Niklas Berntsson skrev:
Yasuni z är inte samma rör som R!!!!!
Vi har inte nämnt nåt om Yasuni Z ?
Du länka liksom ett z...
Om du vill ha ett prisvärt rör som kostar hälften vad Yasunis Z gör, så rekommenderar jag stort Tecnigas Trek som är väldigt underskattat, ett för jääävla bra drag i det... http://www.petrolmag.net/wp-content/med ... _small.jpg (bevis)
Om du vill ha ett prisvärt rör som kostar hälften vad Yasunis Z gör, så rekommenderar jag stort Tecnigas Trek som är väldigt underskattat, ett för jääävla bra drag i det... http://www.petrolmag.net/wp-content/med ... _small.jpg (bevis)
men vilken cylinder är det där testat med ?
Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
it is not the fart counts, it is the smell.
återigen jag som vill köra lagligt fast med axx på min slider. så jag hade tänkt plugga ur org röret köra med v-ring i och ha 5 g vikter. då skulle den gå runt 55 med gött axx tydligen... och frågan jag ndra på är. är det smartare att köpa något org rör liknande rör från ts som
återigen jag som vill köra lagligt fast med axx på min slider. så jag hade tänkt plugga ur org röret köra med v-ring i och ha 5 g vikter. då skulle den gå runt 55 med gött axx tydligen... och frågan jag ndra på är. är det smartare att köpa något org rör liknande rör från ts som
Alyzzzer skrev:Vill inte den ska se trimmad ut heller.... Och måste bra fråga. V-ringen ska ligga under remmen va? Alltså kunna gå från sida till sida under remmen?
om ringen ligger över remmen, hur ska remmen åka upp hade du tänkt?
Alyzzzer skrev:Ja men jag mena ska den ligga bredvid?
ja, längst in mot ''viktskålen''
Ja men den sitter ju inte fast på en sida... Den åker ju sida till sida. Men hur snabbt tror du den går med lite tjockare v-ring 4,25 g vikter och Zx då?
Alyzzzer skrev:Ja men jag mena ska den ligga bredvid?
ja, längst in mot ''viktskålen''
Ja men den sitter ju inte fast på en sida... Den åker ju sida till sida. Men hur snabbt tror du den går med lite tjockare v-ring 4,25 g vikter och Zx då?
Den ska inte sitta fast, måste kunna snurra v-ringen styper mycket och du behöver nog inte oroa dig för snuten om du har kvar den. Poliserna väger ju ganska mycket så dom får ändå inte upp den i samma hastighet som dig. Och några km/h extra ger nog inte mer än en varning som max.
Mm okej men mena inte så... Asså v-ringen ska väll inte bara snurra på ena sidan utan snurra runt sida till sida? Och aa okej de e ju klart;) de enda e att de ser trimmat ut. Man kan säga att den är besiktad med det osv men aja. Men hur snabbt tror du den får då? Med lite tjockare v-ring 4,25 vikter och Zx
Tja. För en dag sedan blev jag prejad av en snutjävel när jag åkte. Slutade med att jag ramlade men kom upp igen när han var påväg ut från bilen för att t fast mig. Jag gav full kareta hem, ställde in den och sen dagen efter spg jag en inåt buckla på röret. Undrar om detta ger sämre effekt? Märkbar? Sry för offtopicen där uppe men passar lite br:)
Söker Yamaha slider billigt eller byte omkring göteborg!!
PMA mig!
floydei skrev:Tja. För en dag sedan blev jag prejad av en snutjävel när jag åkte. Slutade med att jag ramlade men kom upp igen när han var påväg ut från bilen för att t fast mig. Jag gav full kareta hem, ställde in den och sen dagen efter spg jag en inåt buckla på röret. Undrar om detta ger sämre effekt? Märkbar? Sry för offtopicen där uppe men passar lite br:)
Nej det spelar nästan ingen roll. Men det beror ju på hur stor buckla, en bild hade hjälpt mycket
Men jag tror inte det spelar någon roll
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Tja! Har en orginal cylinder, 17,5 förgasare och funderar på vilket rör jag ska ha. De som jag hade tänkt mig är Stage6 pro replica eller LeoVince handmade TT. Vill veta vilket som ger acc/toppfart. Och sen undrar ja oxå om det kmr bli ngn skillnad då jag för tillfället har på ett effektrör från "Kundo". Antar att det är något billigt kina märke
Zx är ju bra om du ska stunta pga att det är lågvarvigt. (bättre axx vid låga varv) har ett Zx ute i garaget som jag skulle kunna sälja om du e intresserad. ;)
[quote="Alyzzzer"]asså kan inte berätta riktigt kolla på ett liggande och stående så du får se skillnaden. men nej tror faktiskt inte du kan få till det.