Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
vicke1112
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 384
Blev medlem: 11 februari 2010, 20:44
Ort: billdal
Kontakt:

Inlägg av vicke1112 »

SkillDriver skrev:
vicke1112 skrev:
SkillDriver skrev:Berätta för honom att du är bi och att han får leva med det! Om han älskar dig så kommer det inte spela någon roll om vem du gillar!
kan säga så här att det är väldigt dålig stämmning i familjen. råkat ut för misshandel av mamma och mm. så är rädd att jag blir utslängd....
oj om det är så illa så kanske du inte ska köra på mitt råd :? Som någon annan nämnde så är kanske soc ett alternativ?
coc har redan varit inblandade men de har lagt ned fallet för de tyckte det verkade bra hemma för att mina föräldrar har ljugit när de varit på samtal....

låg inne på psyk ett tag pga många självmordsförsök och självmordstankar varje dag. inte fan hjälpte det. det som hjälpte var att jag träffade min flickvän. hon har gjort mit liv mkt lättre
lärling på Agria Trädgårdsmaskiner i Kållered

fordon jag haft: piaggio ciao -87 bondtrimmad. piaggio nrg mc2 extreme -03 portad cylinder + effektrör. yamaha aerox -02 helrenoverad, stylad, stage6 70cc, mm. nuvarande fordon: gilera runner sp50 -03 portad och ombyggt rör. baotian cityrider -08 72cc, mm. aprilia SR50 ditech -01 portad. saab 900 -96
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen
Inlägg: 933
Blev medlem: 28 augusti 2012, 19:20
Ort: Horred

Inlägg av Asddfgf4 »

vicke1112 skrev:
SkillDriver skrev:
vicke1112 skrev: kan säga så här att det är väldigt dålig stämmning i familjen. råkat ut för misshandel av mamma och mm. så är rädd att jag blir utslängd....
oj om det är så illa så kanske du inte ska köra på mitt råd :? Som någon annan nämnde så är kanske soc ett alternativ?
coc har redan varit inblandade men de har lagt ned fallet för de tyckte det verkade bra hemma för att mina föräldrar har ljugit när de varit på samtal....

låg inne på psyk ett tag pga många självmordsförsök och självmordstankar varje dag. inte fan hjälpte det. det som hjälpte var att jag träffade min flickvän. hon har gjort mit liv mkt lättre
Men detta är ju seriöst på riktigt, du borde berätta vad du säger till oss här, då spelar det tillslut ingen roll vad dina föräldrar säger, soc kommer ta hand om dig och omplacera dig ändå :) Morsan jobbar i Göteborg som soc, så jag vet lite om hur dom gör och sådär, och är det du säger sant så kommer dom definitivt ta hand om dig och lösa allt för dig :)
Bild
adamwestman
Svårstartad skrothög
Inlägg: 186
Blev medlem: 15 juni 2012, 09:08
Ort: Sala

Inlägg av adamwestman »

Tja
Skulle vilja ha förslag på filmer man kan titta på med tjejen. 8)
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

adamwestman skrev:Tja
Skulle vilja ha förslag på filmer man kan titta på med tjejen. 8)
vill du ha film med mycket naket så ni blir kåta eller är du ute efter en vanlig film :P?
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

adamwestman skrev:Tja
Skulle vilja ha förslag på filmer man kan titta på med tjejen. 8)
börja med att fråga henne vad hon vill kolla på, kan hon inte bestämma som så sätter du bara på något som du tycker om :wink:
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

vicke1112 skrev:
SkillDriver skrev:
vicke1112 skrev: kan säga så här att det är väldigt dålig stämmning i familjen. råkat ut för misshandel av mamma och mm. så är rädd att jag blir utslängd....
oj om det är så illa så kanske du inte ska köra på mitt råd :? Som någon annan nämnde så är kanske soc ett alternativ?
coc har redan varit inblandade men de har lagt ned fallet för de tyckte det verkade bra hemma för att mina föräldrar har ljugit när de varit på samtal....

låg inne på psyk ett tag pga många självmordsförsök och självmordstankar varje dag. inte fan hjälpte det. det som hjälpte var att jag träffade min flickvän. hon har gjort mit liv mkt lättre
de är standard, mina föräldrar gjorde samma sak, dem där borta lyssnar ju bara på dem vuxna, då dem alltid är överens, sen är man som unge ensam, så 2 mot 1, jag har insett att oavsett om man har rätt elr inte, så vinner man aldrig!, man blir bara frustrerad av att man vet hur mycket föräldrarna ljuger och dem nästan bara hånar en, nu ha ju ja de bra numera men...

