Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

DEA!! skrev:Grejen är ju den att när ni träffas så lär hon ju redan bestämt sig... så hoppa presenten. Är det någon som ska ge present är det hon, för att hon betett sig så.
Okej, bara hålla ut då..
Kommer inte sluta bra de här, har en känsla som säger att det är 80% chans att hon dissar mig och 20% chans att hon tar tillbaka mig
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

min flickvänns kompis kille är 21 år, hons kompis är 15, hon är 14 och jag är 16.

i fredags fick jag ett medelande av hon kompis där det stod "värför är du förbannad på min kille?
orsak: [spoiler]han höll på att skicka massa medelanden till min flickvänn som det stod typ kom hit och sug av mig, skicka bilder på din kropp mm. [/spoiler]

jag svarade att jag har lovat att hålla käfften om det för att jag inte vill förstöra min flickvänns relation till hons kompis osv men sen så rang hon uppmin flickvänn och sa att ja e ett jävla svin :roll: då blev ja fittig och berätta hela historien... hur som hällst så förstörde ja deras förhållande och dom gjorde slut.

då ville min flickvänn snacka lite med hon kompis pojkvän och de hela sluta me att han höll fast hon och börja kyssa hon på halsen mm

hon våga inte berätta de till mig före dagen efter för att hon viste hur fittig ja va på han och va jag har gjort förut mot folk som gjort liknande saker.

dagen efter det så ringer hon kompis och skriker du har lagat me min pojkvän din satans slyna!!! (vilket dom inte gjorde)...

sen kommer de fram att den ruttna jävla nöten har varit tsm med min flickväns kompis i över 1 år för att hon betalade maten och hyran för deras legenhet...

så nu är jag duktigt fittig på han och sitter o funderar på va jag ska göra...

ska jag bara skita i det eller ska jag slå sönder äcklet?

eller skulle der räcka för försök till våldtäckt? ge mig ide'r på hur jag ska förstöra asets liv utan att mina vapenlicenser eller att jag hamnar på att betala massa skadestånd?
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Fick nyss ett sms av henne. Vi skulle ju ha paus till på fredag så varför hörde hon av sig nu?

Hon frågade om vi kunde ses ikväll istället. Är det en bra sak på gång eller dålig? :/
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

rasmusborg skrev:Fick nyss ett sms av henne. Vi skulle ju ha paus till på fredag så varför hörde hon av sig nu?

Hon frågade om vi kunde ses ikväll istället. Är det en bra sak på gång eller dålig? :/


antagligen en dålig... men va vet jag... har alldrig förstått mig på hur tjejer funkar så :roll:
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

rasmusborg skrev:Fick nyss ett sms av henne. Vi skulle ju ha paus till på fredag så varför hörde hon av sig nu?

Hon frågade om vi kunde ses ikväll istället. Är det en bra sak på gång eller dålig? :/
det märker du..
kan vara vilket som, att hon träffat en ny så hon vill dumpa dig så fort som möjligt eller att hon helt enkelt saknar dig så hon vill ses fort etc.
tycker du ska träffa henne och se vad hon har att säga..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Persson97 skrev:
rasmusborg skrev:Fick nyss ett sms av henne. Vi skulle ju ha paus till på fredag så varför hörde hon av sig nu?

Hon frågade om vi kunde ses ikväll istället. Är det en bra sak på gång eller dålig? :/
det märker du..
kan vara vilket som, att hon träffat en ny så hon vill dumpa dig så fort som möjligt eller att hon helt enkelt saknar dig så hon vill ses fort etc.
tycker du ska träffa henne och se vad hon har att säga..
Okej då säger jag att jag kan träffa henne då, känns som hela man själv kommer falla isär när man ser henne
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Behåll lugnet och va cool. Dumpar hon, vänd på dig sakta och gå.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Vi ska försöka en gång till. Och hon mådde jätte dåligt över att hon lämna och hon kunde inte hålla sig mer än 1 dag.

