Tack på förhand
Kolla ifall din kommun har feriearbeten "sommarjobb" Här i min kommun får man exakt 11.350kr + 15% pga att man gör det på lovetelias96sandberg skrev:Hallå, jag kom nyss att tänka på att jag måste söka sommarjobb, men jag vet inte till vad? Är 16 år gammal , kom gärna med tips , gärna egna erfarenheter![]()
Tack på förhand
Jo men jag missa den chansen :/Maximax skrev:Kolla ifall din kommun har feriearbeten "sommarjobb" Här i min kommun får man exakt 11.350kr + 15% pga att man gör det på lovetelias96sandberg skrev:Hallå, jag kom nyss att tänka på att jag måste söka sommarjobb, men jag vet inte till vad? Är 16 år gammal , kom gärna med tips , gärna egna erfarenheter![]()
Tack på förhand
vad är du intresserad av?elias96sandberg skrev:Jo men jag missa den chansen :/Maximax skrev:Kolla ifall din kommun har feriearbeten "sommarjobb" Här i min kommun får man exakt 11.350kr + 15% pga att man gör det på lovetelias96sandberg skrev:Hallå, jag kom nyss att tänka på att jag måste söka sommarjobb, men jag vet inte till vad? Är 16 år gammal , kom gärna med tips , gärna egna erfarenheter![]()
Tack på förhand
Jag vill med något med bilar osvMaximax skrev:vad är du intresserad av?elias96sandberg skrev:Jo men jag missa den chansen :/Maximax skrev: Kolla ifall din kommun har feriearbeten "sommarjobb" Här i min kommun får man exakt 11.350kr + 15% pga att man gör det på lovet
Jag skulle ha gått till tex, mekonomen, eller något sådant, dom brukar vara glada att anställa "däckbytare" osv
Jävlar, i umeå fick man 3,700kronor för 3 veckors arbete :/ 44.50 i timmen fick vi....Maximax skrev:Kolla ifall din kommun har feriearbeten "sommarjobb" Här i min kommun får man exakt 11.350kr + 15% pga att man gör det på lovetelias96sandberg skrev:Hallå, jag kom nyss att tänka på att jag måste söka sommarjobb, men jag vet inte till vad? Är 16 år gammal , kom gärna med tips , gärna egna erfarenheter![]()
Tack på förhand
Det är ju jävligt nicexDT50Rx skrev:Ja klipper gräs varje sommar och tjänar ~10 000krtacopaj skrev:jag vill och behöver också ha ett sommarjobb, att erbjuda gräsklipppning ska jag faktiskt testa i sommar få se hur det går ^^