du borde skita i de, du har en flickvän nu ellerhur, då spelar de väl ändå ingen roll om du är BI elr inte, bättre o vänta då tills den dgn kommer då du blir kär i en kille...du blir äldre och din pappa tar de på ett bättre sätt då och dessutom så minskar dem negativa effekterna som kan ske om du väntar så länge de går tror jag!:), om du väntar tills du flyttar hemifrån så har de ingen större betydelse för dig ju i konskvensväg, än så länge äre ju han som har alla pengar och kan kasta ut dem över 18, om han skiter i sin son för att han e bi, då äre ingen vidare pappa dvs inget o ha...
rrxaffe
Elmoped
Inlägg: 58
Blev medlem: 22 augusti 2012, 13:07
Ort: jaåå

Inlägg av rrxaffe »

ska träffa en tjej för typ första gången om två veckor, nån som har tips om vad man ska hitta på? :lol: tänkte typ äta sen titta i lite klädaffären och sen gå på bio
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

rrxaffe skrev:ska träffa en tjej för typ första gången om två veckor, nån som har tips om vad man ska hitta på? :lol: tänkte typ äta sen titta i lite klädaffären och sen gå på bio
har du aldrig träffat en tjej förut :shock:
ne men det låter väll inget fel med det
Quattro lyfe
rrxaffe
Elmoped
Inlägg: 58
Blev medlem: 22 augusti 2012, 13:07
Ort: jaåå

Inlägg av rrxaffe »

FreZz skrev:
rrxaffe skrev:ska träffa en tjej för typ första gången om två veckor, nån som har tips om vad man ska hitta på? :lol: tänkte typ äta sen titta i lite klädaffären och sen gå på bio
har du aldrig träffat en tjej förut :shock:
ne men det låter väll inget fel med det
haha nej första med den här :D
tratthalvan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 219
Blev medlem: 1 augusti 2012, 13:04
Ort: Sundsvall

Inlägg av tratthalvan »

rrxaffe skrev:
FreZz skrev:
rrxaffe skrev:ska träffa en tjej för typ första gången om två veckor, nån som har tips om vad man ska hitta på? :lol: tänkte typ äta sen titta i lite klädaffären och sen gå på bio
har du aldrig träffat en tjej förut :shock:
ne men det låter väll inget fel med det
haha nej första med den här :D
Promenad, sedan sitter ni någonstans och bara pratar och delar med er av era händelserika liv.
häst häst häst häst häst hästhäst häst häst häst häst hästhäst häst häst st häst hästhäst häst häst häst häst hästhäst häst häst häst häst hästhäst häst häst häst häst hästhäst häst häst häst häst häst
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

jag tycker de låter bra, men om de är första gången så skulle jag nog inte ta både bio och äta, ta bara de sistnämnda då , vänta med bion till andra dejten om de blir någon :P
btw wow shit va ni planerar mycket i förväg , planerar att ni ska träffas 2 veckor i förväg :P
rrxaffe
Elmoped
Inlägg: 58
Blev medlem: 22 augusti 2012, 13:07
Ort: jaåå

Inlägg av rrxaffe »

derbigp1open-10 skrev:jag tycker de låter bra, men om de är första gången så skulle jag nog inte ta både bio och äta, ta bara de sistnämnda då , vänta med bion till andra dejten om de blir någon :P
btw wow shit va ni planerar mycket i förväg , planerar att ni ska träffas 2 veckor i förväg :P
haha aa tänkte på de också :lol: aa asså hon skulle åka iväg nu i helgen så :D
Användarens profilbild
vicke1112
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 384
Blev medlem: 11 februari 2010, 20:44
Ort: billdal
Kontakt:

Inlägg av vicke1112 »

idag tog mitt förhållande slut. är helt knäckt och tänker onda tankar. vettefan om man överlever natten...
lärling på Agria Trädgårdsmaskiner i Kållered

fordon jag haft: piaggio ciao -87 bondtrimmad. piaggio nrg mc2 extreme -03 portad cylinder + effektrör. yamaha aerox -02 helrenoverad, stylad, stage6 70cc, mm. nuvarande fordon: gilera runner sp50 -03 portad och ombyggt rör. baotian cityrider -08 72cc, mm. aprilia SR50 ditech -01 portad. saab 900 -96
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

vicke1112 skrev:idag tog mitt förhållande slut. är helt knäckt och tänker onda tankar. vettefan om man överlever natten...
usch..
sånt är aldrig kul :cry:
men man måste försöka tänka på annat och roa sig. annars blir det värre.
förjävla svårt men att gå och gräva ner sig ska man försöka undvika.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
vicke1112
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 384
Blev medlem: 11 februari 2010, 20:44
Ort: billdal
Kontakt:

