ska snart söka gymnasium och tänkte söka bilmeck och har kollat runt på nåra och har sett att nåra skolor bara har en massa hashtomtar som inte borde sökt bilmeck! jag undrar om nån vet en bra skola (utan hashtomtar)?
duke 125 leovince, om någon har en billig slider till salu så pm:a mig,kanske intriserad
jespersallvik skrev:ska snart söka gymnasium och tänkte söka bilmeck och har kollat runt på nåra och har sett att nåra skolor bara har en massa hashtomtar som inte borde sökt bilmeck! jag undrar om nån vet en bra skola (utan hashtomtar)?
Fredrik skulle jag inte rekommendera men visar det finns skitskolor runt om, många personer som inte borde vara i den skolan i alla fall. Men de. På Värmdö ska ha fått bra betyg har jag hört
rasmusborg skrev:Fredrik skulle jag inte rekommendera men visar det finns skitskolor runt om, många personer som inte borde vara i den skolan i alla fall. Men de. På Värmdö ska ha fått bra betyg har jag hört
ja går i den skolan och om man jämför med STFG så ligger vi långt före dom i både teori och praktiskt
rasmusborg skrev:Fredrik skulle jag inte rekommendera men visar det finns skitskolor runt om, många personer som inte borde vara i den skolan i alla fall. Men de. På Värmdö ska ha fått bra betyg har jag hört
ja går i den skolan och om man jämför med STFG så ligger vi långt före dom i både teori och praktiskt
Aa de har jag hört också!
Men transport inriktning finns inte där va?
Bara maskin och anläggning väll?:)
Aa de har jag hört också!
Men transport inriktning finns inte där va?
Bara maskin och anläggning väll?:)
dom har inte transport men Bilmekaniker och Plåt/lack har dom
Ja men det finns många billyftar och sånt, man får hålla på med sina egna fordon också