tänk er att ni köper tjejen blommor, hon blir skitglad och man börjar mysa eller nått, sen tål man inte blommorna man köpt till henne..
säger väll som såhär, när näsan rinner och ögonen vattnas är man lika osexig som man tror

Alla tjejer gillar att få blommor.. Rosor är speciella!jespersallvik skrev:vafan kör inte på nåt nån säger här skulle jag säga! du får ju om du vill men de är så klassiska saker och tjejer vill va speciella så köp nåt du själv kommer på! kanske lite svårt men tänk efter! jag ska köpa kanske nån tröja eller nå kläder iafall, heatz kanske kan bekräfta att tjejer inte vill ha de klassiska om hon nu hänger kvar på denna tråd. (dom blir nog glada för vad som men tror dom blir gladare när du valt exakt själv)
Jag är singel och kan köpa kolvar till dig om du villHeatz skrev:Alla tjejer gillar att få blommor.. Rosor är speciella!jespersallvik skrev:vafan kör inte på nåt nån säger här skulle jag säga! du får ju om du vill men de är så klassiska saker och tjejer vill va speciella så köp nåt du själv kommer på! kanske lite svårt men tänk efter! jag ska köpa kanske nån tröja eller nå kläder iafall, heatz kanske kan bekräfta att tjejer inte vill ha de klassiska om hon nu hänger kvar på denna tråd. (dom blir nog glada för vad som men tror dom blir gladare när du valt exakt själv)
Så jo jag skulle nog säga att tjejer gillar det klassiska fortfarande!
Men som du säger, att köpa något bara du skulle köpa till henne kan oxå göra henne riktigt glad! Jag t.ex blir mer glad över en ny kolv till hojen än en ask chokladSå ja, det beror på hur tjejen är själv väldigt mycket!
Anpassa era presenter och rosor är alltid ett säkert kort!
Persson97; Angående din allergi så går det alltid att skicka en ros via Interflora för 50kr som hon kan hämta upp hos floristen själv.
jojo, men om hon har dom på rummet eller så så kanske man inte ens kan vara därHeatz skrev: Persson97; Angående din allergi så går det alltid att skicka en ros via Interflora för 50kr som hon kan hämta upp hos floristen själv.
Fast är du säker på att det är rosor du inte tål? Dom är väldigt neutrala, likadant med orkideer.. Det är de 2 blommorna man får ha med sig in på sjukhusPersson97 skrev:jojo, men om hon har dom på rummet eller så så kanske man inte ens kan vara därHeatz skrev: Persson97; Angående din allergi så går det alltid att skicka en ros via Interflora för 50kr som hon kan hämta upp hos floristen själv.
inte för att jag har världens farligaste allergi, men när den slår till så är det inte roligt längre
Haha det uppskattas ju! 125cc kolvar är dyra!adamwestman skrev:Du kommer få typ 10 kolvar av kåta moppepojkar..Heatz skrev:Ja det är ju Alla Hjärtans Dag snart ändåShark Monster skrev: Jag är singel och kan köpa kolvar till dig om du vill![]()
(Kommer med en jag med :*)
Edit: Och en flaska jäger så har ni nog fåt henne på fall
nja, vet att gräs och krukväxter är jobbigt, exakt vad det är jag inte tål vet jag dock inteHeatz skrev:Fast är du säker på att det är rosor du inte tål? Dom är väldigt neutrala, likadant med orkideer.. Det är de 2 blommorna man får ha med sig in på sjukhusPersson97 skrev:jojo, men om hon har dom på rummet eller så så kanske man inte ens kan vara därHeatz skrev: Persson97; Angående din allergi så går det alltid att skicka en ros via Interflora för 50kr som hon kan hämta upp hos floristen själv.
inte för att jag har världens farligaste allergi, men när den slår till så är det inte roligt längreOch om du skickar en ros så får du väl hålla dig borta i en vecka tills den ruttnar
![]()
^^Heatz skrev:Öj! Lugn nu vaadamwestman skrev: Edit: Och en flaska jäger så har ni nog fåt henne på fall
Du kanske är pollenalergiker eller något, FAN gå ock kolla upp det människa!Persson97 skrev: nja, vet att gräs och krukväxter är jobbigt, exakt vad det är jag inte tål vet jag dock inte
Säg aldrig aldrig..Persson97 skrev:^^Heatz skrev:Öj! Lugn nu vaadamwestman skrev: Edit: Och en flaska jäger så har ni nog fåt henne på fall
du får en blomma, dig träffar jag inte ändå skulle jag tro
Tack för ditt snabba svar! Är bio en bra idé? det är ju lätt som fan men man hinner inte lära känna personen så bra. Men det kanske är en bra första grejJuppe skrev:Fråga om hon vill träffas på en cigg eller någotnej men fråga om hon vill träffas och gå på bio eller något dylikt, finns ju hur mycket som helst man kan hitta på i början för att lära känna varandra. På bah
Förstår hur du tänker. Kanske det är bäst med en hemmakväll? Dock är bruden 1 år yngre å blyg. Kanske känner sig pressad om ja frågar hemmakväll direkt. Får tänka på sakenMrAndersson skrev:Inte bio, aldrig bio första gången. Lika opersonligt som att snapa. Ni kommer inte prata och det kommer bara kännas jävligt konstigt.
+1MrAndersson skrev:Träffas över en 30-40 min fika. Ta de inte så seriöst, gör något ni båda tycker är kul/mysigt och se hur de utvecklas.
jack.lofgren skrev:Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
När en brud spanat lite på mig och jag spanat tillbaka lite grann så känns det fegt på något sett..Pelsnernels skrev:Varför skulle det vara det?Persson97 skrev:Till alla kärleksdoktorer här..
Är det fittigt/fegt/blablabla att ta kontakt med tjejer via FB?
Skönaste jag någonsin hört hahahahaXpressen skrev:Skit i rosor, FB, choklad, snap o all sån skiit, är man 15-17 så är förhållande endå bara en "statusgrej"
Gå på fest, haffa guzz, skaffa kk.
Sex, drugs and HEAVY METAL