Men vad ska jag ta bort så den lossnar? Den sitter ju fast just nu... Eller jag kanske inte behöver ta loss den, kan jag öppna den somKrooxTheStyler skrev:
När du har tagit av flottörskålen så finns den en GULDIG skruv i MITTEN som ska bort.
Flottörskålen sitter med 2 skruvar (som du ser på bilden ovan)oggew2 skrev:Men vad ska jag ta bort så den lossnar? Den sitter ju fast just nu... Eller jag kanske inte behöver ta loss den, kan jag öppna den somKrooxTheStyler skrev:
När du har tagit av flottörskålen så finns den en GULDIG skruv i MITTEN som ska bort.
Du visa på bilden när den sitter? Och kan jag inte stoppa bensinflödet? Verkar Inte ha nån bensinkran
Flottörskålen sitter med 2 skruvar (som du ser på bilden ovan)oggew2 skrev:Men vad ska jag ta bort så den lossnar? Den sitter ju fast just nu... Eller jag kanske inte behöver ta loss den, kan jag öppna den somKrooxTheStyler skrev:
Du visa på bilden när den sitter? Och kan jag inte stoppa bensinflödet? Verkar Inte ha nån bensinkran
Men asså själva förgasaren sitter ju fast just nu.... tar jag av flottörskålen så kommer jag väl inte åt munstycket för att jag måste vända på den? Och vilken är bensinslangen?xDT50Rx skrev:Flottörskålen sitter med 2 skruvar (som du ser på bilden ovan)oggew2 skrev:Men vad ska jag ta bort så den lossnar? Den sitter ju fast just nu... Eller jag kanske inte behöver ta loss den, kan jag öppna den somKrooxTheStyler skrev:
När du skruvat loss den så brukar det sitta en guldig skruv i mitten(alltså munstycket).
Täpp till soppaslangen med nånting t.ex en skruv, trasbit, papper