a mig,kanske intriserad
Användarens profilbild
Heatz
Årets Projekt 2013
Inlägg: 141
Blev medlem: 21 december 2012, 01:07
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Heatz »

jespersallvik skrev:vafan kör inte på nåt nån säger här skulle jag säga! du får ju om du vill men de är så klassiska saker och tjejer vill va speciella så köp nåt du själv kommer på! kanske lite svårt men tänk efter! jag ska köpa kanske nån tröja eller nå kläder iafall, heatz kanske kan bekräfta att tjejer inte vill ha de klassiska om hon nu hänger kvar på denna tråd. (dom blir nog glada för vad som men tror dom blir gladare när du valt exakt själv)
Alla tjejer gillar att få blommor.. Rosor är speciella!
Så jo jag skulle nog säga att tjejer gillar det klassiska fortfarande! :)
Men som du säger, att köpa något bara du skulle köpa till henne kan oxå göra henne riktigt glad! Jag t.ex blir mer glad över en ny kolv till hojen än en ask choklad ;) Så ja, det beror på hur tjejen är själv väldigt mycket!
Anpassa era presenter och rosor är alltid ett säkert kort!

Persson97; Angående din allergi så går det alltid att skicka en ros via Interflora för 50kr som hon kan hämta upp hos floristen själv. :)
Bild
DuttGidmark
Elmoped
Inlägg: 67
Blev medlem: 9 september 2013, 13:17
Ort: Saltvik

Inlägg av DuttGidmark »

Haha, alla verkar fan ha problem här, själv håller man sig till kompisar, traktorn och moppar! ;)
Tycker ni borde kolla in racing-planets nya hemsida! ;)
Bild
Shark Monster
Svårstartad skrothög
Inlägg: 182
Blev medlem: 8 juli 2012, 12:39

Inlägg av Shark Monster »

Heatz skrev:
jespersallvik skrev:vafan kör inte på nåt nån säger här skulle jag säga! du får ju om du vill men de är så klassiska saker och tjejer vill va speciella så köp nåt du själv kommer på! kanske lite svårt men tänk efter! jag ska köpa kanske nån tröja eller nå kläder iafall, heatz kanske kan bekräfta att tjejer inte vill ha de klassiska om hon nu hänger kvar på denna tråd. (dom blir nog glada för vad som men tror dom blir gladare när du valt exakt själv)
Alla tjejer gillar att få blommor.. Rosor är speciella!
Så jo jag skulle nog säga att tjejer gillar det klassiska fortfarande! :)
Men som du säger, att köpa något bara du skulle köpa till henne kan oxå göra henne riktigt glad! Jag t.ex blir mer glad över en ny kolv till hojen än en ask choklad ;) Så ja, det beror på hur tjejen är själv väldigt mycket!
Anpassa era presenter och rosor är alltid ett säkert kort!

Persson97; Angående din allergi så går det alltid att skicka en ros via Interflora för 50kr som hon kan hämta upp hos floristen själv. :)
Jag är singel och kan köpa kolvar till dig om du vill :wink: :roll:
Dracfuckot som har svårt att skriva korta inlägg!

Once you go Drac, you never go back!
Användarens profilbild
Heatz
Årets Projekt 2013
Inlägg: 141
Blev medlem: 21 december 2012, 01:07
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Heatz »

Shark Monster skrev: Jag är singel och kan köpa kolvar till dig om du vill :wink: :roll:
Ja det är ju Alla Hjärtans Dag snart ändå ;)
Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Heatz skrev: Persson97; Angående din allergi så går det alltid att skicka en ros via Interflora för 50kr som hon kan hämta upp hos floristen själv. :)
jojo, men om hon har dom på rummet eller så så kanske man inte ens kan vara där ;)

inte för att jag har världens farligaste allergi, men när den slår till så är det inte roligt längre ;)
adamwestman
Svårstartad skrothög
Inlägg: 186
Blev medlem: 15 juni 2012, 09:08
Ort: Sala

Inlägg av adamwestman »

