är det original motor?

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
Användarens profilbild
drd håkan
Farsans gamla zündapp

är det original motor?

Inlägg av drd håkan »

http://www.blocket.se/halland/Cross_....htm?ca=17&w=3 tjena har kollat lite på den här fiddyn på blocket då den är ganska billig :) men jag undrar om motorn på den här sitter orginal på pitpros eller har han satt ditt en kina motor?:) har hört att när det står cdi på motorn så är det kina motor?:) Men eftersom jag tror ni kan bättre så frågar jag er, är det här en bra motor eller en dålig kina motor?:)
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

länken funkar ej för mig :S

nej de som är där är antagligen bara ett skydd för kamdrevet och går att byta ut till flera och många byter ut dem till daytona för lura nybörjare :D fall de är den ''kåpan'' jag tror de är

de jag menar är att de inte måste vara kina motor men fixa en bild så kan jag säga fall de är de elr inte :)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
drd håkan
Farsans gamla zündapp

Inlägg av drd håkan »

Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

ser ut att vara en helt vanlig pitpro motor, dock dummaste filtret, kommer ju dra in massa sand skaffa skumgummi direkt
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
ts_jonte
Elmoped

Inlägg av ts_jonte »

Ser ut att va orginalmotorn för kinas cyllar å toppar är inte så fina :wink:
Å sen äre ju oljekyl på den å de finns mest på seriösa motorer, btw najs fiddy annars kör själv ten7 8)
Användarens profilbild
drd håkan
Farsans gamla zündapp

Inlägg av drd håkan »

okej tack för svaret:) jo jag ska köpa annat luftfilter:) jo jag tycker det har både kört pitpro och exxo innan:)
Skriv svar