Letar efter gitarr spel

Här kan du publicera all din media som du vill visa! Stuntmedia har en egen kategori.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Rrx_lars
Elmoped
Inlägg: 22
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:48
Ort: Munkfors

Letar efter gitarr spel

Inlägg av Rrx_lars »

Okej så för ganska länge sen såg ja en psykisk bild på ca 25-30 bilder som flippade om man säger, som att du har samma bild i en hög och bläddrar i genom snabbt på en tjejs "selfies" det som var störsamt var att det var som att hon hade tagit en massa bilder fast hon hade hamnat på precis samma ställe i alla bilderna, då i kommentarerna hade någon postat vitt oljud (statiskt, som bruset ifrån en oinställd radio" sen en annan hade lagt upp en youtube länk (tror jag) där man såg en man som var mitt ute i ett öppen fält utan någonting närmaste flera hundra mil, och där satt han på en stol och spelade gitarr så otroligt skönt, jag vill verkligen hitta den igen, men jag hittar varken bilden eller videon eller ens något i dess like, så om någon vet ungefär vad den heter/har sett den eller vet vad ja menar, SNÄLLA berätta
Mvh Lars
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Nice att du fick det till endast en mening. Respekt.

Förövrigt så förstår man inte ett skit av vad du försöker få sagt. Skriv om texten och använd punkter denna gång.

Såhär förstod jag det;
- Någon brud hade lagt upp en video med egopics. Tydligen "Psysisk"
- I kommentarerna länkade någon till en video med white noise
- En annan länkade en video där en man satt och spelade gitarr mitt ute i ingenstans.

Det jag inte förstår är vad punkt 1 & 2 (fetstilt) har med detta att göra. Och vadå "gitarr spel"? Är det ett spel du pratar om?
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen
Inlägg: 933
Blev medlem: 28 augusti 2012, 19:20
Ort: Horred

Inlägg av Asddfgf4 »

han letar efter en video där en man sitter på nån form av åker och spelar gitarr, och det är musiken som mannen spelar som han letar efter ;)
Bild
Användarens profilbild
plankan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 168
Blev medlem: 9 april 2013, 19:20
Ort: Stockholm

Inlägg av plankan »

vicke xX SMT skrev:Nice att du fick det till endast en mening. Respekt.

Förövrigt så förstår man inte ett skit av vad du försöker få sagt. Skriv om texten och använd punkter denna gång.

Såhär förstod jag det;
- Någon brud hade lagt upp en video med egopics. Tydligen "Psysisk"
- I kommentarerna länkade någon till en video med white noise
- En annan länkade en video där en man satt och spelade gitarr mitt ute i ingenstans.

Det jag inte förstår är vad punkt 1 & 2 (fetstilt) har med detta att göra. Och vadå "gitarr spel"? Är det ett spel du pratar om?

Du är fan min gud, skrattade i minst en kvart åt ditt svar. Titeln är ju förövrigt gudomlig "Gitarr Spel".
Kolla gärna in mitt Beta RR Projekt! :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51756
Skriv svar