Träning, kost & hälsa-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Dawidd
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 368
Blev medlem: 1 augusti 2011, 20:56
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Dawidd »

Idag blev det nytt pb, 100 i bänken. Gav mig på 102,5 och bommade.

Men men, kul när träningen går framåt! :)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

david96 skrev:Kost tillskott tips. Mitt 8 kg whey 80 är slut strax. Kör amino syror och ripped hardcore som lätt pwo funkar bra men nytt pulver? Tips:3
va?..

Jag köpte mig Neurocores PWO. tänkte att det var värt att testa :)

ripped hardcore gav jag upp med för är så mycket kryddor och skit i den så den bränner upp hela jävla magen på mig så jag skiter i den..
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Lite grejen med det :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Inlägg av laxfanskap »

david96 skrev:
Dawidd skrev:
david96 skrev:Kost tillskott tips. Mitt 8 kg whey 80 är slut strax. Kör amino syror och ripped hardcore som lätt pwo funkar bra men nytt pulver? Tips:3
Whey 80 från gg? Smakar skit enligt mig. Köp Bodyscience Whey från mm, smakar gudomligt :)
naj den är god, blev 4 kg whey, wristband/handskar (har extrema valkar ås kan ikke greppa ordentligt :/)
4 kg kasein.
sen 1kg whe 100 till systern i present :3
snålt att man inte fick någon bonus produkt :O
såg att du redan köpt men kan endå tipsa om self nutritions micro whey active, kostar cirka 179 för 1 kg och det är nästan lika mycket protein som i whey 100. Smaken är enligt mej mycket bättre än star nutritions, dock finns inte proteinet på så många sidor men har sett på fitnessbutiken och xxl :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Finns även på svensktkosttillskott.se :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Mycket skit i micro whey dock!

Priset ger dock en fördel mot t.ex. whey 100. Fungerar absolut för någon som gymmar för och få en bättre kropp.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

tänkte önska mig en kokbok i julklapp. några tips? :) alltså "träningsmat" eller vad man ska säga.

Både jag och farsan är trötta på detta nu. morsan är helt IMUN när man ska förklara grunderna i kost. hon har ingen aning vad mat är utan köper råvaror och kokar ihop någon gott typ :P
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

http://www.body.se/artiklar/nyheter/201 ... -fran-body rekommenderas starkt! Många recept, bra ordning, både mat, mellanmål, lite "sötsaker" osv.
Står Kcal, Protein, Kolhydrater, Fett för varje maträtt. Helt klart värt de 400 kr den kostar!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

MrAndersson skrev:Mycket skit i micro whey dock!

Priset ger dock en fördel mot t.ex. whey 100. Fungerar absolut för någon som gymmar för och få en bättre kropp.
Vad för skit? :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

Inlägg av NOName? »

MrAndersson skrev:12-14 set armar/dag... Aldrig livet, länka videon där han säger de. Diggar honom själv, men 12-14 set per dag låter som BS.

Det absolut godaste och bästa proteinet jag tagit var 100% whey gold standard från GG. Smaken var Extreme Milk Chocolate. Lite dyrare än whey 80. Men om du köper 2kg eller mer så kostar de mindre än samma mängd whey 100, dock så är de 8g mindre protein/100g i den än whey 100.

Men mycket, mycket godare och mer värt enligt mig.
hinner inte nu men ska kolla upp de efter skolan..

edit:

har för mig att det sku vara på någon live chat med gymgrossisten, men hittar det inte :( kanske jag drömt det
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

DEA: Ingen skit skit, men under de senaste åren så har de varit med om många dåliga saker. T.ex. så har de bevisats att allt som stod på innehållsförteckning inte alls var med, alltså de fyllde den med billig skit, sade att det var dyra saker och sålde dyrt. Blåste helt enkelt kunder.
Även deras fettbrännings produkt kom de fram att de hade ämnen i som var direkt skadliga för levern och vart olagligt i flera år.