Så nu gäller det att bygga upp allt igen. Något tips på hur man ska tänka?
Alltså som kille vad ska man tillåta sin tjej att göra och hur ska man vara själv?
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Gränserna ska du dra själv, vad känner du? Hon måste acceptera det annars går det inte.
Det bästa är att inte tänka på det!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen
Inlägg: 933
Blev medlem: 28 augusti 2012, 19:20
Ort: Horred

Inlägg av Asddfgf4 »

rasmusborg skrev:Vi ska försöka en gång till. Och hon mådde jätte dåligt över att hon lämna och hon kunde inte hålla sig mer än 1 dag.

Så nu gäller det att bygga upp allt igen. Något tips på hur man ska tänka?
Alltså som kille vad ska man tillåta sin tjej att göra och hur ska man vara själv?
Får man fråga vad hon har gjort för att dumpa dig/du dumpa henne? För har hon varit otrogen, gör dig själv och henne en tjänst, ta inte tbx henne. Gör hon det en gång gör hon det igen..... Hon är inte värd dig om hon inte kan hålla fingrarna borta från andra pojkar, då är du förtjänt av någon bättre ...
Bild
Lucass
Elmoped
Inlägg: 31
Blev medlem: 3 september 2012, 19:39

Inlägg av Lucass »

Asddfgf4 skrev:
rasmusborg skrev:Vi ska försöka en gång till. Och hon mådde jätte dåligt över att hon lämna och hon kunde inte hålla sig mer än 1 dag.

Så nu gäller det att bygga upp allt igen. Något tips på hur man ska tänka?
Alltså som kille vad ska man tillåta sin tjej att göra och hur ska man vara själv?
Får man fråga vad hon har gjort för att dumpa dig/du dumpa henne? För har hon varit otrogen, gör dig själv och henne en tjänst, ta inte tbx henne. Gör hon det en gång gör hon det igen..... Hon är inte värd dig om hon inte kan hålla fingrarna borta från andra pojkar, då är du förtjänt av någon bättre ...
Kan inte mer än att hålla med! Du måste sätta tydliga gränser vad som ska gälla den här gången osv..
Lucass
Elmoped
Inlägg: 31
Blev medlem: 3 september 2012, 19:39

Inlägg av Lucass »

Hej!

Ska träffa en brud i morgon (troligtvis)
Men jag har ingen aning om vad vi ska hitta på! Det är inte första gången vi ses utan 3dje. Första gången var vi på bio och andra gången bara var vi inne i centrala Stockholm typ.
Såååå vad kan man hitta på? Vi ska bara vara med varandra i några timmar så inte särskilt länge tyvärr..
TIPS?

Tack!
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last
Inlägg: 1705
Blev medlem: 22 maj 2012, 20:19
Ort: Umeå

Inlägg av AndreWidestedt »

Lucass skrev:Hej!

Ska träffa en brud i morgon (troligtvis)
Men jag har ingen aning om vad vi ska hitta på! Det är inte första gången vi ses utan 3dje. Första gången var vi på bio och andra gången bara var vi inne i centrala Stockholm typ.
Såååå vad kan man hitta på? Vi ska bara vara med varandra i några timmar så inte särskilt länge tyvärr..
TIPS?

Tack!
Se någon film? Brukar alltid kunna döda 2~3 timmar, plus kan man mysa osv.
Helt Räser
Lucass
Elmoped
Inlägg: 31
Blev medlem: 3 september 2012, 19:39

Inlägg av Lucass »

AndreWidestedt skrev:
Lucass skrev:Hej!

Ska träffa en brud i morgon (troligtvis)
Men jag har ingen aning om vad vi ska hitta på! Det är inte första gången vi ses utan 3dje. Första gången var vi på bio och andra gången bara var vi inne i centrala Stockholm typ.
Såååå vad kan man hitta på? Vi ska bara vara med varandra i några timmar så inte särskilt länge tyvärr..
TIPS?

Tack!
Se någon film? Brukar alltid kunna döda 2~3 timmar, plus kan man mysa osv.
Ah juste, tack! Får se om vi drar hem till någon av oss, då båda har rätt långt hem från skolan.
tratthalvan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 219
Blev medlem: 1 augusti 2012, 13:04
Ort: Sundsvall

Inlägg av tratthalvan »

Lucass skrev:Hej!