Heatz skrev:
Shark Monster skrev: Jag är singel och kan köpa kolvar till dig om du vill :wink: :roll:
Ja det är ju Alla Hjärtans Dag snart ändå ;)
Du kommer få typ 10 kolvar av kåta moppepojkar.. ;) (Kommer med en jag med :*)
Edit: Och en flaska jäger så har ni nog fåt henne på fall ;)
Yamaha YZF R125
Användarens profilbild
Heatz
Årets Projekt 2013
Inlägg: 141
Blev medlem: 21 december 2012, 01:07
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Heatz »

Persson97 skrev:
Heatz skrev: Persson97; Angående din allergi så går det alltid att skicka en ros via Interflora för 50kr som hon kan hämta upp hos floristen själv. :)
jojo, men om hon har dom på rummet eller så så kanske man inte ens kan vara där ;)

inte för att jag har världens farligaste allergi, men när den slår till så är det inte roligt längre ;)
Fast är du säker på att det är rosor du inte tål? Dom är väldigt neutrala, likadant med orkideer.. Det är de 2 blommorna man får ha med sig in på sjukhus :) Och om du skickar en ros så får du väl hålla dig borta i en vecka tills den ruttnar ;)
adamwestman skrev:
Heatz skrev:
Shark Monster skrev: Jag är singel och kan köpa kolvar till dig om du vill :wink: :roll:
Ja det är ju Alla Hjärtans Dag snart ändå ;)
Du kommer få typ 10 kolvar av kåta moppepojkar.. ;) (Kommer med en jag med :*)
Edit: Och en flaska jäger så har ni nog fåt henne på fall ;)
Haha det uppskattas ju! 125cc kolvar är dyra!
Öj! Lugn nu va ;)
Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Heatz skrev:
Persson97 skrev:
Heatz skrev: Persson97; Angående din allergi så går det alltid att skicka en ros via Interflora för 50kr som hon kan hämta upp hos floristen själv. :)
jojo, men om hon har dom på rummet eller så så kanske man inte ens kan vara där ;)

inte för att jag har världens farligaste allergi, men när den slår till så är det inte roligt längre ;)
Fast är du säker på att det är rosor du inte tål? Dom är väldigt neutrala, likadant med orkideer.. Det är de 2 blommorna man får ha med sig in på sjukhus :) Och om du skickar en ros så får du väl hålla dig borta i en vecka tills den ruttnar ;)
nja, vet att gräs och krukväxter är jobbigt, exakt vad det är jag inte tål vet jag dock inte ;)
Heatz skrev:
adamwestman skrev: Edit: Och en flaska jäger så har ni nog fåt henne på fall ;)
Öj! Lugn nu va ;)
^^
du får en blomma, dig träffar jag inte ändå skulle jag tro ;)
Användarens profilbild
Heatz
Årets Projekt 2013
Inlägg: 141
Blev medlem: 21 december 2012, 01:07
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Heatz »

Persson97 skrev: nja, vet att gräs och krukväxter är jobbigt, exakt vad det är jag inte tål vet jag dock inte ;)
Du kanske är pollenalergiker eller något, FAN gå ock kolla upp det människa! :shock:
Persson97 skrev:
Heatz skrev:
adamwestman skrev: Edit: Och en flaska jäger så har ni nog fåt henne på fall ;)
Öj! Lugn nu va ;)
^^
du får en blomma, dig träffar jag inte ändå skulle jag tro ;)
Säg aldrig aldrig.. ;)
Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Heatz skrev: Du kanske är pollenalergiker eller något, FAN gå ock kolla upp det människa! :shock:
mjo, men orka det, jag lever ju än iaf ;)
Heatz skrev:
Persson97 skrev: du får en blomma, dig träffar jag inte ändå skulle jag tro ;)
Säg aldrig aldrig.. ;)
rawr ;)
Användarens profilbild
jespersallvik
Elmoped
Inlägg: 107
Blev medlem: 5 januari 2013, 11:52