De påstår även att deras protein är protein isolat, men kostnaden för framställning osv för protein isolat är runt 180kr/kg. Så det betyder att de förmodligen går - på varje burk de gör och säljer. Så jag tror att de fyller burkarna med ett vassle koncentrat och inte isolat. Alltså tar de överpris för ett billigare protein men säger att de är dyrt!

NoName?
Skulle tro att du drömt de, blev dock lite fundersam när du prata om en livechat från GG, så letade lite och lyckades hitta detta.

[spoiler]Bild[/spoiler]

Så tror nog bestämt att du drömt. ;)
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

Inlägg av NOName? »

MrAndersson skrev:DEA: Ingen skit skit, men under de senaste åren så har de varit med om många dåliga saker. T.ex. så har de bevisats att allt som stod på innehållsförteckning inte alls var med, alltså de fyllde den med billig skit, sade att det var dyra saker och sålde dyrt. Blåste helt enkelt kunder.
Även deras fettbrännings produkt kom de fram att de hade ämnen i som var direkt skadliga för levern och vart olagligt i flera år.

De påstår även att deras protein är protein isolat, men kostnaden för framställning osv för protein isolat är runt 180kr/kg. Så det betyder att de förmodligen går - på varje burk de gör och säljer. Så jag tror att de fyller burkarna med ett vassle koncentrat och inte isolat. Alltså tar de överpris för ett billigare protein men säger att de är dyrt!

NoName?
Skulle tro att du drömt de, blev dock lite fundersam när du prata om en livechat från GG, så letade lite och lyckades hitta detta.

[spoiler]Bild[/spoiler]

Så tror nog bestämt att du drömt. ;)
de kan hända att det var nån annan som sagt det, t.ex branch warren...
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

PK skrev: va?..

Jag köpte mig Neurocores PWO. tänkte att det var värt att testa :)

ripped hardcore gav jag upp med för är så mycket kryddor och skit i den så den bränner upp hela jävla magen på mig så jag skiter i den..
Har du prövat PWOn ännu?
Jag har testat tre olika, bland annat Neurcore med allt ifrån en skopa till sex stycken utan den minsta antydan till effekt :/
laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Inlägg av laxfanskap »

MrAndersson skrev:DEA: Ingen skit skit, men under de senaste åren så har de varit med om många dåliga saker. T.ex. så har de bevisats att allt som stod på innehållsförteckning inte alls var med, alltså de fyllde den med billig skit, sade att det var dyra saker och sålde dyrt. Blåste helt enkelt kunder.
Även deras fettbrännings produkt kom de fram att de hade ämnen i som var direkt skadliga för levern och vart olagligt i flera år.

De påstår även att deras protein är protein isolat, men kostnaden för framställning osv för protein isolat är runt 180kr/kg. Så det betyder att de förmodligen går - på varje burk de gör och säljer. Så jag tror att de fyller burkarna med ett vassle koncentrat och inte isolat. Alltså tar de överpris för ett billigare protein men säger att de är dyrt!
Isolat och koncentrat ska inte vara nån märkbar skillnad för musklerna, dock så är isolatet filtrerat och mer rent och innehåller därmed färre kalorier och laktos.
Men självklart ska det va det som står på förpackningen och inte nått annat, tyvärr väldigt mycket som inte är 100% sanning på innehållsförtäckningen på många kosttillskott... :(
Gjorde en snabb sökning på google och hittade massa trådar om pulvret, många som sa samma sak som du men kunde dock inte hitta något test.
Har dock redan förbrukat cirka 5 kg av det och har inte mått nått dåligt av det, men har man laktosintolerant så ska man akta sej, för det va flera som blivit dåliga av det.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

laxfanskap skrev:
MrAndersson skrev:DEA: Ingen skit skit, men under de senaste åren så har de varit med om många dåliga saker. T.ex. så har de bevisats att allt som stod på innehållsförteckning inte alls var med, alltså de fyllde den med billig skit, sade att det var dyra saker och sålde dyrt. Blåste helt enkelt kunder.
Även deras fettbrännings produkt kom de fram att de hade ämnen i som var direkt skadliga för levern och vart olagligt i flera år.