Ska träffa en brud i morgon (troligtvis)
Men jag har ingen aning om vad vi ska hitta på! Det är inte första gången vi ses utan 3dje. Första gången var vi på bio och andra gången bara var vi inne i centrala Stockholm typ.
Såååå vad kan man hitta på? Vi ska bara vara med varandra i några timmar så inte särskilt länge tyvärr..
TIPS?

Tack!
Kolla på fotboll/hockey/innebandy/basket/annan sport om ni intresserar er av det. :P
Annars bowling, biljard osv...

Men man ska nog inte göra allt för mycket såna aktiviteter utan mer bara hänga med varandra så att ni inte blir van att göra något mindre storslaget varje gång.
Bäst hade varit att gå hem till någon av er och kolla på film som sagt, då blir det mer personligt.

----

Själv ska jag försöka mig på att bjuda ut en tjej som jag redan försökt starta ett förhållande med förut men det funkade inte DÅ av någon anledning, tror att det är annat läge nu av någon anledning. Grejen är att hon har börjat visa mer intresse för mig nu (börjat höra av sig, frågar vad jag gör osv) än förut och jag har typ varit störtkär i henne hur länge som helst och inte ens velat träffa andra brudar då det inte känns som att det finns någon bättre än henne atm. Men är fan inte säker på hur hon känner, hon kanske bara vill vara kompis med mig. Men värt ett försök, kommer inte kunna tänka på någon annan innan jag får ett nej/(förhoppningsvis ja).
häst häst häst häst häst hästhäst häst häst häst häst hästhäst häst häst st häst hästhäst häst häst häst häst hästhäst häst häst häst häst hästhäst häst häst häst häst hästhäst häst häst häst häst häst
Användarens profilbild
SNODDAS15
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 515
Blev medlem: 22 september 2012, 17:27
Ort: Sollebrunn

Inlägg av SNODDAS15 »

saile96 skrev:min flickvänns kompis kille är 21 år, hons kompis är 15, hon är 14 och jag är 16.

i fredags fick jag ett medelande av hon kompis där det stod "värför är du förbannad på min kille?
orsak: [spoiler]han höll på att skicka massa medelanden till min flickvänn som det stod typ kom hit och sug av mig, skicka bilder på din kropp mm. [/spoiler]

jag svarade att jag har lovat att hålla käfften om det för att jag inte vill förstöra min flickvänns relation till hons kompis osv men sen så rang hon uppmin flickvänn och sa att ja e ett jävla svin :roll: då blev ja fittig och berätta hela historien... hur som hällst så förstörde ja deras förhållande och dom gjorde slut.

då ville min flickvänn snacka lite med hon kompis pojkvän och de hela sluta me att han höll fast hon och börja kyssa hon på halsen mm

hon våga inte berätta de till mig före dagen efter för att hon viste hur fittig ja va på han och va jag har gjort förut mot folk som gjort liknande saker.

dagen efter det så ringer hon kompis och skriker du har lagat me min pojkvän din satans slyna!!! (vilket dom inte gjorde)...

sen kommer de fram att den ruttna jävla nöten har varit tsm med min flickväns kompis i över 1 år för att hon betalade maten och hyran för deras legenhet...

så nu är jag duktigt fittig på han och sitter o funderar på va jag ska göra...

ska jag bara skita i det eller ska jag slå sönder äcklet?

eller skulle der räcka för försök till våldtäckt? ge mig ide'r på hur jag ska förstöra asets liv utan att mina vapenlicenser eller att jag hamnar på att betala massa skadestånd?
Det är en redig soppa det där ;) men skulle i allra största mån undvika bråk, blir bara värre... men förstår ditt hat!
Rieju RR -03
Yasuni cross ml
Luftburk
12/48
92 munstycke
Högsta läget på nålen
90km/h topp
jack.lofgren skrev:Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
Användarens profilbild
TheFlyingFin
Kinaraket
Inlägg: 1053
Blev medlem: 18 juli 2013, 10:18
Ort: Karleby

Inlägg av TheFlyingFin »

tratthalvan skrev:
Lucass skrev:Hej!