Inlägg av vicke1112 »

Persson97 skrev:
vicke1112 skrev:idag tog mitt förhållande slut. är helt knäckt och tänker onda tankar. vettefan om man överlever natten...
usch..
sånt är aldrig kul :cry:
men man måste försöka tänka på annat och roa sig. annars blir det värre.
förjävla svårt men att gå och gräva ner sig ska man försöka undvika.
vi hade tänkt förlova oss och kollade runt på ringar nyss... sen mår jag pysiskt dåligt sen innan....
lärling på Agria Trädgårdsmaskiner i Kållered

fordon jag haft: piaggio ciao -87 bondtrimmad. piaggio nrg mc2 extreme -03 portad cylinder + effektrör. yamaha aerox -02 helrenoverad, stylad, stage6 70cc, mm. nuvarande fordon: gilera runner sp50 -03 portad och ombyggt rör. baotian cityrider -08 72cc, mm. aprilia SR50 ditech -01 portad. saab 900 -96
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Förstår att det känns tungt.
Men försök att hålla tankarna i styr så gott som det går!
Men eftersom ni hade gått så långt som ni har och som du skrev så hade du lite övriga problem sen innan så kanske du borde ta och prata ut dig med någon professionell
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power
Inlägg: 1381
Blev medlem: 30 augusti 2012, 14:08

Inlägg av tacopaj »

prata med

Bild
Användarens profilbild
p4ck
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 761
Blev medlem: 3 mars 2012, 21:42
Ort: Pisshåla

Inlägg av p4ck »

vicke1112 skrev:
Persson97 skrev:
vicke1112 skrev:idag tog mitt förhållande slut. är helt knäckt och tänker onda tankar. vettefan om man överlever natten...
usch..
sånt är aldrig kul :cry:
men man måste försöka tänka på annat och roa sig. annars blir det värre.
förjävla svårt men att gå och gräva ner sig ska man försöka undvika.
vi hade tänkt förlova oss och kollade runt på ringar nyss... sen mår jag pysiskt dåligt sen innan....
Prata med flera vuxna om det. Bästa rådet jag kan ge dig.
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?

Kolla gärna in mitt projekt på min Beta RR, ser tomt ut nu men kommer upp mer skit allt eftersom!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49461
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Häng med polarna ut och spendera mycket tid med dom för att lägga tankarna på andra roligare ting.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
vicke1112
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 384
Blev medlem: 11 februari 2010, 20:44
Ort: billdal
Kontakt:

Inlägg av vicke1112 »

det har löst sig delvis. är hos henne nu. sov jämte henne inatt osv. men hon vet inte hur hon vill ha det
lärling på Agria Trädgårdsmaskiner i Kållered

fordon jag haft: piaggio ciao -87 bondtrimmad. piaggio nrg mc2 extreme -03 portad cylinder + effektrör. yamaha aerox -02 helrenoverad, stylad, stage6 70cc, mm. nuvarande fordon: gilera runner sp50 -03 portad och ombyggt rör. baotian cityrider -08 72cc, mm. aprilia SR50 ditech -01 portad. saab 900 -96
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Ta inte upp det för mycket, utan bara va.. så hon tänker på hur bra ni har det tillsammans.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last
Inlägg: 1705
Blev medlem: 22 maj 2012, 20:19
Ort: Umeå

Inlägg av AndreWidestedt »

[quote="vicke1112"]det har löst sig delvis. är hos henne nu. sov jämte henne inatt osv. men hon vet inte hur hon vill ha det[/quote

Om ja va du skulle ja bara släppa de å hänga med polare, i min erfarenhet så brukar de alldrig bli detsamma när man "gjort slut" första gången, bättre att separera medans man fortfarande är vänner.
Helt Räser
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Igår hände de något som jag nu inte vet hur jag ska tolka det som.

