Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Lucass
Elmoped
Inlägg: 31
Blev medlem: 3 september 2012, 19:39

Inlägg av Lucass »

Tack alla för era svar. Uppskattas väldigt mycket!
Användarens profilbild
vicke1112
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 384
Blev medlem: 11 februari 2010, 20:44
Ort: billdal
Kontakt:

Inlägg av vicke1112 »

Fatzy skrev:
Törnan skrev:
3-4 år är inte så stor skillnad när man blir äldre. Och ni har ju båda passerat högstadiet och snart gymnasiet så då spelar ju åldern mindre och mindre roll. Finns två stycken i min stad, han är 98:a och hon är 95:a eller 96:a (2-3 år skillnad, dock så går ju han bara i åttan och då spelar åldern lite större roll) och hon försöker släpa med honom till Thailand för att de ska gifta sig (de är redan förlovade). Kanske lite unga för det?
gifta sig när man är 15? :O Är hon thai eller? för i thailand får man ju typ gifta sig när man är under 18 om ja har läst och föstått rätt. För i sverige måste man väll vara 18 och äldre för att gifta sig?
Ja, hon är Thai^^
Det är väl därför hon försöker släpa honom dit, för att de inte får gifta sig här i Sverige?
ojdå! men jag är 18 och hon 22 så lite skillnad men gifta sig. nä inte än
lärling på Agria Trädgårdsmaskiner i Kållered

fordon jag haft: piaggio ciao -87 bondtrimmad. piaggio nrg mc2 extreme -03 portad cylinder + effektrör. yamaha aerox -02 helrenoverad, stylad, stage6 70cc, mm. nuvarande fordon: gilera runner sp50 -03 portad och ombyggt rör. baotian cityrider -08 72cc, mm. aprilia SR50 ditech -01 portad. saab 900 -96
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

Asså. Är fan helt rage, gillar henne, vi har träffats 2 ggr, men dem 3 senaste ggrna vi bestämt att vi skulle ses, så har hon ställt in pga gym ex.. jag fattar nada,för vi har ju bestämt dgr i förväg och även hon som tagit hälften av initiativet till att ses :cry: , fan ska ja göra, e galet lost.
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

Lämnad av sin livs kärlek på morgonen när man är och fikar hos sin mormor sen kommer man hem och springer ut till brevlådan (1km dit) och då har man fått brev från polismyndigheterna så man får tagga förhör på onsdag! Sen när man kommer hem igen så går mamma i taket för att jag ska på förhör så nu är de krig här hemma..

OCH JAG har haft problem förr men på tagit till droger för att släppa allt inte ha tårar i ögonen och va förbannad hela dagen.. men jag vill inte sätta mig i skiten igen.. VAD FAN SKA JAG GÖRA?! :cry:
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

ja , vad ska man göra, bara att ta konsekvenserna för det man gjort :)! och kanske avstå drogerna, om man mår dåligt finns det ju medicin mot depression osv.. :)
kanske inte så konstigt att dina föräldrar blir sura om man gjort ngt, så man blir tillkallad till förhör... skulle nog alla föräldrar bli i stort sätt!

edit. tjejer kommer och går, man mår dåligt ett litet tag sen är hon bortglömd, bara radera och kasta allt som har med henne och göra! :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Hur ofta har du och din partner sex?
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
vicke1112
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 384
Blev medlem: 11 februari 2010, 20:44
Ort: billdal
Kontakt:

Inlägg av vicke1112 »

Derbigp 1 open - 10: det är inte alltid lätt att stå för vad man gjort ska du veta. vi vet ju inte vad som hänt ens. och jag tror att avstå ifrån droger är inte alltid lätt. sätskillt om du varit där förut.

tecoman: förstår att din mamma blev arg. men vet själv hur det är när man är på botten och så kommer mer skit. men försök att vara stark. få någon att prata med. någon du känner och litar på eller gå/ring till bup eller umo. där kan man alltid få hjälp.

och antidepprisiva är något som man får testa sig fram med. de hjälper inte direkt och vissa kanske inte alls. själv känns det som mina antidepprisiva inte hjälper alls. varit självmordsbenägen i snart fyra år nu. även många försök bakom mig. jag försöker vara stark. men ibland går det inte och då är det viktigt att man har någon/några som ställer upp och stöttar än till 100%

om någon här behöver prata så bara skicka ett pm till mig. svarar alltid.
lärling på Agria Trädgårdsmaskiner i Kållered

fordon jag haft: piaggio ciao -87 bondtrimmad. piaggio nrg mc2 extreme -03 portad cylinder + effektrör. yamaha aerox -02 helrenoverad, stylad, stage6 70cc, mm. nuvarande fordon: gilera runner sp50 -03 portad och ombyggt rör. baotian cityrider -08 72cc, mm. aprilia SR50 ditech -01 portad. saab 900 -96
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