De påstår även att deras protein är protein isolat, men kostnaden för framställning osv för protein isolat är runt 180kr/kg. Så det betyder att de förmodligen går - på varje burk de gör och säljer. Så jag tror att de fyller burkarna med ett vassle koncentrat och inte isolat. Alltså tar de överpris för ett billigare protein men säger att de är dyrt!
Isolat och koncentrat ska inte vara nån märkbar skillnad för musklerna, dock så är isolatet filtrerat och mer rent och innehåller därmed färre kalorier och laktos.
Men självklart ska det va det som står på förpackningen och inte nått annat, tyvärr väldigt mycket som inte är 100% sanning på innehållsförtäckningen på många kosttillskott... :(
Gjorde en snabb sökning på google och hittade massa trådar om pulvret, många som sa samma sak som du men kunde dock inte hitta något test.
Har dock redan förbrukat cirka 5 kg av det och har inte mått nått dåligt av det, men har man laktosintolerant så ska man akta sej, för det va flera som blivit dåliga av det.
Precis, ingen direkt skillnad mellan isolat och koncentrat så. Men isolat är dyrare, även lite "bättre" på vissa punkter precis som du sa.
Men även om skillnaden inte är så stor så säljer dom en billigare produkt till den dyra produktens pris.
Vet ju inte hur de är med deras produkter nu dock, kanske inte något jag själv skulle köpa ändå!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Inlägg av laxfanskap »

MrAndersson skrev:
laxfanskap skrev:
MrAndersson skrev:DEA: Ingen skit skit, men under de senaste åren så har de varit med om många dåliga saker. T.ex. så har de bevisats att allt som stod på innehållsförteckning inte alls var med, alltså de fyllde den med billig skit, sade att det var dyra saker och sålde dyrt. Blåste helt enkelt kunder.
Även deras fettbrännings produkt kom de fram att de hade ämnen i som var direkt skadliga för levern och vart olagligt i flera år.

De påstår även att deras protein är protein isolat, men kostnaden för framställning osv för protein isolat är runt 180kr/kg. Så det betyder att de förmodligen går - på varje burk de gör och säljer. Så jag tror att de fyller burkarna med ett vassle koncentrat och inte isolat. Alltså tar de överpris för ett billigare protein men säger att de är dyrt!
Isolat och koncentrat ska inte vara nån märkbar skillnad för musklerna, dock så är isolatet filtrerat och mer rent och innehåller därmed färre kalorier och laktos.
Men självklart ska det va det som står på förpackningen och inte nått annat, tyvärr väldigt mycket som inte är 100% sanning på innehållsförtäckningen på många kosttillskott... :(
Gjorde en snabb sökning på google och hittade massa trådar om pulvret, många som sa samma sak som du men kunde dock inte hitta något test.
Har dock redan förbrukat cirka 5 kg av det och har inte mått nått dåligt av det, men har man laktosintolerant så ska man akta sej, för det va flera som blivit dåliga av det.
Precis, ingen direkt skillnad mellan isolat och koncentrat så. Men isolat är dyrare, även lite "bättre" på vissa punkter precis som du sa.
Men även om skillnaden inte är så stor så säljer dom en billigare produkt till den dyra produktens pris.
Vet ju inte hur de är med deras produkter nu dock, kanske inte något jag själv skulle köpa ändå!
Hade faktiskt inte hört något om att detta proteinpulver förr, varken dåligt eller bra, men det är ju billigt o de funkar ju ;)
Fick även 1kg helt gratis av han som äger gymmet där ja kör, så ja kommer köra med detta ett tag till sen tänkte jag testa något nytt då jag tröttnat på dessa ''överdrivna'' smaker även fast det är gott ett tag :)
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Gillar att du säger att de är billigt när du förmodligen kan få vassle koncentrat billigare/kilo ;) Vilket de förmodligen är.
Rekommenderar verkligen 100% whey gold standard eller Mutant Whey!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

