Smakar som en energidryck, typ standardsmak. Länken funkar inte nu däremot, men vet vilken du menar.
Själv dricker man inte alkohol, men har två favoritdrycker, Coca & Burn.
Smakar som en energidryck, typ standardsmak. Länken funkar inte nu däremot, men vet vilken du menar.
finns ju massor frågan är bara va man vill blanda medDEA!! skrev:Nu till midsommar behöver jag tips på drinkar med koskenkorva!
är ni kärringar! satan! dynamit! norrlandguld! 7.5%Nicke_95 skrev:Midsommar ska det förtäras standar Falcon 33cl 5.2 procentig!
Smuggel <3
Bara att googla så hittar du en massa. Stolt över dig som dricker koskenkorva som en äkta finne!DEA!! skrev:Nu till midsommar behöver jag tips på drinkar med koskenkorva!
finnar kan de där med och blanda Vegetarian mix: 8 cl Koskenkorva, lägg i ett ärta, låt tra i vyra sekunter, ta port ärtan, rick!Ekman- skrev:Bara att googla så hittar du en massa. Stolt över dig som dricker koskenkorva som en äkta finne!DEA!! skrev:Nu till midsommar behöver jag tips på drinkar med koskenkorva!
Köpte ett flak Karhu export 5,4% och ett flak Golden cap strawberry & lemon på båten så blir att dricka de då.
Ångrar att ja inte köpte nån svensk öl.. var nära att köpa norrlandsguld eller mariestads.
har smakat i liten mängd. smakade som vanlig rom fast med en konsig eftersmak.Ekman skrev:Tänkte ta och köpa en malibu bara för att testa. Nu undrar jag dock om någon har erfarenhet av denna likör och kan rekommendera någon dryck att blanda den med. Tror inte jag kommer klara av att dricka en likör rent då det oftast blir för sliskigt.
Sprite?
Det är ju kokossmak så kan inte föreställa mig hur det smakar blandat med t.ex. cola, som är ett populärt groggvirke till bl.a. Captain morgan.PK skrev:har smakat i liten mängd. smakade som vanlig rom fast med en konsig eftersmak.Ekman skrev:Tänkte ta och köpa en malibu bara för att testa. Nu undrar jag dock om någon har erfarenhet av denna likör och kan rekommendera någon dryck att blanda den med. Tror inte jag kommer klara av att dricka en likör rent då det oftast blir för sliskigt.
Sprite?
antar att man kan blanda med samma skit som man kan blanda alla annan rom med
Rom och cola fungerar nog.. lär vara gottEkman skrev:Det är ju kokossmak så kan inte föreställa mig hur det smakar blandat med t.ex. cola, som är ett populärt groggvirke till bl.a. Captain morgan.PK skrev:har smakat i liten mängd. smakade som vanlig rom fast med en konsig eftersmak.Ekman skrev:Tänkte ta och köpa en malibu bara för att testa. Nu undrar jag dock om någon har erfarenhet av denna likör och kan rekommendera någon dryck att blanda den med. Tror inte jag kommer klara av att dricka en likör rent då det oftast blir för sliskigt.
Sprite?
antar att man kan blanda med samma skit som man kan blanda alla annan rom med
Kan tänka mig att de kan smaka ganska lika som Irish Coffee.PK skrev:Rom och cola fungerar nog.. lär vara gottEkman skrev:Det är ju kokossmak så kan inte föreställa mig hur det smakar blandat med t.ex. cola, som är ett populärt groggvirke till bl.a. Captain morgan.PK skrev: har smakat i liten mängd. smakade som vanlig rom fast med en konsig eftersmak.
antar att man kan blanda med samma skit som man kan blanda alla annan rom medsmakar nog lite som att blanda med vaniljcola eller nåt..
Annars är det ju läge att blanda till en BMW!en av dem få drinkar jag kan haha
har för mig att det är baileys, malibu och whiskey blandat lika mycket av varjeSka vara god har jag hört men ska testa så snart jag ska på bar
De ska inte alltid sluta välDEA!! skrev:Nu har första stadiga cola zero+baccardi razz intagits, slutar inte väl ikväll. .
p12-Energy har jag hört ska vara bra.tacopaj skrev:Vilka energidrycker utan taurin vet ni om?