TechnoMen skrev:Lämnad av sin livs kärlek på morgonen när man är och fikar hos sin mormor sen kommer man hem och springer ut till brevlådan (1km dit) och då har man fått brev från polismyndigheterna så man får tagga förhör på onsdag! Sen när man kommer hem igen så går mamma i taket för att jag ska på förhör så nu är de krig här hemma..

OCH JAG har haft problem förr men på tagit till droger för att släppa allt inte ha tårar i ögonen och va förbannad hela dagen.. men jag vill inte sätta mig i skiten igen.. VAD FAN SKA JAG GÖRA?! :cry:
Alltså du... Det är inte hela världen men något litet föhör.. Vad har du ens gjort? Du får ju fan skylla dig själv om du gjort något och ta konsekvenserna de kommer alltid förr eller senare fast man tror alla glömmt bort en sak.

Och sluta med droger bara barnsligt med sådant skit sett tillräckligt av dem så vet de inte är något att ha.
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

Victorh skrev:
TechnoMen skrev:Lämnad av sin livs kärlek på morgonen när man är och fikar hos sin mormor sen kommer man hem och springer ut till brevlådan (1km dit) och då har man fått brev från polismyndigheterna så man får tagga förhör på onsdag! Sen när man kommer hem igen så går mamma i taket för att jag ska på förhör så nu är de krig här hemma..

OCH JAG har haft problem förr men på tagit till droger för att släppa allt inte ha tårar i ögonen och va förbannad hela dagen.. men jag vill inte sätta mig i skiten igen.. VAD FAN SKA JAG GÖRA?! :cry:
Alltså du... Det är inte hela världen men något litet föhör.. Vad har du ens gjort? Du får ju fan skylla dig själv om du gjort något och ta konsekvenserna de kommer alltid förr eller senare fast man tror alla glömmt bort en sak.

Och sluta med droger bara barnsligt med sådant skit sett tillräckligt av dem så vet de inte är något att ha.
Ett litet förhör.. Ne men jag har inte gjort de. De är mitt EX hon hatar mig verkligen hatar mig för jag var otrogen och nu anmäler hon mig för våldtäkt, sexuelltoferadande och olaga hot och visar massa fejk sms.. Och då säger jag men då skriver jag ut loggarna från telia för jag var ju säker på att jag inte smsat henne MEN då hade jag visst skickat 4 sms till henne men då uppgav hon sig vara en gammal vän så jag fatta inte att de var hon men på loggarna står de ju inte VAD jag skrivit bara att jag skrivit något.. och då har hon fejkat sms där de står massa skit som hon påstår jag skrivit.. Och sen en massa annat och detta hända i sommras/höstas MEN nu fick jag brev om att de ska ta upps igen av någon anledning.. och de tar på psyket. tänk dig själv.. att våldta en tjej är väl de värsta man kan göra en tjej. jag dödar hellre en tjej. Och sen att jag kanska ska få åka dit för något jag inte gjort är ju sjukt.. Som sagt de tar sjukt mycket på psyket..

vicke1112 skrev: tecoman: förstår att din mamma blev arg. men vet själv hur det är när man är på botten och så kommer mer skit. men försök att vara stark. få någon att prata med. någon du känner och litar på eller gå/ring till bup eller umo. där kan man alltid få hjälp.

och antidepprisiva är något som man får testa sig fram med. de hjälper inte direkt och vissa kanske inte alls. själv känns det som mina antidepprisiva inte hjälper alls. varit självmordsbenägen i snart fyra år nu. även många försök bakom mig. jag försöker vara stark. men ibland går det inte och då är det viktigt att man har någon/några som ställer upp och stöttar än till 100%

om någon här behöver prata så bara skicka ett pm till mig. svarar alltid.
Tack mannen!
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

haha shit va psykad brud asså!, men du kommer ju aldrig åka dit pga några sms hon fejjkat...kan ju inte vara tillräckligt oavsett, behövs nog en hel del mer, för att sätta dit någon för så grova anklagelser! :P :P.