MrAndersson skrev:
[spoiler]Bild[/spoiler]
Men rich piana är ju så jävla äcklig ;) han har inte stora armar för att han pumpar 3 gånger i veckan.. är garanterat massa synthol i både armar och axlar.. :O dessutom verkar han vara värsta douchen haha :D
p0d1 skrev:
PK skrev: va?..

Jag köpte mig Neurocores PWO. tänkte att det var värt att testa :)

ripped hardcore gav jag upp med för är så mycket kryddor och skit i den så den bränner upp hela jävla magen på mig så jag skiter i den..
Har du prövat PWOn ännu?
Jag har testat tre olika, bland annat Neurcore med allt ifrån en skopa till sex stycken utan den minsta antydan till effekt :/
Jag har ju som sagt inte testat vid träning men tog när jag satt hemma för att testa smaken och blev typ lite piggare bara :) tog sen 2 skopor och kände små sköna stickningar i kroppen :)

men som sagt. får avgöra när jag börjar gymma.. HATAR ATT VARA SJUK!! :(
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Absolut, han är inte ren!
http://www.youtube.com/watch?v=faX9nv5Coj8
http://www.youtube.com/watch?v=lHkMOU5mpU4
http://www.youtube.com/watch?v=kenUZ2VHkLw
I dessa filmerna sitter han ju och pratar om doping.

Hans attityd är ju underbar dock! Bryr sig inte om vad någon annan tycker, han lever sitt liv precis som han vill och gör vad han vill. De som inte gillar de kan dra åt helvete, diggar honom grovt!

Fö. så kan du inte trycka in synthol i en muskel och få de och stanna där. När du tar synthol i kroppen så är de en ren chansning om hur de kommer bli, bara det att Rich hade tur, och de fyllde ut bra.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

MrAndersson skrev:Absolut, han är inte ren!
http://www.youtube.com/watch?v=faX9nv5Coj8
http://www.youtube.com/watch?v=lHkMOU5mpU4
http://www.youtube.com/watch?v=kenUZ2VHkLw
I dessa filmerna sitter han ju och pratar om doping.

Hans attityd är ju underbar dock! Bryr sig inte om vad någon annan tycker, han lever sitt liv precis som han vill och gör vad han vill. De som inte gillar de kan dra åt helvete, diggar honom grovt!

Fö. så kan du inte trycka in synthol i en muskel och få de och stanna där. När du tar synthol i kroppen så är de en ren chansning om hur de kommer bli, bara det att Rich hade tur, och de fyllde ut bra.
har sett alla dem ;)

nä.. han är nog snäll och trevlig som folk ska vara. han har ju förmågan att uttrycka sig på ett bra sätt :)

dock ser han så jävla dum ut. lagom är bäst och man ser att han har massa skit i sig som bara förstör.. axlarna är på tok för runda och hans biceps och triceps ser helt deformerade ut :O

Tror dock det skulle se bra ut om han deffade lite så man såg musklerna med ;)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Bild

han har ju typ det man strävar efter. över det så ser det oftast bara dumt ut :)

Bild

liksom man ser ju skillnaden..
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing
Inlägg: 896
Blev medlem: 8 augusti 2010, 13:38
Ort: Umeå

Inlägg av ZX »

Om man inte har gymmat eller tränat på ''riktigt'' (skolgympa typ) innan är det värt att köpa proteinpulver eller vad nu alla kör med för nått om man ska börja gymma?

Tänkte mest på om man ska träna bort lite fläsk först :)
Om det spelar nån roll beroende på hur mycket man väger så.
78kg
180cm

Kan även ta lite tips från coacherna på en gång :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

ZX skrev:Om man inte har gymmat eller tränat på ''riktigt'' (skolgympa typ) innan är det värt att köpa proteinpulver eller vad nu alla kör med för nått om man ska börja gymma?

Tänkte mest på om man ska träna bort lite fläsk först :)
Om det spelar nån roll beroende på hur mycket man väger så.
78kg
180cm

Kan även ta lite tips från coacherna på en gång :)
Börja med att köra igenom kroppen ett par gånger, lär dig grunderna, lär dig övningarna!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Ingen som vill bjuda pp en helhets bild? Vill veta hur man ligger till jömnfört med andra för könns som man står still:(
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

david96 skrev:Ingen som vill bjuda pp en helhets bild? Vill veta hur man ligger till jömnfört med andra för könns som man står still:(
Jodå, så fort jag lagt på mig 12-13 kilo massa till så visst! Just nu, absolut inte! hahaha
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

Inlägg av NOName? »

david96 skrev:Ingen som vill bjuda pp en helhets bild? Vill veta hur man ligger till jömnfört med andra för könns som man står still:(
tar 228,5kg i bänkpress :D
Bild
Dawidd
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 368
Blev medlem: 1 augusti 2011, 20:56
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Dawidd »

Tänkte börja med chins igen, blir o öva in tekniken så att jag kör mer strikt!
Här är ett klipp på när jag kör chins, sista setet
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ls3yJk3UwfU[/youtube]
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

[quote="Dawidd"]Tänkte börja med chins igen, blir o öva in tekniken så att jag kör mer strikt!
Här är ett klipp på när jag kör chins, sista setet

Lite längre stop.
Inga dragremmar.
Dra dig rakt upp och lyft hakan, istället för och dra dig bakåt sedan framåt, bättre flyt då.
Korsa benen och spänn dom, så du håller dom neråt och neutralt hela tiden.
Explosivt!

Annars ser de bra ut!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Dawidd
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 368
Blev medlem: 1 augusti 2011, 20:56
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Dawidd »

MrAndersson skrev:
Dawidd skrev:Tänkte börja med chins igen, blir o öva in tekniken så att jag kör mer strikt!
Här är ett klipp på när jag kör chins, sista setet

Lite längre stop.
Inga dragremmar.
Dra dig rakt upp och lyft hakan, istället för och dra dig bakåt sedan framåt, bättre flyt då.
Korsa benen och spänn dom, så du håller dom neråt och neutralt hela tiden.
Explosivt!

Annars ser de bra ut!
Så jag ska upp,sen ner o stanna där nere längre?
Att jag drog mig bakåt var att jag var trött efter chinsen,men ska tänka på detta!

Blir o nöta chins ett tag!
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

vikt 71kg anledning vf jag inte ser mer rippad är pågrund av övervikt sen barndom tills ungefär 16 års ålder ;/
stats: tränar regelbundet med dessa vikter inget extra pwo osv tagen innan förutom rippedhardcore och aminosyror(mutant)
millitärpress: 50x8
bänk80x8
knäböj 120x8
mark80x8 (hate it :3)
chins 2 sets med min egen viktx8 sedan 2 sets med 10+kg sedan 2 min vikt.
lats:85.5x8 på maskinen med rakstång med sne på kanterna (framför huvudet)
låstcurl,bicep 12.5x8 (är otroligt svag i mina biceps why ? :( )


kan säga att efter man körde max eller började köra mer pyramid typ så här ser de ut/såg ut

12x:lätt
8x2:tungt
3x1:tyngre
1x:max
8x2:tungt
sedan sista pump beroende på vad jag känner :3

iallafall börjar få fram överste rutorna när man spänner man tar la någon månad i denna faren att få dem synliga ;)


ge mig fucking tips att få stora armar!

