Om du är dum nog att ta isär den utan att veta hur man sätter ihop det får du skylla dig själv.slidermekka skrev:Hur fan sätter jag tillbaka v- ringen????? Hjälp!! Vilken ordnin
Så du menar att du låser tråden nu?p0d1 skrev:Ändra rubriken illa kvickt och ge fan i att dubbelposta.
Fixar du inte rubriken innan nästa inlägg så låser jag tråden.
Har du inget vettigt att komma med, skriv inte i tråden, okej?Boomer skrev:Om du är dum nog att ta isär den utan att veta hur man sätter ihop det får du skylla dig själv.slidermekka skrev:Hur fan sätter jag tillbaka v- ringen????? Hjälp!! Vilken ordnin
Självklart menar jag tills han skriver.Macko96 skrev:Så du menar att du låser tråden nu?p0d1 skrev:Ändra rubriken illa kvickt och ge fan i att dubbelposta.
Fixar du inte rubriken innan nästa inlägg så låser jag tråden.
men enklast vore att först sätta namnet: sätta tillbaks v-ring yamaha slider
och sedan så öppnar du upp i motorn och tar av remmen och vad det nu är där i och stoppar i den lilla brickan och på med allt igen!
svårare än så borde det inte va se du
nu förstod jag inte riktigt... kan du förklara det lite bättre?slidermekka skrev:Ny här så ursäkta men vill bara att den ska gå 50-55 för har Zx rör men allt går inte på om ringen ska på...
men varför vill du då sätta dit v-ringen?slidermekka skrev:Allt går inte på om v-ringen ska med... Förstår du?
bakom alla delar... in mot mitten av motorn bakom remmens fäste eller vad man nu kan kalla detslidermekka skrev:Som sagt vill köra lagligt... Så jag vill sätta tillbaka den men sitter den framför eller bakom eller under remmen???
den borde bara vara att lägga dit och sätta tillbaks allt utanpå...slidermekka skrev:Sitter den helt löst innanför allt även innan för variatorn.
jag har ingen slider men mekat med några andra scootrar ch det är samma sak...slidermekka skrev:Asså har du en slider för allt får inte plats då... Och då hänger den bara helt löst och vad ändrar det???
den ska bara "hänga" där bakom ja...slidermekka skrev:Men utan v-ringen borde muttern gå ut en bit och med passa perfekt men den muttern sitter perfekt utan vringen och jag för knappt på den med v- ringen i....? Men den ska alltså hänga där bakom allt?