KoNG skrev:Jag vetRabxorzz skrev:Vilket är snyggast?
Du ska sno en tolva till photoshop tävlingen
Scccchhhhhh inte så högt!!
Är väll en slider ?Rabxorzz skrev:KoNG skrev:Jag vetRabxorzz skrev:Vilket är snyggast?
Du ska sno en tolva till photoshop tävlingen
Scccchhhhhh inte så högt!!
Du vet att det finns en länk i artikeln där du kan finna allt hur du ska gå till väga när du ska börjameanzick skrev:jag e jävligt sugen på en sån tröja men jag har nog ingen chans i photoshop tävlingen så de blir nog till att köpa
Det viktigaste är inte kunskaperna utan att komma på unika och snygga moddar. Vilket troligen raderar ut mig ur tävlingen då jag har kunskaperna och saknar fantasin hahaKoNG skrev:Du vet att det finns en länk i artikeln där du kan finna allt hur du ska gå till väga när du ska börjameanzick skrev:jag e jävligt sugen på en sån tröja men jag har nog ingen chans i photoshop tävlingen så de blir nog till att köpa
ja, men ingen länk vart man kan få en gratis hårddisk med plats för photoshopKoNG skrev:Du vet att det finns en länk i artikeln där du kan finna allt hur du ska gå till väga när du ska börjameanzick skrev:jag e jävligt sugen på en sån tröja men jag har nog ingen chans i photoshop tävlingen så de blir nog till att köpa
maximannen skrev:Tävlingen ju börjatModdad skrev:Du får se hans bidrag när tävlingen börjarmaximannen skrev: Du har ingen bild på något som han gjort? : D (Ja jag har redan skickat in mitt bidrag)
jo, men märke och sånt.. hagmans står de att de är för plåtytorRabxorzz skrev:Vanlig vit färg som grund färg?meanzick skrev:meanzick skrev:som jag frågade tidigarebehöver svar.. vad ska man ha för grundfärg till plastkåpor ? och behöver man klarlack när man ska lacka med halvblank vit ?
De sa dom på en lackfirma här i skövde!
Vad ska du nu hitta på för ngtHenry skrev:Aja, ingen som har en lillebror elelr känner ngn annan som är sugen på drd?
Måste du ha en aerox?Henry skrev:Aja, ingen som har en lillebror elelr känner ngn annan som är sugen på drd?
Rabxorzz skrev:Måste du ha en aerox?Henry skrev:Aja, ingen som har en lillebror elelr känner ngn annan som är sugen på drd?
En kompis har en Snake Furious
Edit: Måste citera från Full fräs!
Krister: Vaaaa va de sagt nu igen att,,,,,
Krister: Bröd kan mögla.
Stefan: Va??
Krister: Bröd kan möggla!
Stefan: Jaa,
Krister: Hur låter de??
så jävla bra XD
Johoooo dåmaximannen skrev:Ja är innen men du svarar ju inteRabxorzz skrev:In i chatten!
mmmaximannen skrev:verkar bara vara vi två som är aktiva om nätterna på forumet