[spoiler]Bild[/spoiler]
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Inlägg av laxfanskap »

david96 skrev:vikt 71kg anledning vf jag inte ser mer rippad är pågrund av övervikt sen barndom tills ungefär 16 års ålder ;/
stats: tränar regelbundet med dessa vikter inget extra pwo osv tagen innan förutom rippedhardcore och aminosyror(mutant)
millitärpress: 50x8
bänk80x8
knäböj 120x8
mark80x8 (hate it :3)
chins 2 sets med min egen viktx8 sedan 2 sets med 10+kg sedan 2 min vikt.
lats:85.5x8 på maskinen med rakstång med sne på kanterna (framför huvudet)
låstcurl,bicep 12.5x8 (är otroligt svag i mina biceps why ? :( )


kan säga att efter man körde max eller började köra mer pyramid typ så här ser de ut/såg ut

12x:lätt
8x2:tungt
3x1:tyngre
1x:max
8x2:tungt
sedan sista pump beroende på vad jag känner :3

iallafall börjar få fram överste rutorna när man spänner man tar la någon månad i denna faren att få dem synliga ;)


ge mig fucking tips att få stora armar!

[spoiler]Bild[/spoiler]
Stora eller starka armar? :)
Hur länge har du tränat, såg ju bra ut på armarna och latsen på bilden.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

laxfanskap skrev:
david96 skrev:vikt 71kg anledning vf jag inte ser mer rippad är pågrund av övervikt sen barndom tills ungefär 16 års ålder ;/
stats: tränar regelbundet med dessa vikter inget extra pwo osv tagen innan förutom rippedhardcore och aminosyror(mutant)
millitärpress: 50x8
bänk80x8
knäböj 120x8
mark80x8 (hate it :3)
chins 2 sets med min egen viktx8 sedan 2 sets med 10+kg sedan 2 min vikt.
lats:85.5x8 på maskinen med rakstång med sne på kanterna (framför huvudet)
låstcurl,bicep 12.5x8 (är otroligt svag i mina biceps why ? :( )


kan säga att efter man körde max eller började köra mer pyramid typ så här ser de ut/såg ut

12x:lätt
8x2:tungt
3x1:tyngre
1x:max
8x2:tungt
sedan sista pump beroende på vad jag känner :3

iallafall börjar få fram överste rutorna när man spänner man tar la någon månad i denna faren att få dem synliga ;)


ge mig fucking tips att få stora armar!

[spoiler]Bild[/spoiler]
Stora eller starka armar? :)
Hur länge har du tränat, såg ju bra ut på armarna och latsen på bilden.
seriöst sen sista dagarna i augusti haft kortet ett år och 1 vecka :3
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Inlägg av laxfanskap »

david96 skrev:
seriöst sen sista dagarna i augusti haft kortet ett år och 1 vecka :3
då har du kört lika länge som mej då fast du är endå starkare
:evil:
Min kroppsvikt har dock legat på 65, har gått upp till 72 nu dom senaste veckorna (fet nu asså).
Lite vikter ja kör:
Bänk: 70x6
Mark: 80x5-8 (tränar på tekniken så kör inte mer vikt)
Benpress: 320x12
Chins: kroppsvikt x10-12
På ett år har jag gått från att väga 48kg till 72kg så är ganska nöjd :) (inte vuxit mycket på längden utan det mesta är att jag ätit upp mej)
Gymmat sen december förra året men åt typ inget dom första 3 månaderna så byggde ingenting då. Byggde lite muskler när ja börjde äta mer men har byggt det mesta dom senaste 4-5 månaderna :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Oj 320? Bottnar du.
Årets Styrelsemedlem 2013
laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Inlägg av laxfanskap »

david96 skrev:
DEA!! skrev:Oj 320? Bottnar du.
tror han menar på maskin, där tar jag 400+ ;) bottnar ej kör aldrig den , man pressar ihop magen så får ingen luft
Japp, jag håller benen brett så att man inte går emot magen så ja kan gå djupt på den :) Sen klarar jag mer men knät har spökat sen en skidolycka så vågar inte höjja mer :(
Skriv svar