pegu ludix ONE!(kÅPA)

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Debianbil
Pimp á la krääm

pegu ludix ONE!(kÅPA)

Inlägg av Debianbil »

Min polare ska byta sin fram kåpa och han kan inte få på den hur ska mna göra? någon som kan tala om för mig steg för steg plz plz!!!!!!! tack på för hand
<---- :)
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

ta en bild och visa vad du menar :)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Debianbil
Pimp á la krääm

Inlägg av Debianbil »

<---- :)
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator

Inlägg av KoNG »

vad menar du?:P skruva av den förståa kåpan och skruva på den nya? svårare än så blir det inte?^^
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Sendarajder
Varnad

Inlägg av Sendarajder »

ja ellerhur hur svårt kan det vara att byta en kåpa? annars så kan han väl bara göra på det gammla viset ta dubbel häftande tejp hahahahaha
alltheman
Elmoped

ludix

Inlägg av alltheman »

Jag har monterat två ludix frontkåpor. Ena var en sån som du har på bilden men det var på en blaster och den gick på hur fint som helst. Bara skruva av och byta. Men sen när jag bytte på min ludix one var det mkt krångligare. Det var iofs en annan bcd frånkåpa. Om den inte går rakt på så får du nog modda dit den, och göra egna hål. Själva fick vi ta och sätta en metall bit emellan kåpfäserna längst ner och helt enkelt drog en stipe emellan lyktan. Och på den kåpan jag hade kunde jag inte ha hastighetsmätare så jag tog en plexi skiva där istället och gjorde fästen.

Lycka till iallafall:)
Skriv svar