Är billigare med en limpa istället för att köpa dosa för dosa, dom vet om att jag snusar men gillar det icke, ska bara ta med typ 2 dosor till spanien.TheFlyingFin skrev:ska du till Spanien med FAMLIJEN och ska ha en stock snus och är 15?
Isåfall avråder jag dig från att ens pröva. Annars, så klipp nån gräsmatta fast.
hahah ^^ Men gör lite tjänster åt dina föräldrar eller skjutsa en polare ngn stans å ta betaltDerbiAndreas skrev:Typ alla mina grannar är idioter... Hatar mig för att mina moppar går för snabbt och låter för högt osv.. Bara gamla kärringarHemlige Arne skrev:Klipp gräset hos några grannar lr nått
Som sagt gillar inte päronen att jag snusar och jag ligger i skuld 3000 för dom låna mig pengar till 70cc osv, så om jag tjänar nåt tar dom bara bort det på skulden, mina polare bor nära till allting typ...Hemlige Arne skrev:hahah ^^ Men gör lite tjänster åt dina föräldrar eller skjutsa en polare ngn stans å ta betaltDerbiAndreas skrev:Typ alla mina grannar är idioter... Hatar mig för att mina moppar går för snabbt och låter för högt osv.. Bara gamla kärringarHemlige Arne skrev:Klipp gräset hos några grannar lr nått
david96 skrev:köp ut åt någon randome 13-14 åring och säg du ska ha pengarna innan och sen skiter du i det.
då lär dem sig oxå att inte be andra köpa ut åt dem!
Då behöver du väl för fan inte köpa en hel "limpa" (det heter stock när det är snus ffs, borde väl du veta, fett coola 15åring som snusar upp 200kr på ett par dagar).DerbiAndreas skrev: ska bara ta med typ 2 dosor till spanien.
Han är ju kille, men det kanske inte spelar nån roll för dig?Mura skrev:hade gärna utnyttjat en 15åring som är desperat för 200kr
bästa du hade komma med xDbonnaracing skrev:sälj din röv