Monterade ett GeForce 660, hade ett 440 förut. Laggade ganska bra i Black ops 2 men det vart inte mycket bättre med 660'in.
Laggar fortfarande...
Måste man göra en sån där systemåterställning? Har bara 160Gb kvar på hårddisken men nog ska väl det räcka?
En sak till. Fick med Assassins's Creed 3 när jag köpte grafik kortet. Jag skulle gå in på www.geforce.com/freeassassinscreed3 och skriva in koden jag fick då.
Gjorde det och fick ett mail att jag skulle gå in på ubisoft shopen och ladda ner det men hittar ingenstans man kan göra det.
Nån som har någon aning om hur man gör?
Dessa är rätt så omderna modeller så jag skulle rekomendera att du införskaffar dig ett uppgraderingspaket istället, där får du med ett moderkort en processor och ett grafikkort som kommer prestera bättre tillsammans med ditt nya grafikkort
Börjar inte sandy bridge vara lite ute? Håller ingen koll längre men jag köpte ju min 2600k för snart 2 år sedan så borde ju finnas något vassare på marknaden. Att försöka uppgradera en s775 rigg är ju bara att ge upp, hitta ett begagnat sandy bridge eller om någon vet hur det står till med modernare socklar?
Det är dina andra komponenter som drar ner prestandan. Ditt grafikkort är lite för vasst för de andra komponenterna om man säger så. Och att det laggar behöver inte vara grafikkortets fel, utan det kan vara t.ex dina ram minnen osv. Det är inte bara att köpa komponenter som låter bra, utan du måste se till så att de sammarbetar också.
Din tomte till bonnläpp vad är det där för skit , Dyrare så inihelvete än mitt paket (http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=752348)
Och så verkar du inte veta vad du snackar om då sandybridge är ganska stenålder nu, Den jag länka har du Ivy bridge på, Och 100mhz klockas rättså lätt, Speciellt på 3470 efterssom den är nyare och kommer med en bättre kylare har du pengarna köp ett paket på Komplett, Dem är inte alls för dyra (och jag länkade ett färdigt paket för att det är enklare för en nybörjare att hantera med instuktioner support och rätt setup som går bra ihop.)
Dessa är rätt så omderna modeller så jag skulle rekomendera att du införskaffar dig ett uppgraderingspaket istället, där får du med ett moderkort en processor och ett grafikkort som kommer prestera bättre tillsammans med ditt nya grafikkort
Jag ser verkligen inte motivationen till att köpa det juckeyy länkade, och dessutom köpa till ramminnen för några hundra till. Han är väl ännu bara ett Inet-fan som tycker att grejerna är billigare även om det skiljer tusen spänn.
Det går att klocka en 3470 också utan några problem.
Men tänk på att du ska ha ett hyfsat nätaggregat också som orkar driva grejerna, jag skulle inte köra dessa grejer med GTX660 på ett agg under 500watt, och inte heller av nåt skitmärke, tex ace.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan