tja, jag undrar om det är samma fäste för stänkskärmar på alla derbis, till exempel om en Derbi Senda r 06 stänkskärm skulle passa till en Derbi Senda r från 2011... jag har kollat på olika stänkskärmar på twostroke och det står att dem passar Senda r från 00 - 08, har dem då inte uppdaterat sidan eller passar dem då bara dem modellerna ? frågan är då: Har alla Senda r samma fäste för stänkskärmar ?
polisen: hur snabbt går moppen då ?
Snubben: det berror på hur länge du vågar hålla in gasen
Gurre skrev:tja, jag undrar om det är samma fäste för stänkskärmar på alla derbis, till exempel om en Derbi Senda r 06 stänkskärm skulle passa till en Derbi Senda r från 2011... jag har kollat på olika stänkskärmar på twostroke och det står att dem passar Senda r från 00 - 08, har dem då inte uppdaterat sidan eller passar dem då bara dem modellerna ? frågan är då: Har alla Senda r samma fäste för stänkskärmar ?
annars så moddar du lite o får de o passa:)
Det är inte lätt när de är svårt.
Det är som det är när det inte blev som det skulle ~
Gurre skrev:tja, jag undrar om det är samma fäste för stänkskärmar på alla derbis, till exempel om en Derbi Senda r 06 stänkskärm skulle passa till en Derbi Senda r från 2011... jag har kollat på olika stänkskärmar på twostroke och det står att dem passar Senda r från 00 - 08, har dem då inte uppdaterat sidan eller passar dem då bara dem modellerna ? frågan är då: Har alla Senda r samma fäste för stänkskärmar ?
annars så moddar du lite o får de o passa:)
ja kanske det
Men är det ingen som vet om det är samma fästen och lika lätt att sätta fast en tnt framstänka på en Derbi Senda extreme r 11 som det är på en Derbi Senda r 06 ?