Betamekk skrev:Eeh så den ska sitta På den dära distansen. Men om man gör det så flr ju inte renmen platts om den inte sitter uppe på v ringen. Kan jag få någons nummmer så jag kan fota lite... Tack för svaren btw
Grejen är att allt får inte plats om dom ska ligga bredvid varann om remmen ska ligga på v-ringen får de plats men då märker jag inte att top speeden försämras som den ska..
slidermekka skrev:Grejen är att allt får inte plats om dom ska ligga bredvid varann om remmen ska ligga på v-ringen får de plats men då märker jag inte att top speeden försämras som den ska..
'
Remmen ska ligga på vringen, den kommer varva mkt mer o sänka topp farten lite.. O varför kör du med zx om du har vring på?
För jag är ute efter axx men vill köra lagligt (52 km/h) och med Zx röret hör den runt 70 och efter jag har frågat runt lite ska den tydligen göra 50-55 med v- tingen på. Tror du inte det stämmer?
Betamekk skrev:Eeh så den ska sitta På den dära distansen. Men om man gör det så flr ju inte renmen platts om den inte sitter uppe på v ringen. Kan jag få någons nummmer så jag kan fota lite... Tack för svaren btw
Ringen ska sitta uppepå distansen, du måste trycka ihop kopplingen lite så du får lite slak på remmen. Sen måste du vara noga att allt hamnar så långt in som möjligt.
ingen som har en uppfattning om vad den kan gå med Zx rör 4,25 vikter och med v-ringen i? om den går snabbare än 55 vad kan jag mer göra för att förmiska farten lite?