Strypa rör

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Strypa rör

Inlägg av Xpressen »

Tja.
I samband med ett stöld-försök på moppen så kanske det inte är så bra om moppen går så fort som den gör ifall polisen ska kolla upp om den är trimmad.
Har ett Yasuni r1 och undrar om det går att strypa mellan ljuddämparen och kröken? Mycket lättare att bara sätta en bricka där än att krångla vid mynningen.
Användarens profilbild
Jolly
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Jolly »

Kläm dit en bricka med ett minimalt hål bara, förslagsvis kanske av hårdare aluminium (om det inte smälter????). Så sätter du dit den och den kommer strypa fint
tratthalvan
Svårstartad skrothög

Inlägg av tratthalvan »

Du kan väl ändå inte åka dit för olovlig körning om du inte kör med det på allmän väg? Kan lika gärna vara för tävlingar m.m. :lol:
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

Grejen är att jag befann mig i nossebro 2 mil hemmifrån och jag sa dessutom att jag skulle åka på den när gubbjävel kom o ryckte nycklarna ;)
tratthalvan
Svårstartad skrothög

Inlägg av tratthalvan »

Du kan säga att du satt på trimmet efter incidenten, dom kan inte göra någonting då, dom måste ha bevis.
gilerahjärnan
Varnad

Inlägg av gilerahjärnan »

tratthalvan skrev:Du kan säga att du satt på trimmet efter incidenten, dom kan inte göra någonting då, dom måste ha bevis.
han kan inte säga det, jag har försökt någonstans där du menar, gått sådär. dom hittar alltid på en diss/ bra förklaring
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

tratthalvan skrev:Du kan säga att du satt på trimmet efter incidenten, dom kan inte göra någonting då, dom måste ha bevis.
Dom tog kort på moppen?
Kan kopiera det jag skrev till en kompis om vad som hände så blire lättare o förstå för dig ;)

Jag stog still vid calzone och skulle precis åka och då tog han mina nycklar och började sparka och slå mig och krävde pengar för att jag skulle få tillbaka nycklarna. Sen sa jag att jag kunde ta ut pengar där inne och försökte få hjälp me. Fan heller, då gick han ut och började rulla bort moppen sen slängde han bort den och skrek åt mig att starta skiten, jag vägrade så han började springa mot mig men jag kutade åt hellvete så ja...

Edit: Eftersom han slängde moppen o det blev skador och liknande så måste moppen vara inblandand sen
tratthalvan
Svårstartad skrothög

Inlägg av tratthalvan »

haha, säg att den var strypt vid det tillfället. :DD

men nu lämnar jag denna tråden, tillför inte så mycket antar jag. xD
Användarens profilbild
p4ck
Farsans gamla zündapp

Inlägg av p4ck »

Du har moppen hemma? Du har inget originalrör?
Ta bort röret, sätt dit original/inget alls och säg att röret gick sönder när du kom hem efter att han puttat omkull skiten.
Skriv svar