Ska träffa en brud i morgon (troligtvis)
Men jag har ingen aning om vad vi ska hitta på! Det är inte första gången vi ses utan 3dje. Första gången var vi på bio och andra gången bara var vi inne i centrala Stockholm typ.
Såååå vad kan man hitta på? Vi ska bara vara med varandra i några timmar så inte särskilt länge tyvärr..
TIPS?

Tack!
Kolla på fotboll/hockey/innebandy/basket/annan sport om ni intresserar er av det. :P
Annars bowling, biljard osv...

Men man ska nog inte göra allt för mycket såna aktiviteter utan mer bara hänga med varandra så att ni inte blir van att göra något mindre storslaget varje gång.
Bäst hade varit att gå hem till någon av er och kolla på film som sagt, då blir det mer personligt.

----

Själv ska jag försöka mig på att bjuda ut en tjej som jag redan försökt starta ett förhållande med förut men det funkade inte DÅ av någon anledning, tror att det är annat läge nu av någon anledning. Grejen är att hon har börjat visa mer intresse för mig nu (börjat höra av sig, frågar vad jag gör osv) än förut och jag har typ varit störtkär i henne hur länge som helst och inte ens velat träffa andra brudar då det inte känns som att det finns någon bättre än henne atm. Men är fan inte säker på hur hon känner, hon kanske bara vill vara kompis med mig. Men värt ett försök, kommer inte kunna tänka på någon annan innan jag får ett nej/(förhoppningsvis ja).
Förstår hur din situation :D har själv gjort samma och då lyckades det faktiskt i 4-5 dagar xd. Tills jag bara blev galen och började ta på henne mitt i stan då vi kramades :S då blev hon sur och jag på gränsen till deprimerad.
Bild

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Tjejen och jag bestämde ju att göra en nystart. Men hon verkar lite stel och tillbaka dragen medan jag försöker göra allt för att fixa det här igen. Vågar inte vara för tjatig heller för då kan hon bli irriterad på grund av det.

Normalt att de kan vara lite stelt efter en sådan här grej?
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

rasmusborg skrev:Tjejen och jag bestämde ju att göra en nystart. Men hon verkar lite stel och tillbaka dragen medan jag försöker göra allt för att fixa det här igen. Vågar inte vara för tjatig heller för då kan hon bli irriterad på grund av det.

Normalt att de kan vara lite stelt efter en sådan här grej?
självklart!
hon förstod väll att det hon gjorde var fel och ångrar sig därför, var som du skrev glad osv. men inte allt för tjatig bara :)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Persson97 skrev:
rasmusborg skrev:Tjejen och jag bestämde ju att göra en nystart. Men hon verkar lite stel och tillbaka dragen medan jag försöker göra allt för att fixa det här igen. Vågar inte vara för tjatig heller för då kan hon bli irriterad på grund av det.

Normalt att de kan vara lite stelt efter en sådan här grej?
självklart!
hon förstod väll att det hon gjorde var fel och ångrar sig därför, var som du skrev glad osv. men inte allt för tjatig bara :)
Tack!
Då är de bara köra på igen då :)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

lycka till :wink:
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
byYn
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 720
Blev medlem: 25 juli 2011, 01:22
Ort: Luleå

Inlägg av byYn »

1 år med tjejen om några veckor, vad ska man göra? Har absolut ingen aning ...
Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

byYn skrev:1 år med tjejen om några veckor, vad ska man göra? Har absolut ingen aning ...
ta med en blomma typ maskros (men en vanlig ros fungerar nog med bra) och bjud henne på en fin middag typ donken (men något lite dyrare samt finare alternativ duger väll i värsta fall) :wink:
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
byYn
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 720
Blev medlem: 25 juli 2011, 01:22
Ort: Luleå

Inlägg av byYn »

Persson97 skrev:
byYn skrev:1 år med tjejen om några veckor, vad ska man göra? Har absolut ingen aning ...
ta med en blomma typ maskros (men en vanlig ros fungerar nog med bra) och bjud henne på en fin middag typ donken (men något lite dyrare samt finare alternativ duger väll i värsta fall) :wink:
Haha, redan bjudit henne på middag och bio och choklad och allt sådant, och det känns ändå lite småtråkigt för någon i min ålder :P

