Förövrigt så blir det första dagen med matlåda till skolan imorgon! blir nog mycket bättre
havregrynsgröt till frukost 100g,
mat i skolan 200g kyckling med 150g findus wok,
makrill i tomatsås i skolan innan jag slutar
efter skolan drar jag till gymmet,
och en proteinshake och matlåda med samma innehåll när jag kommer hem
en till matlåda så sent som möjligt
borde kunna gå!
PS: difaren, jag snor lite ideér från din träningsjournal
Do whatever the hell you want with it... // vad är de för någe du ska köra med?
Vilka kostillskott skulle ni rekommendera från gymgrossisten? Vill bygga muskler och är ganska smal.. 55kg och 175 lång..? länka gärna EDIT: gymmar minst 4 ggr i veckan
Sååja! Blev ett Bröst + Bicepspass idag, har vart förkyld samt så har min motivation till träning varit på vift men nu jävlar är jag taggad att börja igen!
2strokeNicke skrev:Vilka kostillskott skulle ni rekommendera från gymgrossisten? Vill bygga muskler och är ganska smal.. 55kg och 175 lång..? länka gärna EDIT: gymmar minst 4 ggr i veckan
2strokeNicke skrev:Vilka kostillskott skulle ni rekommendera från gymgrossisten? Vill bygga muskler och är ganska smal.. 55kg och 175 lång..? länka gärna EDIT: gymmar minst 4 ggr i veckan
ZX skrev:Vad ska man undvika att äta om man vill gå ner i vikt och bara springer och kör lite muskelträning?
Undvik socker. Inget godis, läsk eller kakor. Ät mindre portioner och mycket grönsaker.
Ska du gå ned i vikt gäller det att ligga på ett energiunderskott. Med andra ord ska du göra av med mer energi än vad du stoppar i dig. Det finns tre vägar man kan välja. Träna oftare och hårdare, äta mindre och bättre, eller en kombination. Det bästa är en kombination.
till att klia dig i röven med..
VA FAN TROR DU? de står ju för helvete FJÄDERVERKTYG!
DEA!! skrev:Lovar att ni som säger att ni tar 300-400kg i benpress går ner typ 20cm bara..
tror det med
när jag kör 200kg 3x10 så är jag nere i bott iallafall
Haha! Jag ska inte relatera mot mig så men 400kg i botten klarar inte jag på långa vägar så.. :-p går man inte i botten missar man ju lite om vi säger så
Hela vägen ner ska man absolut inte gå! Då kommer knäna oftast över tå spetsarna och knäna tar extremt mycket stryk! Runt 90° ska det vara
när jag kör 200kg 3x10 så är jag nere i bott iallafall
Haha! Jag ska inte relatera mot mig så men 400kg i botten klarar inte jag på långa vägar så.. :-p går man inte i botten missar man ju lite om vi säger så
Hela vägen ner ska man absolut inte gå! Då kommer knäna oftast över tå spetsarna och knäna tar extremt mycket stryk! Runt 90° ska det vara
Falskt, hela vägen ner till botten sliter mindre på knäna än ner till 90° o inte djupare.
tycker du att det är en djungel av grejjer tycker inte jag att du ska köpa något.. är bättre om du vet exsakt vad du ska ha, varför du ska ha det och vad det gör
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.