Flickvännen skulle ha fest hemma hos sig och jag var ju så klart där. Hon var rätt så påverkad när jag kom dit och efter jag hade varit på festen kommer 1 tjej fram till mig och frågar ifall jag min tjej har gjort slut och jag visste ju inget om det så jag sa ju nej och blev skit chockad. Gick till tjejen och drog in henne till hennes rum och försökte snacka med henne där, de var typ varannan femte sekund så sa hon att hon älska mig och sen efter 5 sekunder så trodde hon inte på att jag älska henne.

Hon fick inte dricka mer för mig så jag bäddade ner henne i sängen och sen så drog alla andra på festen.

Nu är det ny dag men har fortfarande det där i huvudet. Varför hon sa det där. Sov över hos henne så är hos henne nu men vad ska jag göra?
Vet inte om hon kommer ihåg att hon lämnade mig igår, hon tillkallar mig fortfarande med ord som älskling med mera..

Ska jag prata med henne för hon måste ju få reda på vad hon gjorde mot mig?

Jag vet inte om det är så här, men hennes kompisar var där igår och dom tycker inte om mig så mycket, vet inte vad det är men de har något emot mig. Så de var ju dom som sa att tjejen gjorde slut igår. Alltså tjejen sa det aldrig själv till mig så vet inte om dom försöker att få tjejen att lämna mig för dom själva inte tycker om mig..

Vet inte vad jag ska göra, allting var perfekt igår kväll tills hennes kompisar kom och sa det. Hjälp :(
Användarens profilbild
DTdosan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 329
Blev medlem: 3 juni 2012, 19:51

Inlägg av DTdosan »

rasmusborg skrev:Igår hände de något som jag nu inte vet hur jag ska tolka det som.

Flickvännen skulle ha fest hemma hos sig och jag var ju så klart där. Hon var rätt så påverkad när jag kom dit och efter jag hade varit på festen kommer 1 tjej fram till mig och frågar ifall jag min tjej har gjort slut och jag visste ju inget om det så jag sa ju nej och blev skit chockad. Gick till tjejen och drog in henne till hennes rum och försökte snacka med henne där, de var typ varannan femte sekund så sa hon att hon älska mig och sen efter 5 sekunder så trodde hon inte på att jag älska henne.

Hon fick inte dricka mer för mig så jag bäddade ner henne i sängen och sen så drog alla andra på festen.

Nu är det ny dag men har fortfarande det där i huvudet. Varför hon sa det där. Sov över hos henne så är hos henne nu men vad ska jag göra?
Vet inte om hon kommer ihåg att hon lämnade mig igår, hon tillkallar mig fortfarande med ord som älskling med mera..

Ska jag prata med henne för hon måste ju få reda på vad hon gjorde mot mig?

Jag vet inte om det är så här, men hennes kompisar var där igår och dom tycker inte om mig så mycket, vet inte vad det är men de har något emot mig. Så de var ju dom som sa att tjejen gjorde slut igår. Alltså tjejen sa det aldrig själv till mig så vet inte om dom försöker att få tjejen att lämna mig för dom själva inte tycker om mig..

Vet inte vad jag ska göra, allting var perfekt igår kväll tills hennes kompisar kom och sa det. Hjälp :(
Strunta i vad kompisarna sa, fråga henne helt ärligt. Och om hon sa att hon skulle lämna dig till sina vänner så är det ju bara att säga hejdå till douchebagen!
Finns inget bättre än en sunkig DT..<3
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

DTdosan skrev:
rasmusborg skrev:Igår hände de något som jag nu inte vet hur jag ska tolka det som.

Flickvännen skulle ha fest hemma hos sig och jag var ju så klart där. Hon var rätt så påverkad när jag kom dit och efter jag hade varit på festen kommer 1 tjej fram till mig och frågar ifall jag min tjej har gjort slut och jag visste ju inget om det så jag sa ju nej och blev skit chockad. Gick till tjejen och drog in henne till hennes rum och försökte snacka med henne där, de var typ varannan femte sekund så sa hon att hon älska mig och sen efter 5 sekunder så trodde hon inte på att jag älska henne.

Hon fick inte dricka mer för mig så jag bäddade ner henne i sängen och sen så drog alla andra på festen.

Nu är det ny dag men har fortfarande det där i huvudet. Varför hon sa det där. Sov över hos henne så är hos henne nu men vad ska jag göra?
Vet inte om hon kommer ihåg att hon lämnade mig igår, hon tillkallar mig fortfarande med ord som älskling med mera..

Ska jag prata med henne för hon måste ju få reda på vad hon gjorde mot mig?