Typ en överraskning känns bättre, men kommer inte på något :P
Bild
derbi3
Elmoped
Inlägg: 22
Blev medlem: 5 september 2013, 08:50

Inlägg av derbi3 »

saile96 skrev:min flickvänns kompis kille är 21 år, hons kompis är 15, hon är 14 och jag är 16.

i fredags fick jag ett medelande av hon kompis där det stod "värför är du förbannad på min kille?
orsak: [spoiler]han höll på att skicka massa medelanden till min flickvänn som det stod typ kom hit och sug av mig, skicka bilder på din kropp mm. [/spoiler]

jag svarade att jag har lovat att hålla käfften om det för att jag inte vill förstöra min flickvänns relation till hons kompis osv men sen så rang hon uppmin flickvänn och sa att ja e ett jävla svin :roll: då blev ja fittig och berätta hela historien... hur som hällst så förstörde ja deras förhållande och dom gjorde slut.

då ville min flickvänn snacka lite med hon kompis pojkvän och de hela sluta me att han höll fast hon och börja kyssa hon på halsen mm

hon våga inte berätta de till mig före dagen efter för att hon viste hur fittig ja va på han och va jag har gjort förut mot folk som gjort liknande saker.

dagen efter det så ringer hon kompis och skriker du har lagat me min pojkvän din satans slyna!!! (vilket dom inte gjorde)...

sen kommer de fram att den ruttna jävla nöten har varit tsm med min flickväns kompis i över 1 år för att hon betalade maten och hyran för deras legenhet...

så nu är jag duktigt fittig på han och sitter o funderar på va jag ska göra...

ska jag bara skita i det eller ska jag slå sönder äcklet?

eller skulle der räcka för försök till våldtäckt? ge mig ide'r på hur jag ska förstöra asets liv utan att mina vapenlicenser eller att jag hamnar på att betala massa skadestånd?
Hade lite svårt och förstå din text, men tror jag fattar på ett ungefär.
Anmäl honom och undvik något bråk så att säga. Det är upp till dig, han kanske förtjänar rejält med stryk men det kan ju bara göra allting värre.
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

saile96 skrev:min flickvänns kompis kille är 21 år, hons kompis är 15, hon är 14 och jag är 16.

i fredags fick jag ett medelande av hon kompis där det stod "värför är du förbannad på min kille?
orsak: [spoiler]han höll på att skicka massa medelanden till min flickvänn som det stod typ kom hit och sug av mig, skicka bilder på din kropp mm. [/spoiler]

jag svarade att jag har lovat att hålla käfften om det för att jag inte vill förstöra min flickvänns relation till hons kompis osv men sen så rang hon uppmin flickvänn och sa att ja e ett jävla svin :roll: då blev ja fittig och berätta hela historien... hur som hällst så förstörde ja deras förhållande och dom gjorde slut.

då ville min flickvänn snacka lite med hon kompis pojkvän och de hela sluta me att han höll fast hon och börja kyssa hon på halsen mm

hon våga inte berätta de till mig före dagen efter för att hon viste hur fittig ja va på han och va jag har gjort förut mot folk som gjort liknande saker.

dagen efter det så ringer hon kompis och skriker du har lagat me min pojkvän din satans slyna!!! (vilket dom inte gjorde)...

sen kommer de fram att den ruttna jävla nöten har varit tsm med min flickväns kompis i över 1 år för att hon betalade maten och hyran för deras legenhet...

så nu är jag duktigt fittig på han och sitter o funderar på va jag ska göra...

ska jag bara skita i det eller ska jag slå sönder äcklet?

eller skulle der räcka för försök till våldtäckt? ge mig ide'r på hur jag ska förstöra asets liv utan att mina vapenlicenser eller att jag hamnar på att betala massa skadestånd?
Försök till våldtäkt, försök till sexuellt utnyttjande (Om det ens är en polisiär term?) Dra med henne till polisstation så får ni säkert prata med nån snäll konstapel som löser det hela.
Användarens profilbild
xPast
Elmoped
Inlägg: 42
Blev medlem: 18 april 2013, 22:59

Inlägg av xPast »