Inlägg av jespersallvik »

om heatz fortfarande är kvar så vill jag bara fråga en sak! typ alla tjejer vill ha blommor och då tycker jag att de ska va roser annars ska de inte va och de tycker väll tjejer också tror jag, men om vi säger att jag köper typ 20 roser i en bukett så kommer de kosta cirka tusen spänn om inte jag har tagit helt fel på vad roser kostar, och då undrar jag om man inte blir mer tacksam för typ en tröjja eller ett smycke! du vill väll bara ha en kolv eller liknande men min tjej är inte så förtjust i de
duke 125 leovince, om någon har en billig slider till salu så pm:a mig,kanske intriserad
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

det är kvalitétsrosor det där isåfall! Varför så många?
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

En ros lär räcka kompis ;)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
derbi_pöjk
Svårstartad skrothög
Inlägg: 303
Blev medlem: 1 april 2013, 18:19

Inlägg av derbi_pöjk »

Bild

Kör på denna! fungerar felfritt, hehee Gör inte det
Senast redigerad av derbi_pöjk den 12 februari 2014, 18:19, redigerad totalt 1 gånger.
Bild
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

vet någon var de officielle rekordet en tjej lyckats varit otrogen mot samma kille?
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

saile96 skrev:vet någon var de officielle rekordet en tjej lyckats varit otrogen mot samma kille?
Ska genast googla detta ;)
Vad är din tös uppe i ? :roll:
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
someone
Elmoped
Inlägg: 44
Blev medlem: 12 oktober 2008, 21:26
Ort: Horred

Inlägg av someone »

Haha en väldans masas frågor om blommor?

Läst mycket om att just rosor är vad tjejer uppskattar mest.. Min åsikt skiljer sig lite där ifrån. Jag anser att vikten av blomsortens art minskar ju högre åldern blir. Vid 15 så visst. 10 röda rosor blir kanon, just 10 "betyder" dessutom kärlek om jag inte missminner mig.

Men ju högre åldern blir desto mindre betyder just sorten. Med åldern kommer handlingen. Det är den som spelar roll. Alltså ATT du har köpt blommor, inte VILKA du har köpt. Men visst, har du hört att hen gillar en specifik sort så får du säkert +poäng om du kommer med just den sorten.. ;)
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen
Inlägg: 933
Blev medlem: 28 augusti 2012, 19:20
Ort: Horred

Inlägg av Asddfgf4 »

Köp en choklad ask, tejpa med en liten genomskinlig tejpbit fast blomman på chokladasken, och så tar du med dig en flaska vin, och i chokladasken under chokladen gömmer du ett gummi så kan du räkna med en härlig kväll när hon märker det :twisted:
Bild
Användarens profilbild
JakobRRX
Elmoped
Inlägg: 149
Blev medlem: 23 augusti 2012, 18:03
Ort: Mora

Inlägg av JakobRRX »

Nu är det så att jag och en tjej har snapat som fan senaste tiden. vi ger varandra komplimanger mm och har börjat bli seriöst. Grejen är den att jag inte träffat henne sen ja började snapa med henne för att hon går på en annan skola. Vill gärna att det ska bli nåt så, vad ska jag göra? bjuda på bio eller bjuda hem henne eller är det för mycket? låt idéerna moppepojkar
Juppe
Extra Varnad
Inlägg: 145
Blev medlem: 26 oktober 2013, 14:42

Inlägg av Juppe »

Fråga om hon vill träffas på en cigg eller något :D nej men fråga om hon vill träffas och gå på bio eller något dylikt, finns ju hur mycket som helst man kan hitta på i början för att lära känna varandra. På bah
Användarens profilbild
JakobRRX
Elmoped
Inlägg: 149
Blev medlem: 23 augusti 2012, 18:03
Ort: Mora

Inlägg av JakobRRX »

Juppe skrev:Fråga om hon vill träffas på en cigg eller något :D nej men fråga om hon vill träffas och gå på bio eller något dylikt, finns ju hur mycket som helst man kan hitta på i början för att lära känna varandra. På bah
Tack för ditt snabba svar! Är bio en bra idé? det är ju lätt som fan men man hinner inte lära känna personen så bra. Men det kanske är en bra första grej
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Inte bio, aldrig bio första gången. Lika opersonligt som att snapa. Ni kommer inte prata och det kommer bara kännas jävligt konstigt.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
JakobRRX
Elmoped
Inlägg: 149
Blev medlem: 23 augusti 2012, 18:03
Ort: Mora