Dom som jag vet om:
-V energy
-Euroshopper energi dryck
-white tiger (har ej smakat)
Skriv om ni vet några fler!
O tur är väl det! PusssssssssEkman skrev:De ska inte alltid sluta välDEA!! skrev:Nu har första stadiga cola zero+baccardi razz intagits, slutar inte väl ikväll. .
p12-Energy har jag hört ska vara bra.tacopaj skrev:Vilka energidrycker utan taurin vet ni om?
Dom som jag vet om:
-V energy
Öl har jag hört att ska vara bra.PK skrev:fyllde 18 i går så var ute en sväng på bar
Fastnade helt för p2 och rosa pantern var väl sådär.. nästa gång blir det att testa lite andra grejjer![]()
vad bör man testa? p3 är givet och en p2 blir det garanterat. mer? öl kommer jag själklart med ta så det behöver jag inte få som tips
Är inte irish coffee varm? eller minns jag fel?Ekman skrev:Öl har jag hört att ska vara bra.PK skrev:fyllde 18 i går så var ute en sväng på bar
Fastnade helt för p2 och rosa pantern var väl sådär.. nästa gång blir det att testa lite andra grejjer![]()
vad bör man testa? p3 är givet och en p2 blir det garanterat. mer? öl kommer jag själklart med ta så det behöver jag inte få som tips
Nämen testa irish coffee som jag sa tidigare i tråden. Fedt gödt.
På samma gång kan du testa att komma in på skype.
Ja, det är varmt och gott.PK skrev:Är inte irish coffee varm? eller minns jag fel?Ekman skrev:Öl har jag hört att ska vara bra.PK skrev:fyllde 18 i går så var ute en sväng på bar
en drink ska ju va kallare än din själ för att vara värd sina hutlösa 80kr haha
fan en 4a för 80kr är ju bara sjukt...
köpte som sagt en 4cl P2 för 80kr fredag eftermiddag.. en 6a hade nog kostat 100krEkman skrev:Ja, det är varmt och gott.PK skrev:Är inte irish coffee varm? eller minns jag fel?Ekman skrev: Öl har jag hört att ska vara bra.
80kr ?? Vad fan.. Runt 40-60kr för en shot här en vanlig lördag.
På tisdagar, onsdagar och torsdagar är det klubbar som säljer allt för 2€ (17,80kr). Då ska man passa på att fara ut, brukar vara mest drag då också.
Tycker synd om er. Gäller att dra en rejäl förfest bara så kanske man klarar sig billigt undan.PK skrev:köpte som sagt en 4cl P2 för 80kr fredag eftermiddag.. en 6a hade nog kostat 100krEkman skrev:Ja, det är varmt och gott.PK skrev: Är inte irish coffee varm? eller minns jag fel?
På tisdagar, onsdagar och torsdagar är det klubbar som säljer allt för 2€ (17,80kr). Då ska man passa på att fara ut, brukar vara mest drag då också.
haha jaEkman skrev:Tycker synd om er. Gäller att dra en rejäl förfest bara så kanske man klarar sig billigt undan.PK skrev:köpte som sagt en 4cl P2 för 80kr fredag eftermiddag.. en 6a hade nog kostat 100krEkman skrev: Ja, det är varmt och gott.
Jag brukar lägga med typ 3st kylklampar i väskan, mest på sommaren. Fungerar rätt bra.PK skrev:haha jaEkman skrev:Tycker synd om er. Gäller att dra en rejäl förfest bara så kanske man klarar sig billigt undan.PK skrev: köpte som sagt en 4cl P2 för 80kr fredag eftermiddag.. en 6a hade nog kostat 100krproblemet är ju att om man tar med sig hemifrån och åker bort så är ölen ofta pissljummen...
äh.. får väl ta fram PKs Betalkort of doom och köra en YOLO
Full Strike Whitetacopaj skrev:Vilka energidrycker utan taurin vet ni om?
Dom som jag vet om:
-V energy