Okej, har gått runt och tänkt på det länge, hur tar man kontakt med någon man gillar som man knappt har pratat med? Vi gick på ett läger tillsammans och har gått i paralellklasser men nu går vi i olika skolor. Har henne på facebook men känns så awkward att ta kontakt där..
Av vad jag har sett är hon väldigt blyg vilket inte underlättar situationen eftersom ibland kan det bara ta stopp för mig :wink:
derbi3
Elmoped
Inlägg: 22
Blev medlem: 5 september 2013, 08:50

Inlägg av derbi3 »

xPast skrev:Okej, har gått runt och tänkt på det länge, hur tar man kontakt med någon man gillar som man knappt har pratat med? Vi gick på ett läger tillsammans och har gått i paralellklasser men nu går vi i olika skolor. Har henne på facebook men känns så awkward att ta kontakt där..
Av vad jag har sett är hon väldigt blyg vilket inte underlättar situationen eftersom ibland kan det bara ta stopp för mig :wink:
Hmm, ja du... Om facebook är ditt enda alternativ och ta kontakt med henne, så skriv till henne. Någon annan kanske kan besvara din fråga lite bättre. Lycka till!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

byYn skrev:
Persson97 skrev:
byYn skrev:1 år med tjejen om några veckor, vad ska man göra? Har absolut ingen aning ...
ta med en blomma typ maskros (men en vanlig ros fungerar nog med bra) och bjud henne på en fin middag typ donken (men något lite dyrare samt finare alternativ duger väll i värsta fall) :wink:
Haha, redan bjudit henne på middag och bio och choklad och allt sådant, och det känns ändå lite småtråkigt för någon i min ålder :P

Typ en överraskning känns bättre, men kommer inte på något :P
ta henne till något speciellt ställe isåfall, där ni hade er första kyss, eller bara något bra minne som ni båda tyckte om etc. :)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Tjejen fyller år om 5 dagar och vi har vår 3 månaders dag på torsdag nu. Vad kan man köpa till henne som födelsedagspresent och kan man köpa typ blommor nu på torsdag eftersom vi har gått igenom mycket men ändå så är vi tillsammans? :)
derbi3
Elmoped
Inlägg: 22
Blev medlem: 5 september 2013, 08:50

Inlägg av derbi3 »

rasmusborg skrev:Tjejen fyller år om 5 dagar och vi har vår 3 månaders dag på torsdag nu. Vad kan man köpa till henne som födelsedagspresent och kan man köpa typ blommor nu på torsdag eftersom vi har gått igenom mycket men ändå så är vi tillsammans? :)
Klart du kan köpa blommor, det skadar ju aldrig :wink:
Vi vet ju inte vad hon gillar, men något smycke kanske? Berors ju på hur mycket pengar du lägger på det också. Eller så kan ni hitta på något, någon fin restaurang eller så. Du kommer nog på något ska du se. :)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

derbi3 skrev:
rasmusborg skrev:Tjejen fyller år om 5 dagar och vi har vår 3 månaders dag på torsdag nu. Vad kan man köpa till henne som födelsedagspresent och kan man köpa typ blommor nu på torsdag eftersom vi har gått igenom mycket men ändå så är vi tillsammans? :)
Klart du kan köpa blommor, det skadar ju aldrig :wink:
Vi vet ju inte vad hon gillar, men något smycke kanske? Berors ju på hur mycket pengar du lägger på det också. Eller så kan ni hitta på något, någon fin restaurang eller så. Du kommer nog på något ska du se. :)
köp henne något som hon gillar!
kan va allt från hennes favorit parfym till en av dina tröjor som hon tycker om!
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Carl
Elmoped
Inlägg: 61
Blev medlem: 10 juli 2013, 23:07

Inlägg av Carl »

:D
Senast redigerad av Carl den 27 april 2017, 13:54, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

visa att du faktiskt bryr dig och ägna henne mer tid.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Visa att du verkligen älskar henne. Hade själv en paus med min tjej för några dagar sen men det löste sig!
Började tänka att jag kanske inte alltid har varit helt perfekt men nu är jag stenhård med mig själv och satsar verkligen allt på henne. Börja tänka lite så du med, att visa att att du verkligen älskar henne och hon kommer komma tillbaka till dig!
Skriv svar