men om det var "din livs kärlek", som du skrev tidigare, så vare kanske inte det smartaste och vara otrogen, min åsikt :P, svårt att förstå varför någon skulle stanna då, men hon överdriver som fan med payback ! :D

men lycka till med allt! :)
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

derbigp1open-10 skrev:haha shit va psykad brud asså!, men du kommer ju aldrig åka dit pga några sms hon fejjkat...kan ju inte vara tillräckligt oavsett, behövs nog en hel del mer, för att sätta dit någon för så grova anklagelser! :P :P.

men om det var "din livs kärlek", som du skrev tidigare, så vare kanske inte det smartaste och vara otrogen, min åsikt :P, svårt att förstå varför någon skulle stanna då, men hon överdriver som fan med payback ! :D

men lycka till med allt! :)
Jag var otrogen mot den tjej som har anmält mig.. Jag har inte varit otrogen mot den tjej som lämnat mig idag..
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

så ta lära var förfan inte otrogen
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

Victorh skrev:
TechnoMen skrev:Lämnad av sin livs kärlek på morgonen när man är och fikar hos sin mormor sen kommer man hem och springer ut till brevlådan (1km dit) och då har man fått brev från polismyndigheterna så man får tagga förhör på onsdag! Sen när man kommer hem igen så går mamma i taket för att jag ska på förhör så nu är de krig här hemma..

OCH JAG har haft problem förr men på tagit till droger för att släppa allt inte ha tårar i ögonen och va förbannad hela dagen.. men jag vill inte sätta mig i skiten igen.. VAD FAN SKA JAG GÖRA?! :cry:
Alltså du... Det är inte hela världen men något litet föhör.. Vad har du ens gjort? Du får ju fan skylla dig själv om du gjort något och ta konsekvenserna de kommer alltid förr eller senare fast man tror alla glömmt bort en sak.

Och sluta med droger bara barnsligt med sådant skit sett tillräckligt av dem så vet de inte är något att ha.

Varför svarar du så drygt? ;) Om du inte märkte det så mår han redan dåligt så tror inte ditt svar hjälper...
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

DEA!! skrev:Hur ofta har du och din partner sex?


när man hadd brud så blev det ungefär varje dag men efter det to slut så.... :oops:
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

Victorh skrev:så ta lära var förfan inte otrogen
Var full och sen tog jag droger för första gången.. vakna ju bara upp brevid henne naken.. kom verkligen inte ihåg ett piss verkligen inte ett piss.
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

saile96 skrev:
DEA!! skrev:Hur ofta har du och din partner sex?


när man hadd brud så blev det ungefär varje dag men efter det to slut så.... :oops:
Varje dag? Du hade det bra du!!
Årets Styrelsemedlem 2013
Felix mårtensson
Elmoped
Inlägg: 97
Blev medlem: 7 april 2012, 23:48
Ort: Kristianstad

Inlägg av Felix mårtensson »

Hallå alla! Har ett mindre problem, jag har sjukt svårt för å lära känna ny människor, eller ja, att prata med personer jag inte känner, givetvis värst me tjejer...blev dumpad av min tjej för ett par månader sen efter nästan tre år tsm, umgicks nästan bara me henne under den tiden.. Så nu sitter jag hemma ensam hela tiden nästintill.. Behöver nått bra tips för å lära mig snacka med människor, hur man startar en koncersation utan att man låter som en idiot, har skit svårt dör sånt här, å ja alkohol hjälper men inte de jag e ute efter.
Hoppas jag får något som kan hjälpa mig, tack:)
drac
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 648
Blev medlem: 1 juni 2012, 22:26
Ort: Skara

Inlägg av Xpressen »