Jag vet inte om det är så här, men hennes kompisar var där igår och dom tycker inte om mig så mycket, vet inte vad det är men de har något emot mig. Så de var ju dom som sa att tjejen gjorde slut igår. Alltså tjejen sa det aldrig själv till mig så vet inte om dom försöker att få tjejen att lämna mig för dom själva inte tycker om mig..

Vet inte vad jag ska göra, allting var perfekt igår kväll tills hennes kompisar kom och sa det. Hjälp :(
Strunta i vad kompisarna sa, fråga henne helt ärligt. Och om hon sa att hon skulle lämna dig till sina vänner så är det ju bara att säga hejdå till douchebagen!
Men hon var ju påverkad, man kan göra dumma saker på fyllan som kan leda till problem och hon har ju lyckats med det. Vet bara inte hur jag ska förmedla det till henne. Hon verkar lite sur eller dryg men det kan vara för hon är bakfull så vet inte om hon kommer ihåg det att det är därför hon är sur eller om hon bara har ont i huvudet.

Så kommer inte lämna henne för hon nu kan ha sagt att hon funderar på lämna mig då hon var full x10. Hon kunde knappt gå eller var inte ens medveten av vad som hände så hon kan ju ha blivit sur för något litet jag kan ha gjort. Hon ville att jag skulle dricka mer men de ville inte jag då blev hon lite grinig så hon kan ju bara ha vara för impulsiv och bara sagt något sånt
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Säg att hennes kompisar sa det och fråga vart dom fått det ifrån?
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Nu vet jag inte längre :/
Hon sa att hon ville ha en paus till på fredag så hon kunde tänka. Känns som hon ändå inte kommer vilja fortsätta :(
Vet inte vart man ska ta vägen nu, allting går bara utför, kommer hon hålla på med andra killar under tiden eller vad kommer hända? :(
Användarens profilbild
DTdosan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 329
Blev medlem: 3 juni 2012, 19:51

Inlägg av DTdosan »

rasmusborg skrev:Nu vet jag inte längre :/
Hon sa att hon ville ha en paus till på fredag så hon kunde tänka. Känns som hon ändå inte kommer vilja fortsätta :(
Vet inte vart man ska ta vägen nu, allting går bara utför, kommer hon hålla på med andra killar under tiden eller vad kommer hända? :(
Som någon skrev innan, efter första pausen blir det aldrig detsamma..
Finns inget bättre än en sunkig DT..<3
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

"Onykterhetens ord är nykterhetens tankar."

Ett mycket sant citat tyvärr. Låt henne ha sin paus, se hur de känns efter. Försök och inte oroa dig över de. Men ha fortfarande mitt citat i tankarna.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

På fredag ska jag träffa henne oavsett om det kommer gå bra eller inte så ska jag ta med mig någonting?
Typ en ros och någon nallebjörn eller något som är gulligt?
Vill bara ha tillbaka henne så gör vad som helst!
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

rasmusborg skrev:På fredag ska jag träffa henne oavsett om det kommer gå bra eller inte så ska jag ta med mig någonting?
Typ en ros och någon nallebjörn eller något som är gulligt?
Vill bara ha tillbaka henne så gör vad som helst!
Lite viagra och glidmedel. Kanske skydd ifall ni inte kör med piller. Sätt na på plats!
bibapeolola
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Vill ha ett seriöst svar, blir ros konstigt?
Vill verkligen göra allt för att få tillbaka henne, så har ni några tips som låter relevant till min situation
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

rasmusborg skrev:Vill ha ett seriöst svar, blir ros konstigt?
Vill verkligen göra allt för att få tillbaka henne, så har ni några tips som låter relevant till min situation
Dra med en chokladask av den finare kvalitén och hennes favoritdryck.
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

rärox skrev:
rasmusborg skrev:Vill ha ett seriöst svar, blir ros konstigt?
Vill verkligen göra allt för att få tillbaka henne, så har ni några tips som låter relevant till min situation
Dra med en chokladask av den finare kvalitén och hennes favoritdryck.
Hon gillar vin, så en flaska vin och choklad då?
Men bara undrar, blir det inte konstigt eftersom jag vet ju inte om hon tar tillbaka mig eller inte? :(
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Grejen är ju den att när ni träffas så lär hon ju redan bestämt sig... så hoppa presenten. Är det någon som ska ge present är det hon, för att hon betett sig så.
Årets Styrelsemedlem 2013
Skriv svar