jag för föresten den för 4000kr bara

tacksam för svar

Edit: hur beter dom sig i brehäng och på vintern?

Derbi_pöjk skrev:så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
lacken fram är ju duglig såWilliamJonsson skrev:Jag hade lätt köpt den och gjort allt som behövdes, o sen slipa ner o rolla skiten
Derbi_pöjk skrev:så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
okej, blir o köpa denbonnaracing skrev:tyngden är ju fram på en såndär jävel, fula som stryk men sladda gör man på torr asvalt med dom! Jag hade köpt den direkt om jag hade traktor kort.
Pålitlig motor som inte dricker allt för mycket häller
Elen är inge vidare svår på en såndär
Sladda med en framhjulsdriven gammal merca buss?bonnaracing skrev:tyngden är ju fram på en såndär jävel, fula som stryk men sladda gör man på torr asvalt med dom! Jag hade köpt den direkt om jag hade traktor kort.
kommer bara ha den till att köra fylleskallar på flaket, ska bygga staket me stolar osv. kommer inte åka i den annars, bara på crousingar och när ja ska slakta snövallar.annars tar ja riktiga epenk-skåpet skrev:Sladda med en framhjulsdriven gammal merca buss?bonnaracing skrev:tyngden är ju fram på en såndär jävel, fula som stryk men sladda gör man på torr asvalt med dom! Jag hade köpt den direkt om jag hade traktor kort.
Polaren har en sådan, visst är det kul att åka i den bara för att den är så
jävla ful o oseriös men resten kan vi väl säga såhär:
-
Slö som fan
Lådorna är som en soppskål
Motorn sitter i kupen så det dånar som fan inne i bilen
Svårmekade
Jobbiga att köpa delar till
Obekväma
Ratten glappar bara 10cm nu när han fixat styrningen innan var det ett halvt varv
Framhjulsdrivna
Bromsarna duger knappt att få stann på den i 30
Har du inte stenplattor eller annan tyngd baktill välter skiten frammåt när du bromsar för hårt
+
Du blir ensam om skiten
Går billigt som fan
Kostar inget i inköp
Mycket lastutrymme
Visst köp du den men tänk på att hur fin du än gör den kommer ingen vilja ge mer än 15 så lägg inte mer pengar än nödvändigt.