Felix mårtensson skrev:Hallå alla! Har ett mindre problem, jag har sjukt svårt för å lära känna ny människor, eller ja, att prata med personer jag inte känner, givetvis värst me tjejer...blev dumpad av min tjej för ett par månader sen efter nästan tre år tsm, umgicks nästan bara me henne under den tiden.. Så nu sitter jag hemma ensam hela tiden nästintill.. Behöver nått bra tips för å lära mig snacka med människor, hur man startar en koncersation utan att man låter som en idiot, har skit svårt dör sånt här, å ja alkohol hjälper men inte de jag e ute efter.
Hoppas jag får något som kan hjälpa mig, tack:)
Har samma problem, har skitsvårt för att snacka med nya människor :/
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Xpressen skrev:
Felix mårtensson skrev:Hallå alla! Har ett mindre problem, jag har sjukt svårt för å lära känna ny människor, eller ja, att prata med personer jag inte känner, givetvis värst me tjejer...blev dumpad av min tjej för ett par månader sen efter nästan tre år tsm, umgicks nästan bara me henne under den tiden.. Så nu sitter jag hemma ensam hela tiden nästintill.. Behöver nått bra tips för å lära mig snacka med människor, hur man startar en koncersation utan att man låter som en idiot, har skit svårt dör sånt här, å ja alkohol hjälper men inte de jag e ute efter.
Hoppas jag får något som kan hjälpa mig, tack:)
Har samma problem, har skitsvårt för att snacka med nya människor :/
Alkohol, kära vänner!
bibapeolola
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Xpressen skrev:
Felix mårtensson skrev:Hallå alla! Har ett mindre problem, jag har sjukt svårt för å lära känna ny människor, eller ja, att prata med personer jag inte känner, givetvis värst me tjejer...blev dumpad av min tjej för ett par månader sen efter nästan tre år tsm, umgicks nästan bara me henne under den tiden.. Så nu sitter jag hemma ensam hela tiden nästintill.. Behöver nått bra tips för å lära mig snacka med människor, hur man startar en koncersation utan att man låter som en idiot, har skit svårt dör sånt här, å ja alkohol hjälper men inte de jag e ute efter.
Hoppas jag får något som kan hjälpa mig, tack:)
Har samma problem, har skitsvårt för att snacka med nya människor :/
jag med..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 648
Blev medlem: 1 juni 2012, 22:26
Ort: Skara

Inlägg av Xpressen »

Axel skrev:
Xpressen skrev:
Felix mårtensson skrev:Hallå alla! Har ett mindre problem, jag har sjukt svårt för å lära känna ny människor, eller ja, att prata med personer jag inte känner, givetvis värst me tjejer...blev dumpad av min tjej för ett par månader sen efter nästan tre år tsm, umgicks nästan bara me henne under den tiden.. Så nu sitter jag hemma ensam hela tiden nästintill.. Behöver nått bra tips för å lära mig snacka med människor, hur man startar en koncersation utan att man låter som en idiot, har skit svårt dör sånt här, å ja alkohol hjälper men inte de jag e ute efter.
Hoppas jag får något som kan hjälpa mig, tack:)
Har samma problem, har skitsvårt för att snacka med nya människor :/
Alkohol, kära vänner!
Alkohol<3 Nej men seriöst lite svårt att gå runt halvfull för att våga prata med folk :roll:
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 414
Blev medlem: 1 november 2011, 18:44
Ort: Luleå

Inlägg av moliki »

har också svårt att prata med nya människor men jag brukar liksom skita i om man gör bort sig för det blir bara roligt och det är bra att satsa sen efter ett tag så blir man säkrare och då går det lätt :D

Edit: jag tycker själv att jag är blyg men folk ser mig inte som blyg
Fortitude

Bild
Felix mårtensson
Elmoped
Inlägg: 97
Blev medlem: 7 april 2012, 23:48
Ort: Kristianstad

Inlägg av Felix mårtensson »

moliki skrev:har också svårt att prata med nya människor men jag brukar liksom skita i om man gör bort sig för det blir bara roligt och det är bra att satsa sen efter ett tag så blir man säkrare och då går det lätt :D

Edit: jag tycker själv att jag är blyg men folk ser mig inte som blyg
Ja men om jag gör bort mig blir jag typ nervös vilket leder till att kag blir generad osv..
drac
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

Som sagt försök inte och tänka på att du inte ska göra bort dig ;) De du kan göra är att bara ta upp lite random saker som nyss hänt med den du pratar med. T.ex om du ska börja prata med någon på en buss hållplats kandu säga typ: "faan va kallt det är" eller "när kommer bussjäveln" ;) Det är exempel på att starta samtal.

Om du väl snackar med någon kan du ställa lite frågor och visa att du är intresserad av vad personen säger :) Man kan typ låtsas hålla med om saker och lägga till saker i samtalet från egen erfarenhet.

