snus i alingsås

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
veteranmoppe
Elmoped

snus i alingsås

Inlägg av veteranmoppe »

Tjena tjen.
Nån mer en mig här som e från alingsås ?
Undrar om de är nån här som vet nån afär i alingsås som säljer snus till en om man *host är under arton.
Har varit runt i lite olika men någon som vet nån bra :)
Snabba svar uppskattas :)
Gud som haver b18 kär, se så gase glad jag är, vart än jag mig om i världen vänder , skal jag alltid lämna efter mig svarta ränder , amen , :)
MosbrickaN
Avstängd

Re: snus i alingsås

Inlägg av MosbrickaN »

veteranmoppe skrev:Tjena tjen.
Nån mer en mig här som e från alingsås ?
Undrar om de är nån här som vet nån afär i alingsås som säljer snus till en om man *host är under arton.
Har varit runt i lite olika men någon som vet nån bra :)
Snabba svar uppskattas :)
De flesta turkkiosker brukar fungera.
Signatur raderad p.g.a regelbrott.
MVH Moderator
veteranmoppe
Elmoped

Inlägg av veteranmoppe »

Har i och försig inte varit runt på jätte många ställen . Palla gå långt på lunch rasten :) men nån som vet någon specifik butik ?
Gud som haver b18 kär, se så gase glad jag är, vart än jag mig om i världen vänder , skal jag alltid lämna efter mig svarta ränder , amen , :)
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Jodå, Alingsåsare här.

Mina klasskompisar brukar väl snacka om plojen, bonbon etc, men inga specifika affärer direkt. Blir mindre och mindre snack om det nu eftersom fler o fler i klassen fyller 18.

Fan, du är 14 år? Du har ju knappt kommit ut ur ägget än, du ska väl inte veta vad snus är för något.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
veteranmoppe
Elmoped

Inlägg av veteranmoppe »

Haha nja jag har snusat en tid nu men bon bon e ingen ide att försöka på även äldre polare har blivit nekade där :(
veteranmoppe
Elmoped

Inlägg av veteranmoppe »

Haha nja jag har snusat en tid nu men bon bon e ingen ide att försöka på även äldre polare har blivit nekade där :(
veteranmoppe
Elmoped

Inlägg av veteranmoppe »

Haha nja jag har snusat en tid nu men bonbon e ingen ide även äldre polare har blivit nekade där :(
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Lägg av att snusa så du har pengar att lägga på nöjen istället, mycket bättre, jag lovar.
Är du en av terminalhängarna i asås eller? Funderar på om jag vet vem du är.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
veteranmoppe
Elmoped

Inlägg av veteranmoppe »

Nädu jag är fan ingen terminalhängare .
Ända gången ja e där e när jag ska ta bussen eller tåg :)
Vem tror du att jag är då ?
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

veteranmoppe skrev:Nädu jag är fan ingen terminalhängare .

Vem tror du att jag är då ?
Bra, då slapp jag döma dig direkt.

Ingen aning faktiskt.

veteranmoppe
Elmoped

Inlägg av veteranmoppe »

Tack.
Vill inte bli förknippad med löst folk som dricker monster snusar general och tror dom är VÄRLDENS gangster fyfan
Skriv svar