Då har tiden kommit då man ska trimma moppen. (drd pro 08 )
Har tänkt att införskaffa ett trimrör då jag inte vill förstöra originalröret, vill gärna ha ett rör som låter så dovt som möjligt och inte superhögt för jag bor i ett tätbebyggt område...
Hur många storlekar ska man gå upp i munstycket?
Är det något mer som behövs göras, är det ostrypt cdi på 08:an? Dreva?
Länka gärna
Tacksam för svar!
Mk thrower är ju det tystaste vad jag vet dock svårt att få tag i och är inget jätte snyggt rör heller om du frågar mig:) hade kört på ett giannelli rör snyggaste röret till drd pro och ger bra effekt:) gå upp 10-15 strolekar det får du testa dig fram drev är ju lite olika 13-53 hade jag kört på bra axx och bra topp:)
Den som inte vågar misslyckas, kommer aldrig att lyckas:)
moppe drd pro -06
Asddfgf4 skrev:MK thrower är tystast av dom alla Kör med originaldämparen också så blir den ännu tystare
10-15 storlekar ska man höja sig i munstycke
tror det är ostrpy efter 06 om jag inte har fel?
Hmm, skulle du kunna föreslå något munstycke, storlek?
drd håkan skrev:Mk thrower är ju det tystaste vad jag vet dock svårt att få tag i och är inget jätte snyggt rör heller om du frågar mig:) hade kört på ett giannelli rör snyggaste röret till drd pro och ger bra effekt:) gå upp 10-15 strolekar det får du testa dig fram drev är ju lite olika 13-53 hade jag kört på bra axx och bra topp:)
Har funderat på ett gianelli rör, ska man skaffa deras ljuddämpare också eller köra på original? 11/53 är väl original drevning om jag inte misstar mig..
Gianelli låter högt tyvär, leovince V6 och x-fight kan jag tänka mig är ganska tysta rör också med en centimeter tjock krök på x-fight, riktigt snygga är dom också!
Du får kolla vad du har för munstycke nu så får du utgå 10-15 strl efter det
Asddfgf4 skrev:MK thrower är tystast av dom alla Kör med originaldämparen också så blir den ännu tystare
10-15 storlekar ska man höja sig i munstycke
tror det är ostrpy efter 06 om jag inte har fel?
Hmm, skulle du kunna föreslå något munstycke, storlek?
drd håkan skrev:Mk thrower är ju det tystaste vad jag vet dock svårt att få tag i och är inget jätte snyggt rör heller om du frågar mig:) hade kört på ett giannelli rör snyggaste röret till drd pro och ger bra effekt:) gå upp 10-15 strolekar det får du testa dig fram drev är ju lite olika 13-53 hade jag kört på bra axx och bra topp:)
Har funderat på ett gianelli rör, ska man skaffa deras ljuddämpare också eller köra på original? 11/53 är väl original drevning om jag inte misstar mig..
du kan köra med orginal dämpare men kommer låta goare och se snyggare ut med en giannelli dämp;) japp 11=53 är orginal drevning:)
Den som inte vågar misslyckas, kommer aldrig att lyckas:)
moppe drd pro -06
MisterDT50R skrev:Gianelli låter högt tyvär, leovince V6 och x-fight kan jag tänka mig är ganska tysta rör också med en centimeter tjock krök på x-fight, riktigt snygga är dom också!
MisterDT50R skrev:Gianelli låter högt tyvär, leovince V6 och x-fight kan jag tänka mig är ganska tysta rör också med en centimeter tjock krök på x-fight, riktigt snygga är dom också!