Kannske inte hjälpte så mycket och är svårt att förstå vad jag menar...
Linusen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 367
Blev medlem: 20 januari 2013, 19:06
Ort: Kvicksund

Inlägg av Linusen »

tetesnubben skrev:Som sagt försök inte och tänka på att du inte ska göra bort dig ;) De du kan göra är att bara ta upp lite random saker som nyss hänt med den du pratar med. T.ex om du ska börja prata med någon på en buss hållplats kandu säga typ: "faan va kallt det är" eller "när kommer bussjäveln" ;) Det är exempel på att starta samtal.

Om du väl snackar med någon kan du ställa lite frågor och visa att du är intresserad av vad personen säger :) Man kan typ låtsas hålla med om saker och lägga till saker i samtalet från egen erfarenhet.

Kannske inte hjälpte så mycket och är svårt att förstå vad jag menar...
Glöm inte bort att svära i varje mening :roll:
På sommarn - Derbi DRD Racing -07- SÅLD
På vintern - Lynx Enduro Millennium -00
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

Linusen skrev:
tetesnubben skrev:Som sagt försök inte och tänka på att du inte ska göra bort dig ;) De du kan göra är att bara ta upp lite random saker som nyss hänt med den du pratar med. T.ex om du ska börja prata med någon på en buss hållplats kandu säga typ: "faan va kallt det är" eller "när kommer bussjäveln" ;) Det är exempel på att starta samtal.

Om du väl snackar med någon kan du ställa lite frågor och visa att du är intresserad av vad personen säger :) Man kan typ låtsas hålla med om saker och lägga till saker i samtalet från egen erfarenhet.

Kannske inte hjälpte så mycket och är svårt att förstå vad jag menar...
Glöm inte bort att svära i varje mening :roll:
Haha visste att någon skulle kommentera det ;) Självklart så ska man inte svära i varenada menning.. Dock så gör nog jag det ganska ofta när jag tänker efter :roll: :lol:
2strokeNicke
Elmoped
Inlägg: 43
Blev medlem: 17 maj 2012, 22:01

Inlägg av 2strokeNicke »

Tja, har ett litet problem här.. Har vart tillsammans med min flickvän i lite mer än månad nu och de är så att jag inte gillar henne på samma sätt längre.. Känns liksom som en pest att träffa henne.. Funderar på om det skulle vara de bästa att göra slut eller ska man vänta och se om det bli annorlunda senare? Det känns ju garanterat snällare mot henne om jag inte går runt och "låtsas" älska henne.. Tycker nästan att det är snällare att göra slut direkt då istället..

Någon som vart med om liknande och har några erfarenheter/tips?
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 648
Blev medlem: 1 juni 2012, 22:26
Ort: Skara

Inlägg av Xpressen »

2strokeNicke skrev:Tja, har ett litet problem här.. Har vart tillsammans med min flickvän i lite mer än månad nu och de är så att jag inte gillar henne på samma sätt längre.. Känns liksom som en pest att träffa henne.. Funderar på om det skulle vara de bästa att göra slut eller ska man vänta och se om det bli annorlunda senare? Det känns ju garanterat snällare mot henne om jag inte går runt och "låtsas" älska henne.. Tycker nästan att det är snällare att göra slut direkt då istället..

Någon som vart med om liknande och har några erfarenheter/tips?
Brukar bli så för min del, blir konstant bombad med sms fb och skype och efter ett tag börjar man skita i det och se tjejen som irreterande och då:
[spoiler]
Skiter det sig totalt.
[/spoiler]
2strokeNicke
Elmoped
Inlägg: 43
Blev medlem: 17 maj 2012, 22:01

Inlägg av 2strokeNicke »

Xpressen skrev:
2strokeNicke skrev:Tja, har ett litet problem här.. Har vart tillsammans med min flickvän i lite mer än månad nu och de är så att jag inte gillar henne på samma sätt längre.. Känns liksom som en pest att träffa henne.. Funderar på om det skulle vara de bästa att göra slut eller ska man vänta och se om det bli annorlunda senare? Det känns ju garanterat snällare mot henne om jag inte går runt och "låtsas" älska henne.. Tycker nästan att det är snällare att göra slut direkt då istället..

