Du har en tvåtaktare.viktorpers skrev:Nån som vet varför det rinner så jävla mycket olja från röret?? De droppar tillochmed ner på golvet när den står stilla över natten!!
Det är normalt, inget att oroa sig överAgge0102 skrev:Du har en tvåtaktare.
jaja, syrran kört runt på?jespersallvik skrev:det kan bli så om du har kört "lånsamt" länge för du aldrig varvar ordentligt, för att oljan blir onga vid en mycke högre grad en bensinen och då rinner oljan ut i istället typ (svårt att förklara) men om jag var du skulle jag bytt ull och kanske tvättat ur kröken! (fick samma grejj på crossen som syrran hade kört runt på!)
hahahah käften! hade den på landet och skulle lära henne växlar! de gick halv bra!Lindstr0m skrev:jaja, syrran kört runt på?jespersallvik skrev:det kan bli så om du har kört "lånsamt" länge för du aldrig varvar ordentligt, för att oljan blir onga vid en mycke högre grad en bensinen och då rinner oljan ut i istället typ (svårt att förklara) men om jag var du skulle jag bytt ull och kanske tvättat ur kröken! (fick samma grejj på crossen som syrran hade kört runt på!)det är lugnt man får köra sakta!
Okej, ska pilla av tändstiftet och kollaHeatz_Ch skrev:Sen kan det ju vara så att den går för fett, det gjorde min DT
Går den alldeles för fett så lär du ha märkt det annars så är det inget att oroa sig för, bara att torka bort för att få rent!
Bättre att den går för fett än för snålt