Tjena tjena. Nu är det såhär att jag har en Cpi Sm 08, som jag vill trimma och på Twostroke finns bara Hebo och turbokit GP. Det jag skulle vilja ha är ett Giannelli enduro 2t effektrör och jag vet inte om det passar. hittar inget om detta på nätet så jag undrar om någon vet om Gianneli rör passar på min Cpi Sm? Och Jag antar att man får köpa munstycke så den får mer bensin och testa sig fram Vilket man ska ha. Och hur är Hebo effekt?Hoppas någon vet! och drev ska jag byta till 13 53 / 52 tror jag ? Blev nog lite Rörigt men hoppas få svar!
OK tack för all Hjälp! men Om man beställer ett Hebo Överliggande Borde väl det passa utan ram modd? För Twostroke har ju satt in den i Cpi sm --->avgassystem. Har bara testat Hebo underliggande och ingen moddning här inte bara nytt fäste till ljuddämparen. Om jag hittar Gianneli underliggande får det blir det! Men är inte Hebo bra Grejjor?
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information