Inlägg av JakobRRX »

MrAndersson skrev:Inte bio, aldrig bio första gången. Lika opersonligt som att snapa. Ni kommer inte prata och det kommer bara kännas jävligt konstigt.
Förstår hur du tänker. Kanske det är bäst med en hemmakväll? Dock är bruden 1 år yngre å blyg. Kanske känner sig pressad om ja frågar hemmakväll direkt. Får tänka på saken
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Träffas över en 30-40 min fika. Ta de inte så seriöst, gör något ni båda tycker är kul/mysigt och se hur de utvecklas.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
SNODDAS15
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 515
Blev medlem: 22 september 2012, 17:27
Ort: Sollebrunn

Inlägg av SNODDAS15 »

MrAndersson skrev:Träffas över en 30-40 min fika. Ta de inte så seriöst, gör något ni båda tycker är kul/mysigt och se hur de utvecklas.
+1
Rieju RR -03
Yasuni cross ml
Luftburk
12/48
92 munstycke
Högsta läget på nålen
90km/h topp
jack.lofgren skrev:Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
Användarens profilbild
JakobRRX
Elmoped
Inlägg: 149
Blev medlem: 23 augusti 2012, 18:03
Ort: Mora

Inlägg av JakobRRX »

MrAndersson skrev:Träffas över en 30-40 min fika. Ta de inte så seriöst, gör något ni båda tycker är kul/mysigt och se hur de utvecklas.
okej tack för råden grabbar! skriver hur allt slutar sen när jag har facit då:)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Till alla kärleksdoktorer här..

Är det fittigt/fegt/blablabla att ta kontakt med tjejer via FB?
Användarens profilbild
Pelsnernels
Kinaraket
Inlägg: 836
Blev medlem: 10 januari 2013, 19:05

Inlägg av Pelsnernels »

Persson97 skrev:Till alla kärleksdoktorer här..

Är det fittigt/fegt/blablabla att ta kontakt med tjejer via FB?
Varför skulle det vara det?
Nels, Nels, Pelsnernels!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Pelsnernels skrev:
Persson97 skrev:Till alla kärleksdoktorer här..

Är det fittigt/fegt/blablabla att ta kontakt med tjejer via FB?
Varför skulle det vara det?
När en brud spanat lite på mig och jag spanat tillbaka lite grann så känns det fegt på något sett..

Personligen känns bättre. Men ser henne så sjukt sällan så det är svårt att ta kontakt samtidigt ;)
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Persson97 skrev:Till alla kärleksdoktorer här..

Är det fittigt/fegt/blablabla att ta kontakt med tjejer via FB?
är lite creeapy :roll:

alla tjejer ser oftast 10 gånger bättre ut på bilder än IRL så haffa dem IRL istället :)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

david96 skrev:
Persson97 skrev:Till alla kärleksdoktorer här..

Är det fittigt/fegt/blablabla att ta kontakt med tjejer via FB?
är lite creeapy :roll:

alla tjejer ser oftast 10 gånger bättre ut på bilder än IRL så haffa dem IRL istället :)
¨Känner¨ henne redan, så vet hur hon ser ut David ;)
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 648
Blev medlem: 1 juni 2012, 22:26
Ort: Skara

Inlägg av Xpressen »

Skit i rosor, FB, choklad, snap o all sån skiit, är man 15-17 så är förhållande endå bara en "statusgrej"
Gå på fest, haffa guzz, skaffa kk.
Sex, drugs and HEAVY METAL
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

Xpressen skrev:Skit i rosor, FB, choklad, snap o all sån skiit, är man 15-17 så är förhållande endå bara en "statusgrej"
Gå på fest, haffa guzz, skaffa kk.
Sex, drugs and HEAVY METAL
Skönaste jag någonsin hört hahahaha
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Skriv svar