Mål.
Få en snygg Moppe (X)
Inte bli allt för förbannad under projektets gång(Fail)
Dra åt sig iallafall några blickar med moppen(X)
Få snyggaste Dtn i skolan (X)
Ta bort bögläppen(X)
"Personliga" elfunktioner (X)
Historia.
Moppen köptes vintern 2010 tror jag. Innan moppen var köpt var jag knappt intresserad över huvud taget. men det ändrades ganska fort när jag fått hem den.

Detta är den ända bilden jag har på moppen helt orginal. Om jag nu gjort rätt med bilderna

efter det åkte det så småningom på en klassiker från biltema
och drivpaketet byttes då det gamla var slitet. Fyllde även i med däckpenna lite här och var.

Efter det dröjde det ett tag men sedan köpte jag vita kåpor. Och för alla Dtpojkar som undrar så köpte jag av återförsäljare

Sen flög det på BCD Pro series handtag och första omgången dekaler.

efter ett tag tröttnade jag på dekalerna o bytte

Nästa grej att köpa blev Hebo Scutt Handguards och LED-lampor

Polerade även mina skruvar, vilket i efterhand kändes en aning dumt då de snabbt blev fula......

Senare kopplade jag även mina bakre LED-slingor så jag kan ha dem som endast bromsljus och konstant ljus.
Efter detta skulle jag byta packboxar samt olja i dämparna. Denna skiten bara krånglade för mig. inte ett piss gick bra. Meeeen tillslut så lyckades jag. åkte även på lite karbon m.m

Sen skulle bögläppen äntligen bort så jag beställde en BlackLine LED-baklampa

O sen tröttnade jag även på dessa dekaler så jag tog lite röd fälgtejp och karbon jag hade liggandes. Och skar själv ut egna dekaler. Ganska Nolife jag vet menmen.

Bytte även dekal på bakkåpan för att få den lite cleanare.

Efter detta var jag nöjd som satan över moppen, så under minst en månad fick den se ut så

Men nu när hösten är här började jag störa mig mer och mer på Dtns fullständigt värdelösa orginallyse, och så ville jag ha en ny lykta

Så då blev det till att beställa en HP Master framlykta

Detta blir förmodligen slutet på mitt supersnabba,superkorta Dtprojekt

Så nu blir det bildbomb

Bjuder även på en bild av min ständigt trasiga kinafiddy. Och nej ni behöver inte berätta att det är skit. vet redan det och köpte den mest för att lära mig motorer m.m en aning

Ni får gärna lägga en kommentar eller två nu när ni ändå läst allt

Tackohej Leverpastej.