Någon som vart med om liknande och har några erfarenheter/tips?
Brukar bli så för min del, blir konstant bombad med sms fb och skype och efter ett tag börjar man skita i det och se tjejen som irreterande och då:
[spoiler]
Skiter det sig totalt.
[/spoiler]
Haha det är samma för mig, blir sönderskriven på fb hela tiden osv.. sen att hon håller på och tjatar om att man ska träffas fast man sagt 3994 gånger att man inte kan.. Vad är det bästa att göra i mitt läge? :roll:
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 648
Blev medlem: 1 juni 2012, 22:26
Ort: Skara

Inlägg av Xpressen »

2strokeNicke skrev:
Xpressen skrev:
2strokeNicke skrev:Tja, har ett litet problem här.. Har vart tillsammans med min flickvän i lite mer än månad nu och de är så att jag inte gillar henne på samma sätt längre.. Känns liksom som en pest att träffa henne.. Funderar på om det skulle vara de bästa att göra slut eller ska man vänta och se om det bli annorlunda senare? Det känns ju garanterat snällare mot henne om jag inte går runt och "låtsas" älska henne.. Tycker nästan att det är snällare att göra slut direkt då istället..

Någon som vart med om liknande och har några erfarenheter/tips?
Brukar bli så för min del, blir konstant bombad med sms fb och skype och efter ett tag börjar man skita i det och se tjejen som irreterande och då:
[spoiler]
Skiter det sig totalt.
[/spoiler]
Haha det är samma för mig, blir sönderskriven på fb hela tiden osv.. sen att hon håller på och tjatar om att man ska träffas fast man sagt 3994 gånger att man inte kan.. Vad är det bästa att göra i mitt läge? :roll:
Jag brukar mest bara be dem att dra åt helvete :roll:
Användarens profilbild
draken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 546
Blev medlem: 29 oktober 2012, 12:02

Inlägg av draken »

Tjennaa! Har en litet problem ja.. Det är så att jag gillade en tjej eller Ja gillar fortfarnde men innan vi låg så gillade jag henne lite, tänkte att det går över sen men det gjorde det inte. Gillar henne fortfarande å det har gått 2 månader sen vi gjorde det. Går på samma skola på henne så är lite svårt att igga henne å inte bry sej om na. Men jag har ju lixsom blivitt bra kompis med henne, fast nu när jag börjat igga, slutat skriva (ibland blir jag akut och måste bara prata med henne) osv. Men jag kan inte sluta gilla henne jag hatar du även kärlek. Det har jag gjort i flera år sedan mitt ex gjord slut med mej. Så jag gav denhära tjejen chansen å hon slänger iväg den å säger att jag är dryg å dum i hövve. Visst? Alla säger att jag är störd, men det är bara fatt jag gör galna saker! Idiotiska saker faktiskt.. Men hur kan jag glömma slynan? Hatar verkligen att vara kär. Jag är mer en kille som ligger runt och dricker. Jag söp mej full 3ggr på lovet bara fatt jag mådde så dåligt över henne och en massa annat skit Som jag inte tänker ta upp. Hjälp!!!!
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Användarens profilbild
Lillapojkens
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 395
Blev medlem: 21 november 2012, 21:33

Inlägg av Lillapojkens »

Men du är singel nu som jag förstår det? Om du är kär/gillar den där tjejen så säg de rakt ut till henne så hon förstår att du gillar henne. Det kommer ju vara svårt att säga det men om du verkligen är kär i henne så säg det. Du kan även säga en del som du skrev här hur allt ligger till och hur du mår över allt:)
Användarens profilbild
moppepojk
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 590
Blev medlem: 29 oktober 2010, 19:55
Ort: Eddie Meduza

Inlägg av moppepojk »

Tjena.alla moppekåta tonåringar!
En väldigt nära tjejkompis FYller 21 om några dagar och Jag vet inte vad Jag ska köpa, det har nyss tagit slut på ett 4år långt förhållande så hon är ju inte så glad .
Tacksam om ni kommer på nå klyftigt:)
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 648
Blev medlem: 1 juni 2012, 22:26
Ort: Skara

Inlägg av Xpressen »

moppepojk skrev:Tjena.alla moppekåta tonåringar!
En väldigt nära tjejkompis FYller 21 om några dagar och Jag vet inte vad Jag ska köpa, det har nyss tagit slut på ett 4år långt förhållande så hon är ju inte så glad .
Tacksam om ni kommer på nå klyftigt:)
Du kan ju alltid bjuda ut henne och några fler(blir minde spännt) på någon restaurang och sen bowla elr nått? Brorsan gjorde det :)
Användarens profilbild
draken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 546
Blev medlem: 29 oktober 2012, 12:02

Inlägg av draken »

köp na en dildo :)
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Skriv svar